Prve skice modela Škoda Enyaq RS Race - Koncept studija spaja DNK motosporta i održivost

Novi Enyaq RS Race koncept naglašava Škoda predanost unapređenju održivosti u motosportu i dodaje još jednu emocionalnu dimenziju brendu

    foto: Škoda
    Podeli
  • params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?>




S novom koncept studijom Enyaq RS Race, Škoda Auto istražuje nove mogućnosti održivosti u motosportu dok dodatno unapređuje atraktivnost brenda. Podižući DNK motosporta na viši nivo, Enyaq RS Race ima agresivan dizajn istaknut masivnim zadnjim krilom. Ovaj koncept nudi uvid u to kako tehnologija motosporta može da pomogne ubrzanje pomaka prema dinamičnoj i održivoj automobilskoj budućnosti. Takođe služi kao idealna platforma za razvoj i rigorozno testiranje najsavremenijih električnih tehnologija za buduća proizvodna vozila na električni pogon.

Michal Hrabanek

-Održivost je kamen temeljac strategije Škoda Motosporta. Već 2021. zakoračili smo u carstvo električnih reli automobila sa modelom Škoda Fabia RE-X1. Uvidi i stručnost koje smo stekli iz ovoga utrošeni su u jedinstvenu novu Škoda Enyaq RS Race. Ovaj fascinantni automobil dokazuje da motosport, koji je duboko ugrađen u DNK brenda Škoda, ne samo da pojačava emocionalni efekat brenda, već doprinosi vrednim iskustvima i tehnologijama dolazećim Škoda modelima - kaže Michal Hrabanek, rukovodilac Škoda Motosporta.

Snažna koncept studija temeljena na modelu Enyaq Coupe RS

Enyaq RS Race temelji se na Škoda Enyaq Coupé RS. Opremljena pogonom na sva četiri točka, nova Škoda Enyaq RS Race demonstrira širok raspon mogućnosti koje modularna matrica električnog pogona Volkswagen grupe nudi u pogledu performansi. Sa svojim agresivnim dizajnom, Enyaq RS Race takođe privlači pažnju, naglašavajući njegovu snažnu povezanost s trkama i moto sportom. Njegova široka baza osigurava još stabilnije upravljanje, dok istaknuto zadnje krilo osigurava potrebnu potisnu silu. Cilj studije je sticanje praktičnih znanja kroz specifične tehničke i konstrukcijske modifikacije električnih vozila visokih performansi. Ovi pristupi bi potencijalno mogli da se implementiraju u buduće proizvodne modele.

Daniel Petr

-Škoda Enyaq RS Race nije dizajnerska studija koja će ostati samo na papiru; to će biti pravi auto. Biće niži, širi, lakši i što je najvažnije dinamičniji. Dakle, od početka je bilo jasno da dizajn mora biti agresivan s naglašenim trkačkim karakteristikama. Gledajući aerodinamiku, zapravo smo je dizajnirali slično trenutnoj Škoda Fabia RS Rally2. Ima oštro isklesan nos, dramatično proširene blatobrane i masivno zadnje krilo. Izgleda brzo, čak i na papiru, a to je uvek dobar početak - objašnjava Daniel Petr, viši dizajner u Škoda Auto.

Od igara do reli staza, Škoda promoviše održivost u moto sportu

Enyaq RS Race predstavlja još jednu inovativnu baterijsko-električnu koncept studiju iz Škoda Motorsporta, nakon nedavno predstavljene Škoda Vision GT. Predstavljena 2021. godine, Škoda Fabia RE-X1 izgrađena je na šasiji modela Škoda Fabia Rally2 evo i opremljena električnim motorom od 860 volti koji isporučuje izlaznu snagu od 260 kW. Homologacija Austrijskog motosport udruženja AMF (ÖAMTC) omogućila je Baumschlager Rallye&Racing timu takmičenje u Austrijskom reli prvenstvu. S modelom Vision GT, Škoda je nedavno zauzela potpuno drugačiji pristup: spektakularni, potpuno električni jednosed dizajniran je ekskluzivno za igru Gran Turismo 7 PlayStation.

Koncept studija, inspirisana modelom 1100 OHC Spider iz 1957. godine, proširuje Škoda prisutnost u digitalnom svetu trka. Sva ova koncept vozila naglašavaju predanost brenda Škoda unapređenju održivosti unutar moto sporta. Fabia Rally2 već radi na 100% održivom gorivu bez fosilnih goriva u WRC2, pružajući idealnu ispitnu platformu za procenu tehničke održivosti, otpornosti i trajnosti novih inovacija u elektromobilnosti u ekstremnim uslovima.

Komentari(0)

sortiraj