Punim gasom u nove pobede

Dragan Nenadović, direktor Opela za Srbiju, Crnu Goru, Makedoniju, Bugarsku i Albaniju, uprkos izazovima, zadovoljan je prethodnom poslovnom godinom i najavljuje nove uspehe u Srbiji

    foto: Dragan Stanimirović, Privatna arhiva, Opel
    Podeli
  • params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?>




Opel vozila jedna su od najzastupljenijih u Srbiji. U čemu je tajna uspeha?

-Sasvim ste u pravu, i to je vidljivo ne samo po tome što je Opel permanentno u vrhu najprodavanijih brendova novih automobila, već je izuzuetno popularan i jedan od najviše zastupljenih brendova u uvozu polovnih vozila. Kad govorimo o ovakvoj, rekao bih trajnoj popularnosti, pre svega govorimo o tradiciji, kvalitetu i prisutnosti kao tri ključna elemanta Brenda Opel. Ne zaboravimo da Opel slavi sledeće godine 120 godina od početka sopstvene proizvodnje automobila i složićete se da je to sasvim dovoljno vreme da jedan proizvođač izgradi snažan brend i postane jedna od pravih ikona evropske automobilske industrije. Kvalitet je druga komponenta, bez koje verovatno ne bi bilo ni ovakve tradicije, a prisutnost je veoma bitna jer omogućuje tradiciji i kvalitetu kontinuitet i neprestani razvoj.

Naravno, sva tri elementa zavise od Opelovih kupaca i očigledno je da je Opel uspeo da za sve ovo vreme, prolazeći kroz razne krize kao sastavni deo razvoja, zadrži svoje kupce i svojim tehničkim i dizajnerskim inovacijama pridobije još mnogo pristalica. Kada govorimo o Srbiji, dovoljno je setiti se da su se iz Srbije izvozili originalni delovi za takozvanu “prvu ugradnju” i da su ti delovi bili plaćani gotovim automobilima koja su bila dugo, dugo vremena jedina strana vozila koja su u staroj Jugoslaviji mogla da se kupe za dinare. Samim tim rasprostranjenost i prisutnost Opela je bila masivna i skoro da ne postoji porodica koja nije imala bar jednog Opela u svojoj istoriji bilo da govorimo o privatnom ili službenom vozilu obzirom da nije bilo firme koja drži do sebe ili državne ustanove i institucije u kojoj neki od modela Opel nije bio korišćen.

Kakvi su Vam planovi za predstojeći BG Car Show?

Pre svega radi se o prvim modelima koji su zajednički razvijeni u okviru naše nove grupacije - PSA. Sa ovim modelima po prvi put ozbiljno ulazimo u najbrže rastući segment u svetu, segment SUV vozila. Radi se o dva sasvim nova modela, Crossland X iz SUV B klase (proglašen kao BEST BUY u glasanju automobilskih novinara za Auto godine u Srbiji) kao i praktično premijerno izlaganje Grandland X kao SUV model C klase. Očekujemo da će ova dva modela u najskorije vreme postati naši novi bestseleri, obezbediti zasluženo mesto Opela kod SUV ljubitelja i zajedno sa već poznatim modelom Mokka X zaokružiti našu atraktivnu ponudu u ovom sve važnijem segmentu.

Posebna pogodnost koju nudimo svim kupcima modela Grandland X do kraja ove godine je da uz svaki automobil poklanjamo jednu izuzuetno vrednu žensku torbu dizajniranu od strane naše uspešne modne ikone, čije ime će biti objavljeno na našoj konferenciji za medije na ovogodišnjem Bg Car Show. Ovim želimo da naglasimo ekskluzivnost ovog automobila kao i posebnu naklonost ka našim damama, jer mesec mart je nekako oduvek bio mesec žena, zar ne?

Naravno da će Insignia, kao naš najveći i najekskluzivniji model imati poseban tretman tokom predstojećeg Sajma i ovom prilikom ćemo predstaviti čak tri modela. Najpre model koji smo već predstavili i koji je veoma vidljiv na našim ulicama i putevima, Insignia Grand Sport. A zatim, dve prave poslastice, jedna je Insignia Sport Tourer, a kao prava kruna ponude tu je Insignia Country Tourer u varijanti Exclusive što je još jedna Opelova premijera na Sajmu. Opel Exclusive kupcima nudi neograničen izbor boja, selekciju alu naplataka i pristup čitavom asortimanu opcija kože i drugih dizajnerskih detalja, tako da mogu da kreiraju automobil koji će se izdvajati iz gomile i ujedno reflektovati njihov lični ukus. Naziv Exclusive odražava Opelovu želju da kupcima omogući priliku da kreiraju nešto što je zaista ekskluzivno i po njihovom ličnom ukusu, omogućujući im da sebe nagrade kroz lični izraz, na način koji za njih ima dodatnu vrednost.

Na štandu Opela u Hali 4 biće i naša “laka konjica” koju predvodi nova Astra, Corsa, Astra Sedan i izuzetni gradski automobil Adam koji je već postao svojevrsni Evropski prijatelj i zaštitnik dama širom kontinenta. Naravno, na našem drugom štandu će biti izloženi Opelovi modeli iz komercijalnog programa u okviru izuzuetno atraktivne ponude vozila i privlačnih uslova finansiranja sa dominacijom velikih modela Movano i Vivaro i nezaobilaznog praktičnog modela Combo.

Koje pogodnosti nudite budućim kupcima?

Pre svega ogroman broj varijanti finansiranja vozila za sve grupe potencijalnih kupaca, nevezano da li se radi o firmama ili individualnoj kupovini. Akcijske cene sa redovnim popustima su već dostupne i tu bih izdvojio atraktivnu ponudu Corse od 9.990 evra ili Astre Sedan sa početnom cenom od 12.490 evra, ali svakako najveći hit je sasvim novi Crossland X sa cenom od 13.910 evra.

Međutim, veoma je važno shvatiti da ljudi pored atraktivnih cena mogu doći do željenog automobila obzirom da je Opel omogućio tri vida finansiranja. Za fizička lica odobravamo kredit sa atraktivnom kamatnmom stopom od 0% do 2.88% na period od 3 do 5 godina gde kupac može da izabere sam svoju ratu. Za pravna lica obezbeđena je fantastična ponuda finansijskog lizinga sa kamatnom stopom od 1.69% do 2.49%. Za one koji ne žele da troše vreme i novac na brigu o sopstvenom automobilu obezbedili smo Opel Full Service Lizing program, namenjem svim malim i srednjim preduzećima. U okviru ovog programa možete dobiti kompletnu uslugu uz vozilo uključujući i servisiranje, šlep službu i pomoć na putu 24 časa, zamenu i čuvanje zimskih guma kao i kompletnu brigu za vaše vozilo od prvog dana pa na 4 godine. Prednost je da sve završavate na jednom mestu i plaćate mesečni trošak, a jedina vam je briga da napunite rezervoar i nađete parking što bliže željenoj destinaciji.

Šta u ovoj godni možemo očekivati od Opel Srbija?

Nastavak aktivne promocije naših noviteta uz posebnu pažnju na Crossland X model koji je po glasanju srpskih novinara za auto godine 2018. proglašen za “Best Buy” i kompletne game novih SUV modela Grandland X i Mokka X, kao i nove Insignie sa posebnom pažnjom na model Exclusive.

Zatim, nastavljamo sa najatraktivnijom ponudom našeg finansijskog matrixa za finasiranje individualne ili korporacijske prodaje uz pojačanu podršku za mala i srednja preduzeća kroz naš program “Opel Full Service Lizing” koji lansiramo prvog dana sajma BG Car Show i koji želimo da razvijamo kao poseban brend s obzirom da je to jedinstvena ponuda za sva mala i srednja preduzeća sa mnogo prednosti i uštede u rukovanju vozilima.

Izuzetno nam je drago da je naša kampanja “Opel za medalju” gde obezbeđujemo Opel vozila kojima će se mladi sportisti prevoziti na razna takmičenja, tako dobro prihvaćena i već je nekoliko medalja osvojeno. Tako da očekujemo do kraja godine još više medalja, hiljade i hiljade kilometara sigurne i udobne vožnje i još više uspeha kojima je Opel značajno doprineo obezbeđujući rešenje za jedan od najvećih problema sa kojima se oni susreću - sigurnim i udobnim prevozom do i sa borilišta širom Evrope. Ovu akciju ćemo pored mladih sportista proširiti na sve one koji imaju slične potrebe, a koji svojim radom i rezultatima promovišu prave vrednosti i svoju zemlju.

Šta je za Opel značila prethodna 2017. godina?

Sledeće godine, kao što smo već napomenuli, Opel slavi 120 godina od početka proizvodnje automobila. U tako dugoj istoriji bilo je svega, nekoliko ovako značajnih i prelomnih godina kao što je to bila 2017., za ovu generaciju ubedljivo najvažnija godina, obzirom da je Opel postao član PSA Grupacije čime je okončana, skoro 90 godina duga pripadnost američkom General Motorsu. To otvara sasvim nove mogućnosti koje su do sada bile limitirane za Opel, a ja ću pomenuti samo nekoliko najznačajnijih.

Prva i osnovna je značajna sinergija koja se može lako postići između pravih evropskih brendova Opel, Peugeot i Citroen što će nesumnjivo dovesti do povećanja konkurentnosti Opelovih vozila, proširenja ukupne ponude i kompletnije zastupljenosti u svim segmentima. Russelsheim, sedište Opela, će biti isključivo zadužen za kompletan razvoj svih Opelovih modela, dizajnerski i tehnološki uključujući i razvoj elektrčnih vozila.

Druga važna promena je da će Opel krenuti u globalnu ekspanziju i već ove godine smo prisutni i u Tunisu, Maroku, Izraelu, Saudijskoj Arabiji, Čileu, već postoji plan za Kolumbiju i Južnoafričku Republiku uz upravo odobrenu proizvodnju Grandland X modela u Namibiji za ovo tržište. Naravno, mnoga druga tržišta su pod lupom i analiziraju se mogućnosti profitabilnog nastupa i osvajanja tih tržišta.

Treća, možda i najvažnija odluka, gledajući u budućnost koja je praktično “tu iza ugla” je odluka da će Opel do 2024. godine imati svaki svoj model dostupan u varijanti sa električnim pogonom. Početak će biti nova Corsa, a plan je da će 2024. godine čak i naš kompletni komercijalni program biti dostupan u varijanti sa električnim motorima. Ovo je neumanjiv pokazatelj čvrste opredeljenosti Opela da postane jedan od najvažnijih igrača na ovom tržištu budućnosti i značajno ulaganje u budućnost.

Što se tiče Opel Srbije, nastavak rastućeg trenda prodaje koji je započeo 2013. godine, gde smo od nekih 600 vozila došli do nivoa prodaje od 2000 prošle godine, naš cilj je da ovu godinu zatvorimo sa 2.400 vozila i u zavisnosti od ukupne veličine tržišta do udela od oko 7% što bi nam omogućilo opstanak u top 5 najprodavanijih brendova u zemlji.

Dragan Stanimirović

Komentari(0)

sortiraj