RENAULT I ROLAND-GARROS ZAJEDNIČKI POMERAJU GRANICE
Renault postaje specijalizovani partner teniskog turnira Roland-Garros i na teren donosi električnu mobilnost. Obezbediće flotu od 100 primeraka Megane E-Tech Electric.
Renault pokreće „GIVE ME 5”, novi projekat društvene odgovornosti posvećen mladim generacijama. Na taj način želi da promoviše bavljenje tenisom u gradovima.
U okviru nove strategije marke, Renault je odlučio da pojednostavi
svoja globalna marketinška partnerstva i da usmeri svoj angažman na nekoliko
ključnih stubova koji mogu da ponude značajnu dodanu vrednost. Renault će se
sada fokusirati na sport kroz dva glavna partnerstva – već poznato i važno
partnerstvo marke sa Francuskim ragbi savezom kao i novo partnerstvo sa
teniskim turnirom Roland-Garros.
RENAULT X
ROLAND-GARROS
Pariški Grand Slam i proizvođač vozila Renault su udružili snage
kako bi ispisali novo poglavlje u svojoj istoriji. Počevši od turnira koji će
se održati od 16. maja do 5. juna 2022., kao i u početnom
trajanju od pet godina, Renault postaje specijalizovani partner Roland-Garrosa,
jednog od najprestižnijih sportskih događaja na svetu.
Renault i pariški Grand Slam dele francuske korene, a povezuju ih
i snažna međunarodna ambicija, zajedničke vrednosti koje podrazumeva oznaka
„Proizvedeno u Francuskoj” kao i strast i odvažnost. Sklapanje partnerstva
između Renaulta i Francuskog teniskog saveza (FFT) bio je još logičniji korak
jer se to partnerstvo zasniva na dva glavna strateška stuba obe marke: održivoj
mobilnosti i društvenoj odgovornosti.
FLOTA ELEKTRIČNIH VOZILA
Renault i Roland-Garros u svakom trenutku nastoje da budu
odgovorniji, zbog čega je održiva mobilnost ključna za oba brenda. Renault već
ubrzava svoju transformaciju pokrenutu sa ciljem da postane potpuno električna
marka u Evropi do 2030.
Ova predanost održivoj mobilnosti jasno se odražava u floti od 100
primeraka novog Megane E-Tech Electric, koju je Renault stavio na raspolaganje
tokom turnira French Open kao deo flote od ukupno 160 vozila.
GIVE ME 5
Uporedo sa potpisivanjem ovog partnerskog ugovora, Renault pokreće
„GIVE ME 5”, novi projekat društvene odgovornosti posvećen mladim generacijama.
Kao prvi korak Renault želi da promoviše bavljenje tenisom u
gradovima tako što će obnoviti teniska igrališta u prigradskim područjima uz
pomoć lokalnih umetnika. Očekuje se da će do kraja godine u Francuskoj biti
otvorena dva terena.
Kako bi doprineo finansiranju projekata „GIVE ME 5”, Renault će
tokom turnira Roland-Garros uvesti „Let Challenge”. To znači da će svaki put
kad odservirana lopta dotakne mrežu pre nego što padne u odgovarajuće servis
polje, što se u proseku dogodi više od 2000 puta tokom turnira, Renault ovoj
društvenoj inicijativi dodeliti određenu svotu novca.
Osim toga, marka će na Roland-Garros pozvati nekoliko grupa dece i
tinejdžera slabijeg socioekonomskog statusa kako bi im omogućila jedinstven
doživljaj i pružila priliku da na jedan dan učestvuju u turniru.
AKTIVNOSTI
NA STADIONU I VAN NJEGA
Kao deo ove nove saradnje i prvi put u istoriji Roland-Garrosa,
Renaultov logotip će biti prikazan na mrežama pet glavnih terena
(Philippe-Chatrier, Suzanne-Lenglen, Simonne-Mathieu i tereni br. 7 i 14)
tokom celog turnira, od kvalifikacionih rundi do finala.
Tokom turnira Renault će moći da računa i na izložbeni prostor od
150 m2 unutar stadiona Roland-Garros, gde će posetioci moći da
saznaju više o budućoj ponudi električnih i hibridnih vozila brenda Renault i
da se upoznaju sa modelima Megane E-Tech Electric i Renault 5 Prototype, kao i
sa novim Renaultom Austral koji će svetu biti službeno predstavljen upravo na
Roland-Garrosu.
Ljubitelji mobilnosti i tenisa moći će da uživaju u nekoliko
iskustava koja će im Renault omogućiti tokom turnira.
Renault
Green Line:
svako ko želi da dodje na turnir i da se pohvali da je pritom doprineo
smanjenju štetnih emisija moći će to da učini zahvaljujući Renaultu. Usluga
zajedničkog korišćenja vozila ZITY by Mobilize će svojim korisnicima ponuditi
mogućnost dolaska do stadiona Roland-Garros i parkiranja tik uz stadion na
jednom od pet parking mesta rezervisanih za uslugu ZITY. Novi korisnici će
imati priliku da iskoriste posebnu promociju.
Renault The
Originals Line: ljubitelji tenisa će imati priliku da na jedinstven način
proputuju kroz vreme. Zapravo, na lokaciji izložbenog prostora L’Atelier
Renault na aveniji Champs-Elysées će moći da se ukrcaju na autobus pariškog
javnog prevoznika iz 1930-ih koji će ih dovesti direktno do stadiona.
Renault Electro-Pop Line: povodom 50. godišnjice Renaulta 5 brend je doterao pet legendarnih modela i opremila ih 100 % električnim motorom, a ljubitelji tenisa i posetioci će moći tim vozilima da stignu do stadiona Roland-Garros.
Komentari(0)