Novi Peugeot 308 - Uskoro stiže novi lav

Novi Peugeot 308 će se u Evropi prodavati u drugoj polovini 2021. godine, a proizvodiće se u Francuskoj u fabrici u Mulhouse-u

    foto: PEUGEOT
    Podeli
  • params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?>




Na vrhu svog uspeha u segmentu kompaktnih limuzina, sa više od 7.000.000 prodatih vozila tokom generacija, osvojivši dugu listu nagrada, uključujući i nagradu za automobil godine u 2014. godini sa trenutnom generacijom, brend Peugeot je ponosno predstavio potpuno novi model 308. Intenzivno zavodljiv dizajn novog Peugeot 308, prirodno vrhunskog ranga, nosi novi grb ovog brenda. Ukupna optimizacija arhitekture poboljšava unutrašnji prostor, potvrđuje njegovu dinamičnost i identitet.

Efikasne i visoke performanse

U tehnološkom smislu, novi 308 nudi pomoć u vožnji najnovije generacije - novi Peugeot i-Cockpit®, uključujući i-Connect® Advanced, informativno-zabavni sistem koji je intuitivan, povezan i odlučno moderan. Efikasne i visoke performanse do najsitnijih aerodinamičnih detalja, novi 308, veran snazi izbora, nudi punjive hibride uparene sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem, benzinski ili dizelski motori. U zavisnosti od zemlje, novi Peugeot-ov model se potencijalno može kupiti na veb strani brenda koja pruža 100% digitalnu kupovinu, zamenu, finansiranje i izbor mesta isporuke.

Nudi više prostora za putnike

Novi automobil 308 menja oblik karoserije. Izduženi međuosovinski razmak od 55 mm proteže siluetu i nudi više prostora za putnike sa zadnje strane, dok smanjenje visine od 20 mm vizuelno produžava autotomobil. Da bi postigao svoj cilj aerodinamičke efikasnosti, ovaj četvorotočkaš nije težio da poboljša svoje držanje i stil spolja, već iznutra, zahvaljujući ogromnom radu na arhitektonskoj optimizaciji i performansama nove karoserije. Živahna boja novog Peugeot 308 usklađena je što je više moguće sa njegovom strukturom. To je naročito vidljivo na vrlo izraženim obrisima krila.

Glatka bočna strana

Na bokovima, jednostavna i glatka bočna strana prikazuje svoj snažni karakter sa dva oštra kvadrata nadovežena prednjim i zadnjim točkovima. Dizajn bočnog dela oslanja se na istoriju identiteta brenda (modele 205, 208, 308...), ali nosi živost karoserije izvedene na silueti. Zadnji deo, sa strateškim aerodinamičkim performansama, dizajniran je na osnovu optimalnih tačaka prolaza za siluetu limuzine kako je definisano u vazdušnom tunelu. Stoga se karakteristična linija stila zasniva na ovim optimalnim aerodinamičkim performansama, kao i linija nestajanja na vrhu krova, kojoj je bio potreban dugački spojler koji je karakterističan za stil nove 308-ce.

Čvrsto je ukorenjen u Peugeot-ov DNK, senzualan i oštar, deo je luksuznijeg i dinamičnijeg sveta. Novi 308 nosi novi grb marke Peugeot u rešetki koja mu je u potpunosti posvećena. Njegovo mesto je istaknuto u centralnom delu rešetke koja se rasipa ka svetlima. Dizajn i tehnološka evolucija, radar za pomoć u vožnji nestaje iza grba (tehnologija koja koristi indijum kompatibilan sa radarskim talasima), čineći ga središnjim delom rešetke. Registarska tablica pomerila se u donji deo prednjeg branika.

Prednja svetla koriste LED tehnologiju

Prednja svetla koriste LED tehnologiju od prvog nivoa završne obrade. Izrezane i tanke linije doprinose dinamici i identitetu ovog novog modela. Dnevna svetla u obliku kuke na prednjem braniku. Ovaj lagani potpis savršeno je u skladu sa trenutnim proizvođačevim stilom, prepoznatljiv na prvi pogled i danju i noću. Na nivoima GT/GT Pack, Full LED farovi su još tanji i imaju Peugeot Matrix LED tehnologiju, za veću efikasnost i sigurnost u svakodnevnoj upotrebi. Na zadnjem delu, svetla su u full LED tehnologiji prikazivajući tri linije modernog i specifičnog svetlosnog potpisa.

Dolazi sa sedam boja

Peugeot 308 biće "ofarban" u sedam boja, i to Olivine Zelena, Vertigo Plava, Elixir Crvena, Pearl Bela, Ice Bela, Artense Siva, Perla Crna. PEUGEOT i-cockpit® je deo DNK brenda. Sa svakom generacijom se poboljšava i modernizuje. Sa ovim novim Peugeot 308, označava jasnu promenu u pogledu ergonomije, kvaliteta, dizajna i tehnologije sa svojim potpuno novim informativno-zabavnim sistemom, Peugeot i-Connect®. Novi kompaktni upravljač uključuje senzore koji mogu da detektuju držanje ruku na upravljaču kada koristi nova pomoćna sredstva u vožnji. Ergonomski, zagrejan (opcionalno), uključuje sve kontrole - radio, medije, telefon, pomoć u vožnji.

Smešten u nivou očiju, 10-inčni digitalni panel od osnovnog nivoa opreme. U GT, klaster je u tri dimenzije. Potpuno prilagodljiv, ovaj digitalni klaster ima nekoliko načina prikaza (TomTom povezana navigacija, radio/mediji, pomoćna sredstva za vožnju, protok energije...) Koji se mogu menjati direktno sa upravljača. Konstrukcija table novog Peugeot-a 308 zasnovana je na arhitekturi „visokog ventilacionog otvora“ koja postavlja ventilacione otvore direktno ispred glava putnika, u optimalnom položaju za efikasnost i udobnost vozača i putnika. Ovaj izgled osigurava da je standardni 10-inčni centralni ekran osetljiv na dodir, smešten nešto niže od digitalnog klastera, bliže vozačevoj ruci i prirodno se uklapa u ukupnu zapreminu kontrolne table.

Počevši od nivoa Allure, novi PEUGEOT 308 uključuje potpuno konfigurabilne virtuelne i-preklopnike koji zamenjuju fizički panel klima uređaja. Pozicionirani nasuprot centralnog ekrana, poput otvorene knjige, pružaju jedinstveni izgled i nivo tehnologije u segmentu. Svaki i-toggle je prečica na dodir za podešavanja klima uređaja, telefonski kontakt, radio stanicu, pokretanje aplikacije - podešena prema izboru korisnika. i-Cockpit® u novom Peugeot 308 i dalje ima princip centralnog ekrana „orijentisanog ka vozaču“ koji optimizuje ergonomiju vožnje, taman toliko da se putnik ne oseća izostavljenim. Isto se odnosi i na centralnu konzolu koja je namerno otvorena prema putniku. Ovo je bio jedan od ciljeva Unutrašnjeg Stila, da se stvori ravnoteža u prostoru između dva putnika u prvom redu.

Dizajn centralne konzole reflektuje pametni dizajn novog klima uređaja. Njegov dizajn postavlja sve dinamičke komande automobila zajedno na deo sa strane vozača - nova kompaktna kontrola za impulsni odabir režima (Rikverc, Neutralno, Pogon) i dva dugmeta (Parking i Ručno) 8-stepenog automatskog menjača, birač stila vožnje za odabir različitih režima rada (električni, hibridni, ekološki, normalan i sportski) u zavisnosti od motora. Luk centralne konzole proteže se u namensko mesto za bežično punjenje telefona. Ostatak konzole je stoga u potpunosti posvećen skladištenju i praktičnosti - dva držača za čaše velikog prečnika, dve utičnice za USB (punjenje i punjenje/prenos podataka), prostor za odlaganje do 34 litra i naslon za ruku.

Dizajn enterijera

I ovde je novi 308 jedna od novih referenci u segmentu. Dizajn enterijera ističe raznolikost i bogatstvo svojih materijala. LED ambijentalno osvetljenje (8 boja na izboru) sakriveno iza centralnog ekrana osvetljava glavni deo na vratima koji, u zavisnosti od nivoa završne obrade, mogu biti penasti, tkanina, Alcantara® ili napravljeni od pravih aluminijumskih delova. Novi informativno-zabavni sistem pruža svima najbolje od sveta pametnih telefona i najbolje od sveta automobila, u zavisnosti od njihovih želja i potreba. Ergonomičan i dosledan svakodnevnoj upotrebi, svaki vozač (do 8 profila) može da definiše i sačuva svoj prikaz, atmosferu i postavke. Funkcija deljenja ekrana je sada bežična i u nju je moguće povezati dva telefona istovremeno.

Centralni ekran visoke rezolucije od 10 inča je u potpunosti i lako prilagodljiv, moguće je podesiti izgled pomoću „vidžeta“ ili prečica, vrlo je lak za upotrebu i reaguje poput tableta. Lako je skenirati različite menije s leva na desno, od vrha do dna za obaveštenja ili pritiskom sa 3 prsta kako bi se lista aplikacija pojavila. Možete se lako vratiti na glavnu stranicu pritiskom na dugme „Početna“, baš kao i pametni telefon. Na vrhu ekrana, prikazuju se informacije o spoljnoj temperaturi, klimu, položaj na stranicama vidžeta, podatke o povezanosti, obaveštenja i vreme.

Peugeot i-Connect Advanced pruža potpuno tehnološko iskustvo, sa svojim performansama i efikasnom TomTom povezanom navigacijom. Za optimalnu čitljivost, mapa se prikazuje na celom ekranu od 10 inča i ažurira „u vazduhu“. Komanda „OK PEUGEOT“, komanda za prepoznavanje glasa na prirodnom jeziku, može se koristiti u svakodnevnom životu radi poboljšanja sigurnosti i jednostavnosti upotrebe i pruža pristup svim zahtevima koji se odnose na funkcije info-zabave. Da bi pružio smernice za pravilnu upotrebu i odgovorio na upite, sistem uključuje ugrađenu dokumentaciju i uputstva.

Pomoć u vožnji

Pomoćna sredstva za vožnju najnovije generacije upotpunjuju spektar ugrađenih tehnologija, na najvišem nivou tehnologije brenda. Sledeći korak ka poluautonomnoj vožnji sa paketom Drive Assist 2.0 (dostupan krajem godine), koji uključuje adaptivni tempomat sa funkcijom Stop and Go (automatski menjač EAT8) i pomoć pri zadržavanju trake, takođe ima tri nove - Polu-automatska promena trake, predlaže obilaženje vozila ispred i nakon preticanja predlaže vračanje u početnu traku od 70 km/h do 180 km/h, očekivana preporuka za brzinu, sistem predlaže vozaču da svoju brzinu (ubrzanje ili usporavanje) prilagodi znakovima ograničenja brzine, prilagođavanje brzine u krivini, optimizuje brzinu u skladu sa krivinom zavoja, do 180 km / h.

Novi Peugeot 308 dolazi sa novom opremom, iz viših segmenata, kao standard ili opcija - širokougaono nadgledanje mrtvog ugla (75 metara), upozorenje na vožnju unazad (upozorenje na obližnju opasnost), nova rikverc kamera od 180° stepeni sa ugrađenom prskalicom, 360° pomoć pri parkiranju sa 4 kamere (prednja, zadnja i sa strana), automatsko otključavanje prilikom prilaska vozilu, grejani vetrobran i volan, E-call+" poziv u hitnim slučajevima sa podacima o vozaču i lokaciji, kao i pomeranje retrovizora pri vožnji unazad.

Prirodno efikasan

Novi Peugeot 308 izgrađen je na osnovu evolucije multi-energetske platforme EMP2 (Efficient Modular Platform), što omogućava postavljanje kompletne ponude električnih verzija na ovu platformu. Dve hibridne verzije na punjenje dostupne su od početka. Platformu čine novi strukturni elementi za još veću efikasnost, sigurnost, zadovoljstvo u vožnji i udobnost. Novi model 308 menja svoj oblik da bi se afirmisao u svom segmentu - dužina iznosi 4, metara (+11 cm), vetrobransko staklo se naginje i pomera unazad, međuosovinsko rastojanje je povećano za 55 mm i iznosi 2,675 metara, nudeći više mesta za putnike u drugom redu, a 20 mm je niži, pa je visina sada 1.44 m. Zapremina prtljažnog prostora iznosi 412 litara, sa dodatnih 28 litara u pregradi ispod. Sa spuštenim zadnjim sedištima, maksimalna zapremina iznosi 1323 litara.

Uključuje visok nivo aerodinamike, sa Cx od 0,28 i SCx od 0,62m². Svi vidljivi i manje vidljivi delovi karoserije su stilski optimizovani. U istom smislu, dizajn točkova pruža bolju aerodinamiku i značajno doprinosi performansama. Nova oprema za gume 308 pokriva veličine od 16 do 18 inča, u kategorijama klase A i A +, za efikasnost kotrljanja, a sve u skladu sa zahtevima brenda u pogledu referentnog ponašanja na putu. Da bi se poboljšala udobnost, tvrdoća šasije je optimizovana lepljenjem strukturnih elemenata. Ima skoro savršenu upravljivost u gradu sa radijusom okretanja između ivičnjaka 10,5 metara.

Klima uređaj koristi potpuno novi sistem koji poboljšava toplotni komfor putnika, dok putnici u drugom redu mogu uživati u otvorima za vazduh na zadnjem delu centralne konzole. U cilju poboljšanja vazduha iznutra, novi 308 opremljen je AKS (sistemom kvaliteta vazduha) koji neprestano nadgleda kvalitet vazduha koji ulazi u vozilo i sposoban je da sam aktivira reciklažu vazduha.

Pogon

S obzirom na to da su emblematične ikone Snage izbora toliko drage brendu, na novom Peugeot-u 308 biće ponuđena dva hibridna motora na punjenje:

-HYBRID 225 e-EAT8 /pogon na 2 točka/kombinacija od 180 KS PureTech motor i jedan električni motor od 81 kW uparen sa e-EAT8 menjačem / od 26g C0₂ po kilometru i do 59 km na električni pogon (po WLTP standardu, u procesu odobravanja),

- HYBRID 180 e-EAT8 / pogon na 2 točka / kombinacija od 150hp (110kW) PureTech motor i jedan električni motor od 81 kW uparen sa e-EAT8 menjačem / od 25g C0₂ po kilometru i do 60 km na električni pogon (po WLTP standardu, u procesu odobravanja),

Li-ion baterija ima kapacitet od 12,4 kWh, snagu od 102 kW i dostupne su dve vrste ugrađenih punjača, koji zadovoljavaju sve potrebe kupaca i rešenja za punjenje, kao standard. Jednofazni punjač od 3,7 kW i kao opcija jednofazni punjač od 7,4 kW.

Procenjeno vreme punjenja je sledeće:

-Iz zidne kutije (32 A) 7.4 kW, za punu bateriju je potrebno 1h55m sa jednofaznim (7.4 kW) punjačem,

-Iz jače utičnice (16 A), za punu bateriju je potrebno 3h50 sa jednofaznim punjačem (3.7 kW),

-Iz standardne utičnice (8 A), za punu bateriju je potrebno 7h05 sa jednofaznim punjačem (3.7 kW).

Novi PEUGEOT 308 dostupan je sa sledećim motorima sa unutrašnjim sagorevanjem, CO₂ od 117 g/km. U skladu sa najnovijom €6 uredbom, koja se trenutno odobrava prema protokolu WLTP (Svetski usklađeni postupci ispitivanja lakih vozila).

Benzin, 3-cilindrični motori zapremine 1,2 L - PureTech 110 S&S BVM6, PureTech 130 S&S BVM6, PureTech 130 S&S EAT8. Dizel, 4-cilindrični motori zapremine 1.5L - BlueHdi 130 S&S BVM6, BlueHdi 130 S&S EAT8

Peugeot potvrđuje svoju ličnost i karakter novim logotipom. model 308 je prvo vozilo u asortimanu na kojem je prikazan ovaj grb. Bezvremenski, noseći francusko znanje i običaje, brend okreće novu stranicu u svojoj istoriji koja se sastoji od iskustva sadašnjosti i globalnog iskustva kvaliteta. Cilj je ponuditi svojim sadašnjim i budućim kupcima brend koji ispunjava njihove zahteve.

Komentari(0)

sortiraj