Opel se vraća u Rusiju

Opel nastavlja dalje sa svojom ofanzivom izvoza. Brend sa ,,Munjom‘‘ će ponovo oživeti svoju tradiciju na ruskom tržištu još tokom ove godine

    foto: Opel
    Podeli




Opel će u početku ponuditi tri modela kod odabranih dilera u Rusiji - Grandland X iz Ajzenaha (Eisenach) kao i nove Zafira Life i Vivaro ruske proizvodnje. Jedinice monovolumena i transportera za lokalno tržište će sići sa proizvodnih linija fabrike PSA grupacije u gradu Kaluga. Opel želi da postepeno poveća svoje prisustvo u Rusiji tokom narednih godina, što uključuje veću ponudu proizvoda uskoro, a više detaljnih informacija će biti dostupno u narednom periodu.

Mihael Lohšeler

-Značajan rast našeg profitabilnog izvoza je jedan od ključnih stubova našeg PACE! plana kompanije! U ovoj oblasti pravimo značajan napredak - rekao je izvršni direktor Opela Mihael Lohšeler i dodao: - Rusija je veliko, strateški bitno i atraktivno tržište sa dosta potencijala. Kao nemački brend sa dugogodišnjom tradicijom i izvrsnom reputacijom u ovoj zemlji, mi ćemo imati koristi. Činjenica da smo u mogućnosti da odmah proizvodimo lokalno je odličan primer koliko je za Opel važno to što je deo PSA grupacije - dodao je Lohšeler.

Janik Bezar

-Lansiranje novog brenda na ruskom tržištu će PSA grupaciji omogućiti da ojača svoje prisustvo u regionu Evroazije, proširi ponudu za postojeće kupce i osvoji nove. Zajedno za predstavljanjem Opel brenda u Ukrajini prošle godine planiramo

da utrostručimo obim robnih marki u regionu do 2021, zasnovanih na profitabilnom poslovanju i ovaj projekat će snažno doprineti tom cilju - rekao je Janik Bezar, izvršni potpredsednik i operativni direktor za Evroaziju PSA grupacije.

Rast u Rusiji je planiran korak po korak

Pored iskusnih bivših dilera Opela, nova prodajna mesta će izložiti modele Opela u svojim salonima. U početku, 15 do 20 dilera u najvećim gradovima u zemlji postaće partneri Opela. Ovaj broj će se zatim više nego udvostručiti. Rast u Rusiji je planiran korak po korak. Kao i na svakom drugom tržištu glavni prioritet Opela je da raste profitabilno uz visok nivo zadovoljstva kupaca.

Dragan Nenadović pojačanje Opelovog tima

Jedno od pojačanja Opelovog tima u Rusiji biće i Dragan Nenanodović, doskorašnji direktor Opela za Srbiju, Crnu Goru, Makedoniju, Albaniju i Bugarsku. Nenadović je u periodu od 2005. do 2008. godine već bio deo Opelovog rukovodećeg tima u Moskvi. Opsežna izvozna ofanziva jedan je od stubova strateškog plana PACE! za Opel/Vauxhall, koji će pomoći kompaniji da postane održivo profitabilna.

Odluka da se ponovo uđe na rusko tržište, strateško tržište za globalnog proizvođača automobila, je deo ovog plana čiji je cilj razvoj brenda kako u Evropi tako i na globalnim tržištima. Cilj je da se do sredine 2020-ih generiše 10 procenata prodaje Opela izvan Evrope. Kako bi to bilo ostvareno, brend će dodatno ojačati svoje prisustvo na izvoznim tržištima u Aziji, Africi i Južnoj Americi gde je već sada prisutan i ući će na više od 20 novih tržišta do 2022. godine.

Proizvođač automobila iz Riselshajma je već imenovao nove, vrlo efikasne uvoznike u Maroku, Tunisu, Libanu i Južnoafričkoj Republici tokom prethodnih par meseci, na taj način otvarajući put za rast na ovim važnim tržištima u budućnosti. Pored toga, Opel se pridružio lokalnoj organizaciji PSA grupacije u Ukrajini.

O Opelu

Treba podsetiti da je Opel jedan od najvećih evropskih proizvođača automobila koji je osnovan od strane Adama Opela u Riselshajmu, u Nemačkoj 1862. godine. Kompanija je počela da proizvodi automobile 1899. Opel je deo PSA grupacije od avgusta 2017. godine. Zajedno sa svojim sestrinskim brendom Vauxhall iz Velike Britanije, kompanija je zastupljena u više od 60 zemalja širom sveta gde su tokom 2018. prodali više od milion automobila. Opel trenutno implementira svoju strategiju elektrifikacije kako bi obezbedili održiv uspeh i bili sigurni da će budući zahtevi za mobilnost kupaca biti ispunjeni. Do 2024. godine, svi modeli putničkih automobila u Evropi će imati električnu varijantu. Strategija je deo plana kompanije PACE! sa kojim Opel cilja da postane održivo profitabilna, globalna i električna kompanija.

Komentari(0)

sortiraj