Opel se vratio u Rusiju
Prvi modeli nemačkog proizvođača automobila iz Riselshajma, Zafira Life i Grandland X, su stigli u prodajne salone odabranih dilera u najvećim ruskim gradovima
Kupci u Rusiji već mogu da naruče uspešan SUV Opel Grandland X iz Ajzenaha (Eisenach) i Zafiru Life. PSA Grupa počela je regularnu proizvodnju modela Zafira Life u svojoj fabrici u Kalugi, oko 200 kilometara jugozapadno od Moskve. Transporter Opel Vivaro za lokalno tržište će takođe sići sa proizvodnih traka u Kalugi početkom 2020. godine.
Mihael Lohšeler
-Značajan rast našeg profitabilnog
izvoza je jedan od ključnih stubova našeg PACE! kompanijskog plana. Povratkom u
Rusiju, pravimo dodatan napredak na ovom području - rekao je izvršni direktor
Opela Mihael Lohšeler i dodao: -Postepeno ćemo povećavati naše prisustvo u
zemlji tokom narednih godina. Ovo znači da ćemo ponuditi širu gamu proizvoda. U
narednim godinama, biće najmanje po jedno veliko predstavljanje Opela godišnje.
Kao i na svakom tržištu, naš glavni prioritet je da rastemo profitabilno, a da
zadovoljstvo kupaca bude na visokom nivou.
Pol Vilkoks
-Opel se vraća u Rusiju i ovo je
fantastičan povratak. Benefit je da smo u mogućnosti da koristimo fabriku u
Kalugi i da proizvodimo lokalno od samog starta. Srećni smo što možemo da
ponudimo ruskim klijentima kompetitivan proizvod visokog kvaliteta koji je
zasnovan na nemačkom inženjeringu - rekao je Pol Vilkoks, izvršni direktor za
region Evroazije.
Duga tradicija
Nemački brend ima dugu tradiciju i
odličnu reputaciju u Rusiji. Sa svojim povratkom na rusko tržište, Opel će
ojačati prisustvo PSA Grupe u regionu Evroazije. Rusija je veliko, strateški
bitno i atraktivno tržište sa mnogo potencijala. U početku, 11 dilera u
najvećim ruskim gradovima kao što su Moskva, Sankt Peterburg, Stavropolj,
Rostov, Rijazan, Tjumen ili Nižnji Novgorod postaće Opelovi partneri. Ovaj broj
će se duplirati već sledeće godine i rasti u budućnosti. Široka izvozna
ofanziva je jedan od stubova strateškog plana PACE! kompanije Opel/Vauxhall,
koji će pomoći kompaniji da postane održivo profitabilna.
U Rusiji posle četiri godine
Odluka da se ponovo uđe na rusko
tržište, nakon njegovog napuštanja tokom teške ekonomske krize 2015. godine,
deo je plana koji cilja ka razvoju brenda kako u Evropi tako i na globalnim
tržištima. Cilj je da se ostvari 10 procenata ukupne prodaje Opela izvan
evropskog tržišta do sredine 2020-ih.
Kako bi ostvarili ovo, brend dodatno ojačava svoje prisustvo na tržištima u Aziji, Africi i Južnoj Americi gde je već sada prisutan, a ući će na više od 20 novih tržišta do 2022. godine. Na primer, Opel će izvoziti vozila u Kolumbiju i Ekvador već od sledeće godine.
Komentari(0)