Peugeot 508 pre svih
Nemanja Živojinović, direktor marketinga kompanije Euroimpex Autogroup, kaže za makina.rs da prodaja koja se realizuje tokom 10 dana manifestacije čini značajan deo ukupne realizacije u celoj godini
Počela je najveća automobilska smotra u regionu. Koliko ona znači za kompaniju Euroimpex Autogroup i Peugeot?
-Svakako je Sajam automobila u Beogradu najvažniji period u
toku godine za sve automobilske brendove i prodaja koja se realizuje tokom 10
dana manifestacije čini značajan deo ukupne realizacije u celoj godini.
Kakvi su Vam planovi do
kraja Međunarodnog salona automobila u Beogradu?
-Za razliku od karaktera većine međunarodnih sajmova mi smo
pre svega fokusirani na prodaju, daleko više nego na promociju svih noviteta,
tako će biti i ove godine.
Automobilski sajam
traje punih deset dana. Koje će pogodnosti budućim kupcima ponuditi kompanija
Euroimpex Autogroup?
-Za ovogodišnji sajam poturdili smo se da za vrlo dobro
opremljena vozila ponudimo što povoljnije cene, imajući u vidu da su naši
klijenti većinom opredeljeni za modele u srednjim i višim paketima opreme.
Koliko ste zadovoljni
prodajom novih četvorotočkaša u protekloj godini i da li je moglo bolje?
-Vrlo smo zadovoljni s obzirom da smo ostvarili zacrtane
planove i nastavljamo iz godine u godinu da uvećavamo market share Brenda na tržištu
Srbije.
Koji automobilski noviteti,
pored sajma, stižu do kraja ove godine?
-Automobil koji je na sajmu u Ženevi izazvao veliku pažnju
svih svetskih medija, novi model Peugeot-a 208 će biti dostupan na našem tržištu
krajem jeseni.
Kada bi došli u kompaniju
Euroimpex Autogroup, koji bi nam Peugeot automobil preporučili da kupimo i zbog
čega?
-Novi Peugoet 508, jer nudi izuzetno povoljan odnos cene i
kvaliteta koji pruža, uz nespornu činjenicu da ćete skrenuti pažnju svakog
prolaznika i uživati u svakom trenutku vožnje.
Dragan Stanimirović
Komentari(0)