Početak sezone na Beogradskom sajmu - Putovanje u dobro poznato
Još se nismo dovoljno oporavili od praznične euforije a već ulazimo u ozbiljan svet sajamskih čuda, od kojih svi zajedno živimo. Iz Beogradskog sajma najaljuju dešavanja u naredna dva meseca
Vidi se to već i po početnom, januarsko-februarskom delu prolećne sezone na Beogradskom sajmu, koji završava ni manje ni više nego 45. Međunarodnim sajmom turizma u Beogradu, najvećim i najposećenijim te vrste u regionu, koji će se održati od 22. do 25 februara 2024. godine u halama 1 i 4. Pod sloganom "Avantura počinje ovde!" ovaj susret kultura i avantura promovisaće nove destinacije, first minute ponude, domaće i inostrane smeštajne kapacitete, turističke regije i atrakcije. Na sajmu će učestvovati najznačajnije turističke agencije, udruženja i organizacije, hoteli, turistički centri, transportne kompanije i međunarodni tur-operatori.
I ove godine posetioci će iz velike ponude, već prema svojim
afinitetima, moći da izaberu porodična putovanja, daleke i egzotične
destinacije, putovanja za mlade, city break, odmor i oporavak u banjama, spa
vikende na planinama, eko i aktivni turizam, kongresna dešavanja... Za one čija
sledeća avantura počinje upravo na Sajmu turizma na Beogradskom sajmu,
ovogodišnje otkrivanje nekog novog sveta uključuje istraživanje najnovijih
inovacija u turističkoj industriji, upoznavanje sa najnovijim tehnološkim
trendovima koji će unaprediti putovanje, bilo da je reč o digitalnim vodičima,
pametnim putnim aplikacijama ili ekološki održivim putovanjima. Tu su i
stručnjaci iz industrije koji će objasniti kako se turizam prilagođava
savremenim potrebama putnika.
U isto vreme, i pod okriljem Sajma turizma, u hali 2
Beogradskog sajma će od 22. do 25. februara biti održan i 19. Međunarodni
sajam hotelsko-ugostiteljske opreme "Horeca - Oprema", koji će pod
sloganom "Poslužite se" okupiti brojne domaće i inostrane kompanije
iz najrazličitijih oblasti u vezi sa ugostiteljskim delatnostima koje svaku
turističku ponudu dižu na viši nivo - proizvodnjom i prodajom hotelskog i
ugostiteljskog nameštaja, opremom za kuhinje, restorane i barove. Tu su i
posteljina i peškiri, sredstava za održavanje, proizvođači hrane i pica…
Ovaj veliki multimedijalni događaj svim učesnicima i posetiocima omogućiće poslovne kontakte, upoznavanje, umrežavanje i uspostavljanje poslovnih odnosa i partnerstva za dalju saradnju. A svi ovi aspekti zajedno čine Sajam turizma na Beogradskom sajmu najvažnijim godišnjim događajem u promociji, razvoju i unapređenju turističke industrije regiona. Međutim, Turizam i Horeca - Oprema samo su finale, vrh užarenog brega prvog dela prolećne agende Beogradskog sajma, koja već od 25. do 27. januara počinje petim izdanjem vodećеg regionalnog sajamsko-konferencijskog događaja u oblasti voćarstva, vinogradarstva i povrtarstva - manifestacijom Agro Belgrade 2024.
Više od 500 izlagača iz regiona i sveta predstavlja
dostignuća u oblastima svežeg, smrznutog i prerađenog voća, povrća i grožđa,
poljoprivredne mehanizacije, sistema za navodnjavanje, sistema protivgradne
zaštite, rasadnika, semenskih i hemijskih kuća i drugih segmenata neophodnih za
uspešno bavljenje ovim granama poljoprivrede. Tokom tri dana ovog vrhunskog
sajamsko-konferencijskog događaja biće organizovane i stručne konferencije i
sastanci na kojima će eminentni stručnjaci i predstavnici institucija,
organizacija i kompanija te predstavnici velikih evropskih i domaćih lanaca,
kupaca i distributera aktuelizovati teme iz oblasti voćarstva, povrtarstva i
vinogradarstva, tržišta voća i povrća, klimatskih promena i njihovog uticaja na
promene u proizvodnji voća i povrća i brojne druge.
Početak februara, od 8. do 10, u hali 3 Beogradskog sajma,
rezervisan je za Balkan Textile 2024, poslovnu manifestaciju koja okuplja
proizvođače tekstila, uvoznike i trgovce, a pored najboljih tkanina, izlagači
na Sajmu prikazuju i najbolje mašine i opremu iz tekstilnog sektora. Cilj je
najbolji način da izvoznici pronađu uvoznike, domaće proizvođače i velike
trgovce na malo koji podstiču potražnju i time proširuju svoje kanale prodaje u
Srbiji. Sajam je zamišljen kao unosna platforma i neizostavna šansa za
privilegovane učesnike, gde su vrhunski proizvodi, oprema i mašine u tekstilnom
sektoru predstavljeni od strane izlagača iz različitih zemalja publici uspešnih
preduzetnika koji imaju motivaciju i kapital da ulažu u nove poslovne
poduhvate. Sajam svojim ekskluzivnim učesnicima nudi najefikasniji način za
osvajanje tržišnog udela u zemlji gde će se spojiti ponuda i tražnja pod
jednim krovom kako bi kompanije izvoznice iskoristile prilike u Srbiji i
povećale obim izvoza.
Konačno, februar će obeležiti i 15. Državni pčelarski sajam, koji će biti održan u hali 2 Beogradskog sajma 10-11. februara 2024. „Slatki sajam“ je međunarodna izložbeno-prodajna manifestacija koju organizuje Savez pčelarskih organizacija Srbije, a posetioci imaju priliku da vide kompleksan prodajni, izložbeni, obrazovni, promotivni, privredni i turistički sadržaj i program. Sajam je prilika da se, pored meda i drugih pčelinjih proizvoda, po najpovoljnijim uslovima nabavi i kompletna pčelarska oprema i repromaterijali.
Komentari(0)