Prostrani kompaktni SUV sa atraktivnom opremom - Novi Mercedes-Benz GLB

Brojne inovacije i opsežnija standardna oprema - Mercedes-Benz čini prostrani GLB kompaktni SUV još privlačnijim za kupce

    foto: Mercedes Benz
    Podeli
  • params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?>




Redizajnirani prednji branik sa vizuelnom zaštitom podvozja ukazuje na njegove off-road gene. Rešetka hladnjaka SUV-a sa četiri horizontalne lamele i centralnom zvezdom naglašava ovaj utisak. Atletski oblik prednjih krila, sa koherentno modelovanom grafikom sa strane, stvara zanimljivu interakciju svetlosti i senke i vizuelno naglašenu širinu zadnjeg dela. Novi upečatljivi full-LED farovi i zadnja svetla poboljšavaju izgled, sa rasponom opcija sada proširenim sa četiri dodatna dizajna točkova i novom Spectral Blue Metallic bojom. U osnovnoj komponenti, novi GLB je opremljen 17-inčnim aluminijumskim felnama sa pet duplih krakova u crnoj boji visokog sjaja sa okrenutim površinama visokog sjaja.

Međutim, GLB se takođe može konfigurisati sa točkovima od 18 do 20 inča. Jedan od vrhunaca značajno unapređenog enterijera je samostojeći dupli ekran. Standardni su ekran od 7 inča i 10,25 inča za odgovarajuću instrument tablu i multimedijalne ekrane, sa dva displeja širokog ekrana od 10,25 inča koja su dostupna kao opcija. Standardni volan trenutne generacije je presvučen kožom, a ARTICO veštačka koža dostupna je na zahtev. Pored toga, za AMG liniju je po prvi put dostupan grejani obruč volana.

Pojednostavljena logika ponude sa opsežnom standardnom opremom

Udobna sedišta su standardna u novom GLB-u, ona su tapacirana veštačkom kožom ARTICO i crnom tkaninom sa trodimenzionalnim utiskivanjem. Opciono su dostupni u trendovskoj sivoj boji. Tri boje enterijera – crna, makijato bež i siva – dostupne su u varijanti opreme Progressive. Standardna presvlaka sedišta od ARTICO veštačke kože/mikrovlakana MICROCUT je sada takođe dostupna u bahia braon u AMG liniji, kao i ukupno četiri boje presvlake: crna, bahia braon, siva i nova nijansa crvene paprike u kombinaciji sa crnom. Presvlaka sedišta za udobnost je napravljena od 100% recikliranih materijala, dok je u presvlaci sedišta ARTICO/MICROCUT ova proporcija 65% u ogledalu sedišta i 85% u donjoj tkanini.

Standardna oprema GLB-a je značajno unapređena. Logika ponude je još preciznije prilagođena specifičnim željama kupaca. Osnovna oprema već uključuje Highbeam Assist, kameru za vožnju unazad i USB paket, pored kožnog volana i LED prednjih farova, na primer. Kupci takođe dobijaju Parking paket i Mirror paket od Progressive varijante opreme pa nadalje. Dalja funkcionalna oprema je upakirana u pakete zasnovane na stvarnom ponašanju kupaca, pri čemu kupci mogu pojedinačno da konfigurišu vozila u smislu dizajnerskih karakteristika kao što su boje, presvlake, ukrasi i točkovi.

Intuitivan rad i adaptivni softver u najnovijoj MBUX generaciji

GLB sada ima najnoviju generaciju MBUX sistema sa novodizajniranim stilovima ekrana. „Classic“ pruža sve relevantne informacije za vozača, dok „Sporty“ impresionira dinamičkim brojačem obrtaja. Oni koji žele da se ograniče na suštinski sadržaj mogu izabrati „Discreet“. U kombinaciji sa tri režima navigacije, pomoći i usluga i 10 svetova boja ambijentalnog svetla, kupcima se nudi brojne mogućnosti individualizacije. Sve prethodne funkcije kao što su mediji, telefon ili vozilo su i dalje dostupne i njima se može lako upravljati preko ekrana osetljivog na dodir ili jastučića za prste na volanu. Novi dizajn i poboljšane performanse bili su glavni fokusi revizije telematskog sistema. Za dalje povezivanje, GLB sada ima dodatni USB-C port i povećanu snagu USB punjenja dok su svi USB portovi osvetljeni. U budućnosti će bežično umrežavanje sa pametnim telefonima biti moguće putem Android Auto Wireless-a ili Apple CarPlay-a.

Inteligentni glasovni asistent uči sa vama

Mercedes-Benz inteligentni glasovni asistent postaje još sposobniji za dijalog i učenje zahvaljujući onlajn uslugama u aplikaciji Mercedes me koje se mogu aktivirati. Sistem upoznaje vozača i pamti njihova tipična podešavanja ili rute. U odgovarajućem trenutku predlaže personalizovani infotejnment, udobnost i funkcije vozila – precizno prilagođene situaciji u vožnji. Vozač može, naravno, da odbije ovu sugestiju sa funkcijom „Do not suggest now“ ili da je trajno izbriše sa „Do not suggest again“. Vozilo će zapamtiti ove želje. Određene radnje se tako mogu pokrenuti bez potrebe da se kaže „Hey, Mercedes“, a glasovni asistent sada takođe može da objasni funkcije vozila. Kao deo „MBUX Voice Assistant“ kompanije Mercedes me, audio „Tourguide“ dodaje uzbudljivu funkciju putnim informacijama – u početku dostupno samo u Nemačkoj. Kada se da glasovna komanda „ Hey Mercedes, start Tourguide“, MBUx čita zanimljive činjenice o interesantnim mestima duž rute, odgovarajući na otprilike 3.400 smeđih znakova duž nemačkih autoputeva. Opcioni Burmester® surround sistem sada ima impresivno Dolbi Atmos audio iskustvo u kombinaciji sa najnovijom MBUX generacijom, dajući muzici više prostora, jasnoće i dubine. Sistem se takođe prilagođava svakom okruženju za reprodukciju, što znači da obožavaoci mogu da slušaju muziku sa neuporedivom jasnoćom koja odgovara originalnoj viziji umetnika iz studija.

Mini-igre kao digitalni dodaci

Novi digitalni dodatak je ušao u GLB sa opcionim paketom individualizacije za usluge Mercedes me connect. Izbor mini-igara dizajniranih posebno za ekrane osetljive na dodir i dugmad za kontrolu dodirom na volanu pretvaraju kompaktni SUV u mobilnu konzolu za igru. Igre se mogu igrati sami ili sa saputnicima. Trenutno su dostupne klasične igre kao što su Sudoku, Shuffle Puck, Pairs i Match 3, kao i kviz. Bezbednosna pomoć je još jedna oblast u kojoj novi GLB blista. Putem aktivne kontrole upravljanja (Active Steering Control), nadogradnja Paketa pomoći pri vožnji omogućava udobniju kontrolu Lane Keeping Assist sistema. Sledeća generacija Parking paketa takođe podržava uzdužno parkiranje sa vizuelizacijom od 360 stepeni za parkiranje uz pomoć kamere. Po prvi put, GLB takođe nudi pomoć pri manevrisanju prikolice, koja olakšava manevrisanje unazad uz podršku kamere. Preduslov je kuka za prikolicu sa ESP® stabilizacijom prikolice u kombinaciji sa Parking paketom sa kamerom od 360 stepeni.

Još više opcija za elektrifikovanu vožnju

Novi GLB je dostupan u Evropi sa četiri opcije benzinskih i četiri dizel motora. Asortiman uključuje četiri cilindrične jedinice sa sedmo- ili osmostepenim DCT menjačem sa dvostrukim kvačilom kao standardom. Dva najmoćnija benzinska motora standardno dolaze sa varijabilnim 4MATIC pogonom na sva četiri točka. Da bi se smanjila potrošnja i emisija, svi benzinski agregati su elektrifikovani. Ovi blagi hibridi opremljeni su dodatnim električnim sistemom od 48-volti za starter generator sa remenskim pogonom. Njegova nakratko dostupna dodatna snaga od 10 kW podržava agilno pokretanje i koristi se za brže ubrzanje putem pojačanja. Starter-generator takođe povećava udobnost: pored pokretanja motora sa malim vibracijama i niskim nivoom buke, omogućava iskorenjivanje sa isključenim motorom sa unutrašnjim sagorevanjem.

Pored toga, oporavlja se tokom kočenja i ubrzanja – i na taj način snabdeva 12-voltnu mrežu na vozilu i 48-voltnu bateriju električnom energijom. Uglađen rad i vrhunska isporuka snage sa savremenom efikasnošću su obeležja 2,0-litarskog četvorocilindričnog dizel motora. Dostupan je u tri nivoa snage i obrtnog momenta od 85 kW (280 Nm) do 140 kW (400 Nm) i ima jednostepeno turbo punjenje sa promenljivom geometrijom turbine. Glava cilindra i kućište radilice su napravljeni od laganog aluminijuma. NANOSLIDE® premaz koji je razvio Mercedes-Benz smanjuje trenje između zida cilindra i čeličnog klipa i na taj način smanjuje potrošnju i emisije.

Komentari(0)

sortiraj