Peugeot - Lav se sada čuje još jače

Najstarija preživela automobilska marka na svetu potvrđuje svoju ličnost i karakter novim logotipom i okreće novu stranicu u svojoj istoriji

    foto: PEUGEOT
    Podeli
  • params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?>




Peugeot je predstavio svoj novi logotip! Grb ukrašen veličanstvenom lavljom glavom. Nakon potpunog redizajna svojih vozila tokom poslednjih 10 godina, Peugeot redizajnira i svoj logotip kako bi išao u korak sa svojim proizvodima.

Ovaj čuveni proizvođač automobila od 1850. godine ima deset uzastopnih logotipa, koji svi imaju lavovski amblem. Jedanaestu verziju, još modernizovanu, kvalitetniju i elegantniju, upravo je kreirao Peugeot Design Lab, studio za globalni dizajn dizajna ove automobilske marke.

Kako navodi proizvođač, novi logotip oličava ono što je Peugeot značio juče, šta Peugeot znači danas i šta će Peugeot značiti sutra. Novi grb, u obliku lava, oduvek je bio deo brenda i dizajniran da traje.

Komentari(0)

sortiraj