Petar Stefanović - LG proizvodi napravljeni da traju
Petar Stefanović, rukovodilac LG TV/AV prodaje za Srbiju i Crnu Goru kaže za makina.rs da ono što LG izdvaja od drugih kompanija je pre svega briga o ljudima, vrhunski kvalitet i raznolikost proizvoda
Filozofija kompanije LG zasnovana je na ljudima, iskrenosti i poštovanju osnovnih principa. Da li je tako i u Srbiji?
-Naravno.
Između ostalog, naša filozofija je zasnovana i na humanosti, dok smo kroz
celokupno poslovanje fokusirani na to da održimo bliske odnose sa našim
korisnicima širom sveta. Samim tim, našu filozofiju svuda jednako primenjujemo.
Ista je u Srbiji kao i u 50 drugih zemalja u kojima poslujemo. Naša
transparentnost i direktan pristup sa zaposlenima, kupcima, dobavljačima i
partnerima mogu da služe kao primer kako osnovni principi, ako se uspešno
implementiraju, mogu biti univerzalni nezavisno od kulturološke i potrošačke
specifičnosti zemlje domaćina.
Kompanija LG Electronics je osnovana
1958. godine. U Srbiji postoji već 14 godina. Za ovaj, reklo bi se, kratak
period uspeli ste da postanete jedan od vodećih brendova kod nas. U čemu je
tajna uspeha?
-Na
prvi pogled ljudima se uvek čini da je ovako velikim kompanijama uspeh
zagarantovan. Ako ne zagarantovan, a onda da nam je veoma malo potrebno da do
istog stignemo. Međutim, to u praksi zaista nije tako. Mogao bih lako reći da
je recept za uspeh nešto malo planiranja, istančanog sluha za potrebe
korisnika, hrabrost, srčanost, inovativnost u razmišljanju… Spisak bi zaista
mogao da bude dugačak, ali u praksi je drugačije. Tajna uspeha leži u
dugoročnom planiranju, posvećenosti institucionalizovanim vrednostima, strašću
ka inovacijama i odlučnošću da kreiramo srećniji i bolji život za naše
korisnike. Da bi vas ljudi uopšte uzeli u razmatranje, morate da stvorite
poverenje kod njih. A to možete samo ako imate proizvode koji će im na
svakodnevnom nivou olakšati život, učiniti ga jednostavnijim i srećnijim.
Neophodno je staviti ljude u prvi plan, što znači brinuti za svakog pojedinca
kako u poslovanju, tako i u stvaranju novih tržišnih vrednosti. Upravo je u
tome tajna našeg uspeha. U doslednoj primeni osnovnih principa i vizije koju
imamo od svog osnivanja. Danas smo svedoci njene dalekovidosti i ponosni smo
što su i kupci u Srbiji to prepoznali u poslednjih 14 godina.
Šta je to po čemu se LG izdvaja od
ostalih proizvođača u Srbiji?
-Ono
što LG izdvaja od drugih kompanija je pre svega briga o ljudima, vrhunski
kvalitet i raznolikost proizvoda. Pioniri smo na polju mnogih implementiranih
tehnologija, naši proizvodi su napravljeni da traju, kontinuirano ulažemo u
inovativne tehnologije i njihovu praktičnu primenu. S druge strane, verujem da
ljudi prepoznaju i da smo kompanija koja poštuje etičke principe tržišta, kao i
našu posvećenost lokalnoj zajednici u kojoj poslujemo kroz brojna ulaganja u
društveno odgovorne projekte. Život je samo jedan, i mi iskreno verujemo da za
naše potrošače moramo da ga učinimo lepšim i lakšim. Jer, uvek i svuda nastojimo
da pružimo više od zabave, da pružimo
doživljaj života. „Život je lep” je moto koji nas vodi kroz ovaj
izuzetno dinamičan i više nego inspirativan put kroz IT tržište.
LG Srbija proteklih nekoliko godina u
prodaji, kao i u mnogobrojnim inovacijama, beleži zavidne rezultate. Da li je
tradicija nastavljena i u 2020. i šta kupci u Srbiji mogu da očekuju od
inovacija do kraja tekuće godine?
-LG
je lider na tržištu kada govorimo o OLED televizorima, i iz godine u
godinu dižemo lestvicu na ovom polju. I
ove godine naši potrošači od LG OLED, ali i LG NanoCell televizora mogu da
očekuju inovativni dizajn, najbolji kvalitet slike, poboljšane funkcije
veštačke inteligencije, ali i široki izbor zabavnog sadržaja. Ogromni pomaci u
kvalitetu slike napravljeni su zahvaljujući novim procesorima Alpha 9
Generacije. Ovaj napredni procesor koristi unapređenu procesorsku snagu, kao i
algoritme dubinskog učenja veštačke inteligencije kako bi dodatno poboljšao
kvalitet slike i omogućio niz specijalizovanih funkcija za različite vrste
sadržaja - filmove, video igre i sport, što je za naše korisnike od velike
važnosti. To donosi potpuno novi nivo korisničkog iskustva i uživanja u
sadržaju. Ono što korisnici mogu da očekuju su novi modeli iz OLED serije,
posebno OLED 8K televizori, NanoCell i UHD serije. Potrošačima ćemo svakako
ponuditi i brojne novitete kada je reč o zvučnicima, slušalicama i
monitora.
Kompanija LG Electronics predstavila je
proteklih godina mnoge nove proizvode i primenila fantastične tehnologije u
svojim uređajima. Na šta građani Srbije, koji su verni LG brendu, treba da
obrate pažnju kada je reč o inovacijama u bliskoj budućnosti?
-U
treću deceniju 21. veka zakoračili smo sa velikim željama i ambicijama, svesni
odgovornosti koje imamo prema kupcima u Srbiji koji sa pravom od nas očekuju
najbolje. LG televizori će omogućiti potpuno novo iskustvo gledanja i zabave,
jer su tehnologije vizuelnog prikaza personalizovane za svačiji ukus. Naši 5G
telefoni će značajno ubrzati surfovanje internetom, olakšati deljenje
informacija i omogućiti mobilnu kontrolu nad naših domova. Preko ThinQ
aplikacije, omogućili smo komandu nad svim kućnim aparatima preko mobilnih
telefona, bilo da želimo da uključimo klimu, rashladimo piće u frižideru,
operemo ili osušimo veš. Inovacije na polju veštačke inteligencije omogućiće
našim aparatima i da nam “sugerišu“ šta i kada da radimo, što će nam značajno
olakšati kućne poslove i uštedeti vreme.
Ne možemo da zaobiđemo i ne postavimo
pitanje o proteklom Sajmu tehnologije u Las Vegasu.
-Više
od 150 priznanja na CES sajmu u Las Vegasu za LG najbolji su uvod u 2020.
godinu i pokazatelj ozbiljnosti naše kompanije kada govorimo o inovacijama i
ulaganjima u proizvode. Već šestu godinu zaredom, LG OLED je dobio nagradu kao
zvanično najbolji televizor na CES-u. Osim nagrade za najbolji televizor, naši
LG OLED televizori su dominirali sa 83 priznanja, uključujući i nekoliko
nagrada za najbolje inovacije u kategoriji video displeja koju su odneli model
LG SIGNATURE OLED TV RX (model 65RX) i njegov zakrivljeni „rođak“ LG Signature
RX Rollable OLED. Na svakom sajmu na kome se pojavimo, LG osvaja brojne nagrade
što je potvrda naše uspešnosti i posvećenosti kupcima.
LG OLED, ali i LG NanoCell televizori za
2020. godinu zadivljuju inovativnim dizajnom, najboljim kvalitetom slike,
poboljšanim funkcijama i širokim izborom zabavnog sadržaja. Da li možete
ukratko da nam kažete koje su prednosti ovih televizora od prethodnih
generacija?
-LG
OLED i NanoCell televizori su neprikosnoveni na tržištu kada je reč o kvalitetu
slike. OLED tehnologija poseduje organske diode (Organic Light Emitting Diode)
bez izvora crne svetlosti, što znači da omogućava savršenu crnu boju koja
omogućava neverovatan kontrast, nezavisno da li je ekran ravan ili zakrivljen.
NanoCell donosi fascinantnu živopisnost boja, veću oštrinu i detalje u svakom
nanometru. Kvalitet slike OLED i NanoCell televizora ne samo da poboljšava
vizuelno iskustvo dok gledate film ili igrate igrice već vas na potpuno novi
način “uvlači“ u svoj sadržaj. Razlike su u detaljima i preferencijama kupaca,
ne i kvalitetu. Takođe, nastojimo i da održimo minimalizam u dizajnu, ne
štedeći pritom na performansama pa su naši televizori tanki, svedeni,
elegantnog dizajna, potpuno uklopivi u svaki dom. Siguran sam da će u ovoj
deceniji većina domaćinstava koristiti televizore sa OLED ili NanoCell
tehnologijom.
Portal makina.rs, pored, tehnoloških
inovacija, svakodnevno prati automobilsku industriju! Koji automobil trenutno
vozite i da li ispunjava vaša očekivanja i zbog čega?
-Ima
u ovome neke simbolike, jer eto radim u jednoj južnokorejskoj kompaniji i vozim
automobil jedne južnokorejske kompanije. Bez šale sada, odlučio sam se za
automobil Kia Ceed jer je reč o vrlo kvalitetnom automobilu, pristupačne cene.
Karakteriše ga moderan dizajn, napredni agregati i visoki bezbednosni
standardi. To je ono što mi je potrebno od automobila.
Dragan Stanimirović
Komentari(0)