Novi Range Rover - Besprekorna prefinjenost i prerformanse kojima retko ko može da izađe na crtu
Novi Range Rover daje vodeći primer u savremenosti izrade vozila, dostizanju besprekorne prefinjenosti, koju prati sveopšti kapacitet Land Rover vozila koji evoluira tokom proteklih 50 godina
Elegantni novi Range Rover definiše savremeni luksuz, pružajući više prefinjenosti, veći izbor za kupce i pruža više prostora za personalizaciju nego ikada ranije. Range Rover je originalni luksuzni SUV i već 50 godina vodi primer, kombinujući spokojnu udobnost i smirenost sa sposobnostima osvajanja. Spaja modernost i estetsku gracioznost sa tehnološkom sofisticiranošću i besprekornom konektivnošću. Sa paketom efikasnih blagih hibridnih i plug-in hibridnih pogonskih agregata-i čisto električnim Range Roverom koji će se pridružiti liniji 2024. godine-plus izborom enterijera sa četiri, pet ili sedam sedišta dostupnih na standardnom i dugačkom međuosovinskom rastojanju karoserije, novi Range Rover je kod kuće u svakom okruženju.
Nova fleksibilna modularna uzdužna arhitektura Land
Rovera, MLA-Flek, podupire svaki aspekt ovog luksuznog SUV-a, od njegovih
neusporedivih mogućnosti i agilnog upravljanja do besprekorne prefinjenosti.
Kombinovanjem najsavremenijih inženjerskih tehnika sa novim nivoima virtuelnog
razvoja i inovativnim razvojnim programom Land Rovera, novi Range Rover će
isporučiti nove nivoe kvaliteta. Par inovativnih pogonskih agregata sa
proširenim dometom sa priključnim hibridnim električnim vozilom (PHEV) pruža
emisiju CO2 ispod 30 g/km, sa čisto električnim dometom vožnje do 100 kilometara,
isporučujući očekivani domet u realnom vremenu do 80 km - dovoljno za tipične
kupce Range Rovera da završe do 75 posto putovanja koristeći samo električnu
energiju.
Novi luksuzni sportski terenac dostupan je u modelima
SE, HSE i Autobiography. First Edition će biti dostupan tokom prve godine
proizvodnje, biće suštinski zasnovan na modelu Autobiography i imaće
jedinstvenu specifikaciju. Isključivo je dostupan u Sunset Gold Satin završnoj
obradi, dok za eksterijer imate na raspolaganju pet boja karoserije. I
standardno (SWB) kao i dugački međuosovinsko rastojanje (LWB) karoserije
dostupni su sa pet sedišta, dok je novi Range Rover model sa dugačkim
međuosovinskim rastojanjem dostupan i kod trećeg reda sedište, za veću
udobnost koja može da se pruži do sedam odraslih osoba.
Range Rover SV izvrsna
interpretacija luksuza i personalizacije
Range Rovera od strane stručnjaka za specijalne
operacije vozila. SV model je dostupan u SWB i LWB dizajnu karoserije, sa
ekskluzivnim karakteristikama uključujući nove teme dizajna SV Sereniti i SV
Intrepid i konfiguraciju SV Signature Suite sa četiri sedišta.
Savremenost koja oduzima dah
Luksuzni SUV pete generacije unapređuje Land Roverovu
modernu filozofiju dizajna na viši nivo, sa savremenom interpretacijom profila
njegove robne marke kako bi stvorio neverovatan dizajn. I dalje vodi, unoseći
modernost, estetsku gracioznost i sofisticiranost u najnoviji perjanicu Land
Rovera. Novi Range Rover je definisan sa tri linije koje mogu pratiti njihovo
poreklo kroz generacije, padajuća linija krova, snažan struk i rastuća linija
pragova. Ove karakteristike zaštitnog znaka kombinuju se sa karakteristično
kratkim prednjim prepustom i karakterističnim zadnjim delom trupa- zajedno sa
praktičnim podeljenim vratima prtljažnika - kako bi stvorili elegantan profil
koji na drumu prenosi prisustvo Range Rovera bez premca.
Neprekinuti struk pokazuje Land Roverovu pažnju na detaljima jer zaobljena ivica vrata spaja staklo u jednostavnoj, čistoj završnoj obradi zahvaljujući specijalno konstruisanom skrivenom završetku struka. Tehnologija koja omogućava dizajn kombinuje se sa zastakljenim plohama, skrivenim osvetljenjem i preciznim detaljima kako bi se stvorio utisak da je vozilo brušeno. Sofisticirane površine pružaju čist i savremeni izgled - i doprinose koeficijentu otpora vazduha od 0,30, čineći ovo vozilo aerodinamički najefikasnijim luksuznim SUV -om na svetu. Luksuzni enterijer potkrepljen je modernim, intuitivnim i relevantnim tehnologijama, dizajniranim da harmonično rade sa najfinijim materijalima i inovacijama kako bi stvorile mirno utočište za sve putnike - pretvarajući svako putovanje u iskustvo za uživanje. Paleta boja eksterijera unapređuje elegantne proporcije i čiste površine novog Range Rovera, dok su opcije za uređenje enterijera održivije, odgovornije i progresivnije.
Napredna tehnologija zvučnika nadovezuje se na
temeljno usavršavanje koje pruža MLA-Flex karoserijska arhitektura kako bi se
obezbedila spokojna kabina-osiguravajući putnicima da uživaju u prvoklasnom
iskustvu. Koristi zvučni sistem Meridian Signature od 1.600 V za kreiranje
jednog od najtiših enterijera vozila na putu, sa dodatnih 20 V zvučnika u
četiri glavna naslona za glavu za najupečatljiviji audio doživljaj. Treća
generacija sistema Active Noise Cancellation prati vibracije točkova, buku
pneumatika i zvukove motora koji se prenose u kabinu i generiše signal za
poništavanje koji se reprodukuje kroz 35 zvučnika sistema. Ovo uključuje par
zvučnika prečnika 60 mm u naslonima za glavu za svakog od četiri glavna putnika
u kabini, koji stvaraju lične tihe zone slične efektu kada se koriste vrhunske
slušalice.
Novi Range Rover donosi nove nivoe blagostanja u
sektor luksuznih SUV, dok sistem za pročišćavanje vazduha u kabini Cabin Air
Purification Pro3 predstavlja vrhunac ove pionirske tehnologije. Kombinuje
tehnologiju dual-nanoe TM X za smanjenje alergena i uklanjanje patogena, kako
bi značajno smanjilo prisustvo neprijatnih mirisa i virusa, dok upravljanje CO2
i filtriranje kabine PM2.5 filterima poboljšavaju kvalitet vazduha. Napredna
nanoeTM X tehnologija naučno dokazano značajno smanjuje viruse i bakterije,
uključujući viruse SARS-CoV-23. Inovativna tehnologija je aktivna u vazduhu,
pa čestice ne moraju da prolaze kroz filter da bi bile zarobljene i
neutralisane. Drugi nanoeTM X uređaj u drugom redu sedišta optimizuje svoju
efikasnost za sve putnike.
Range Rover je bio prvi luksuzni sportski terenac koji
je još davne 1992. godine koristio elektronsku suspenziju pneumatika, a novi
Range Rover nastavlja ovaj pionirski pristup sa sistemom Dynamic Response Pro i
preventivnim ogibljenjem koje koristi podatke eHorizon Navigation za čitanje
puta ispred i ogibljenje suspenzije kako bi pneumatici dali savršene odgovore u
odnosu na teren po kome se vozilo kreće.
Novi Range Rover je takođe prvi Land Rover koji
poseduje vrata sa servo upravljačem sa integrisanim detektovanjem opasnosti i
sigurnosnim karakteristikama protiv priklještenja, koje poboljšavaju njegovu
sposobnost zatvaranja mekih vrata i osiguravaju da svako putovanje započinje i
završava bez napora. Sva četiri putnička vrata imaju električno
napajanje-takođe kontrolisano preko ekrana Pivi Pro-za elegantan ulazak i
izlazak u bilo kojoj situaciji, uključujući i pod uglovima do 10 stepeni dok
ste van puta. Napredno otkrivanje opasnosti znači da se vrata mogu automatski
zaustaviti dok se ne očisti brisanje vrata. Praktična dvodelna deljena vrata
prtljažnika koja su zaštitni znak Range Rovera od 1970. godine ažurirana su za
2021. godinu, sa nizom novih tehnologija koje pružaju veću svestranost i
praktičnost.
Unutra, novi svestrani pod za prtljažni prostor štiti
prtljag i povećava udobnost. Njegova pametna podna ploča može se podići prema
napred, po širini prostora za utovar oko sredine, formirajući pregradu koja
sadrži manje predmete i drži ih nadohvat ruke pri istovaru. Takođe se može
okretati unazad duž prednje ivice kako bi poslužila kao naslon kada se donja
vrata prtljažnika koriste kao sedište na otvorenom. Novi Tailgate Event Suite
podiže koncept svestranog podnog naslona prtljažnika na nove visine,
kombinujući dodatno osvetljenje, audio funkcije i prilagođene jastuke kako bi
stvorio savršeno mesto za opuštanje na otvorenom. Modeli sa pet sedišta
debituju sa novom automatskom preklopnom maskom za prtljažni prostor.
Kombinujući praktičnost krutog poklopca sa pogodnošću dizajna koji se uvlači,
elegantno se povlači kada se otvore gornja vrata prtljažnika kako bi se omogućio
neograničen pristup prtljažniku, bez otvaranja donjih vrata prtljažnika.
Besprekorna tehnologija
Novi Range Rover održava svoju bogatu krvnu liniju
pionirskih inovacija sa paketom tehnologija osmišljenih da bez napora povećaju
udobnost, efikasnost, prefinjenost i sigurnost. Najnovija Land Roverova
arhitektura električnih vozila (EVA 2.0) je glavni pokretač i uključuje
ažuriranje softvera preko vazduha (SOTA) za više od 70 elektronskih modula, što
znači da će se novi Range Rover stalno razvijati, poboljšavati i ostati u toku
do danas kako sazreva. Novi Range Rover iskustvo u automobilu čini
revolucionarnim sa besprekorno integrisanim sistemom Amazon Alexa. Korišćenje
intuitivnih prirodnih glasovnih komandi ide korak dalje od ekrana osetljivog na
dodir ili interfejs tastera u smanjenju kognitivnog opterećenja, pružajući
osećaj modernog luksuza bez napora. Na ovaj način, Alexa omogućava
korisnicima da upravljaju svime, od omiljenih infotainment funkcija i odabira
muzičkih numera do navigacije ili telefonskih kontakata - sve dok drže ruke na
volanu i gledaju na put.
Novi Range Rover uzdiže Land Roverovu nagrađivanu info-zabavnu tehnologiju Pivi Pro sa svojim najvećim ekranom osetljivim na dodir ikada. Zakrivljeni, plutajući ekran od 13,1 inča oličava arhitektonsku lakoću enterijera sa minimalističkim dizajnom okvira. Omogućava intuitivnu kontrolu nad svim glavnim funkcijama vozila, koristeći najnoviju potrošačku tehnologiju za isporučivanje interfejsa inspirisanog pametnim telefonom, u kombinaciji sa zgodnim tvrdim prekidačima za kontrolu klime. Pivi Pro radi u harmoniji sa elegantnim novim polu-plutajućim 13,7-inčnim interaktivnim displejom upravljačkog programa, koji sadrži novu grafiku visoke definicije zasnovanu na rasporedu od tri panela koji intuitivno odražava dizajn Pivi Pro početnog ekrana. Korisnici mogu birati između različitih konfiguracija, uključujući konvencionalni analogni raspored, pomoću komandi na volanu. Po prvi put u Land Roveru, centralni ekran će pružiti haptičku povratnu informaciju kada korisnici dodirnu i pritisnu ekran. Omogućavajući korisnicima da osete pozitivnu potvrdu bez potrebe da bacaju pogled na ekran, smanjuje potrebu da skreću pogled sa puta i čini Pivi Pro još intuitivnijim.
Putnici pozadi mogu uživati u novom sistemu za zabavu
na zadnjim sedištima (RSE), koji pruža podesive 11,4-inčne HD ekrane osetljive
na dodir postavljene na zadnjoj strani naslona prednjih sedišta. Njima se može
upravljati nezavisno i podržavati povezivanje većine uređaja sa HDMI portom,
dok korišćenje mogućnosti Vi-Fi hotspota znači da putnici na zadnjim
sedištima mogu uživati u zabavi pametnog televizora u pokretu. Osmoinčni
kontroler zadnjeg sedišta sa ekranom osetljivim na dodir montiran u središnji
naslon za ruke stražnjih sedišta izvršne klase pruža brzu i intuitivnu kontrolu
za savršen položaj sedenja, podižući luksuzno iskustvo zadnjih sedišta.
Vozači mogu čak i da upravljaju novim Range Roverom
izvan vozila pomoću paketa Remote Park Assist, koji omogućava upravljanje
pomoću aplikacije za pametni telefon. Remote Parki asistent omogućava
luksuznom SUV -u da manevrira na parking mestima i van njih, dok vozač prati
napredak u blizini - savršen za ulazak ili izlazak iz uskih gradskih prostora
ili za savladavanje ruralnih predela.
Nesagledivi kapacitet
Perjanica porodice Land Rover predstavlja vrhunac
usavršenih sposobnosti zahvaljujući naprednim hardverskim i softverskim
sistemima koji rade u potpunoj harmoniji, što je omogućeno novom arhitekturom
karoserije MLA-Flek. Ovom neprevaziđenom širinom dinamičkih sposobnosti
upravlja Land Rover-ova Integrisana kontrola šasije-jedinstveni sistem
upravljanja za skup naprednih tehnologija koje prilagođavaju dinamiku vozila
svakoj milji svakog putovanja, preventivno i reaktivno fino podešavajući vozne
karakteristike.
Svaki novi Range Rover model koristi upravljanje na
sva četiri točka (AWD) kako bi obezbedio sigurnu vožnju čak kada se vozilo
kreće u velikim brzinama, kao stabilnost
neophodnu za manevrisanje pri niskim brzinama, potpuno vodeći računa da se
vozilo jednako ponaša pri svim uslovima vožnje i stilovima terena. Zadnja
osovina sa električnim pogonom pruža do sedam stepeni ugla upravljanja i pri
malim brzinama isključuje fazu prednjih točkova, dajući novom Range Roveru
krug okretanja manji od 11 m - najmanji od svih Land Rovera. Pri većim
brzinama zadnja osovina se okreće u fazi sa prednjim točkovima radi veće
stabilnosti i udobnosti.
Novi Range Rover je takođe prvi Land Rover koji
koristi sistem Dynamic Response Pro. Snažni novi aktivni 48-voltni elektronski
sistem kontrole kotrljanja brže deluje i efikasniji je od hidrauličnog
podešavanja, sa kapacitetom obrtnog momenta do 1400 Nm koji se ubacuje u šipke
protiv kotrljanja kako bi se pokreti tela držali pod kontrolom.
Inteligentnu transmisiju koja se oslanja na pogon na
sva četiti točka (iAWD) kontroliše Land Roverov sistem za inteligentnu dinamiku
pogona (Intelligent Driveline Dynamics , IDD), koji prati nivo prianjanja
točkova za tlo zajedno sa inputima vozača, više od 100 puta u sekundi, kako bi
prediktivno distribuirao obrtni momenat između prednje i zadnje osovine, a sve
zarad postizanja optimalne trakcije na svim terenima. Svaki Range Rover ima i
aktivni zadnji diferencijal sa aktivnim zaključavanjem. Ovo optimizuje vuču sa
zadnje osovine tokom brzih zavoja, na klizavim površinama i tokom zglobnih
okreta točkova pri terenskoj vožnji, pružajući poboljšane sposobnosti i
dodatno samopouzdanje za vozača.
Sva ova tehnologija ulazi u Land Rover-ov nagrađivani
sistem Terrain Response, koji koristi različite sisteme šasije za automatsko
pružanje savršenih postavki za okolinu, od izbora od šest načina vožnje, kako
bi se smanjilo opterećenje vozača na svim terenima. Alternativno, vozač može
ručno izabrati najprikladnije podešavanje ili koristiti Konfigurisani odziv
terena za kreiranje prilagođenog podešavanja šasije.
Efikasnost elektropogona
Novi Range Rover održava svoju ubedljivu kombinaciju
performansi bez napora i usavršavanja bez premca sa sveobuhvatnom linijom
naprednih šesto- i osmocilindričnih pogonskih sistema. Predvodeći Land
Rover-ovu strategiju Reimagine, potpuno električni model će se pridružiti
porodici 2024. godine, donoseći nulte emisije izduvnih gasova. Novi Range
Rover pruža elektrificirane performanse sa izborom novih pogonskih agregata sa
proširenim dometom sa priključnim hibridnim električnim vozilom (PHEV), P440e i
P510e i najnovijih blagih hibridnih (MHEV) P360 i P400 Ingenium benzinaca i
D250, D300 i D350 dizel motora. Moćni novi benzinski motor - P530 Tvin Turbo
V8 - donosi poboljšane performanse i 17 odsto je efikasniji od prethodnog Range
Rovera V8.
Novi PHEV-ovi proširenog opsega kombinuju inherentno
usavršavanje Land Rover-ovog rednog šestocilindričnog Ingenium benzinskog
motora sa litijum-jonskom baterijom od 38,2 kVh-korisnog kapaciteta 31,8 kVh-i
elektromotorom od 105 kV koji je integrisan sa menjačem. Zajedno, pogonski
sklop obezbeđuje do 100 km gotovo nečujne vožnje na električni pogon. Sa
trenutnim električnim obrtnim momentom, novi P510e ubrzava od 0 do 100 km/h za
5,3 s (0-100 km/h za 5,6 s).
Najsavremeniji PHEV motori mogu dostići brzinu do 140 km/h (87mph), što korisnicima omogućava da uživaju u novom Range Roveru kao modelu samo za EV za većinu putovanja po gradu i zemlji, sa ukupnom emisijom CO2 nižom od 30g/km1 . Tipični korisnici Range Rovera moći će dovršiti do 75 posto putovanja samo na električnu energiju7 ako svako putovanje započnu s punim nabojem. Pametno pakovanje baterije, ispod vozila i unutar međuosovinskog razmaka, osigurava beskompromisnost prtljažnog prostora i sposobnosti na svim terenima. Korišćenje naprednih navigacionih podataka eHorizon -a takođe omogućava hibridnom sistemu da optimizuje potrošnju energije tokom putovanja, da obezbedi miran dolazak na odredište na električnu energiju, istovremeno optimizujući upotrebu EV za putovanja u zonama sa niskim emisijama. Šestocilindrični benzinski i dizel motori imaju najnoviju 48-voltnu MHEV tehnologiju koja prikuplja energiju koja se obično gubi usporavanjem i kočenjem kako bi se povećala efikasnost potrošnje goriva. Pametni starter motor integrisan u sistem osigurava brži i prefinjeniji rad sistema stop-start i pruža dodatnu pomoć motoru pri ubrzavanju.
Dizajn karoserije i sa standardnim i sa dugačkim međuosovinskim rastojanjem - uključujući po prvi put konfiguraciju sa dugačkim međuosovinskim rastojanjem za petosed-dostupni su sa posebno uređenim temama dizajna SV Sereniti i SV Intrepid, koje unose dvobojne kontrastne boje u kolorit Range Rovera. Ekskluzivni materijali uključuju sjajne metale, glatku keramiku, mozaik i mekanu kožu od skoro anilina, kao i održive nekožne tkanine kao što je Ultrafabrics ™. Raskošna nova opcija SV Signature Suite na modelima LWB oličava povećani luksuz i veštinu Range Rovera SV, pružajući okruženje bez premca za njegove najprobirljivije kupce. Njegova jedinstvena sedišta imaju mogućnost podešavanja položaja u 24 režima, sa dostupnom funkcijom masaže dok se elegantni električni stočić Club teatralno uzdiže sa fiksne centralne konzole pune dužine na lepo dizajniranim nosačima kako bi pružio pogodan radni prostor kada je to potrebno. Range Rover SV će biti dostupan sa rafiniranim novim P530 V8 Tvin Turbo, P510e PLUIG-In motorom proširenog voznog opsega (na modelima sa standardnim međuosovinskim rastojanjem) i efikasnim D350 Ingenium dizel motorom.
Novi kvalitet zaštitnog znaka
Novi Range Rover je dizajniran, razvijen i konstruisan u Velikoj Britaniji, a tokom ovog procesa Land Rover je podneo čak 125 patenata koji pokrivaju sve, od pionirskih tehnologija šasije do PHEV baterije. Inženjeri Land Rovera koristili su simulacionu tehnologiju izvedenu iz sporta kako bi vozilo sveobuhvatnije i intenzivnije nego ikada prešli u virtuelni svet, završivši više od 140.000 sati računske analize pre fizičkog testiranja. Flota prototipova potom je krenula u globalni program testiranja i razvoja, uzimajući ekstremne temperature u rasponu od 45 stepeni Celzijusa vreline pustinje do -30C Arktika. Novi Range Rover će se proizvoditi isključivo u proizvodnom pogonu Solihull u Velikoj Britaniji, koristeći najsavremeniju proizvodnu liniju smeštenu u zgradi koja se koristila za proizvodnju Land Rovera prve serije. Istorijska zgrada je duhovni dom Land Rovera i njegova zamisao kao novi, ultramoderni centar za proizvodnju Range Rovera prikazuje način na koji kompanija štiti svoje nasleđe.
Komentari(0)