Spajaju se dve najveće internet prodavnice auto-delova
Integracijom dva najveća sajta za prodaju delova AutoHUB i prodajadelova.rs vozači u Srbiji su sada dobili centralno mesto za kupovinu novih auto delova i dodatne opreme
Integracijom dva najveća sajta za prodaju delova AutoHUB i prodajadelova.rs vozači u Srbiji su sada dobili centralno mesto za kupovinu novih auto delova i dodatne opreme sa najvecim izborom i najpovoljnijim cenama. Pre dve godine desila se velika promena na tržištu auto-delova u Srbiji. Sa radom su počele dve nove internet prodavnice delova, Prodaja delova i AutoHUB, koje su za kratko vreme postale ubedljivo najveće internet prodavnice ove vrste u Srbiji. Posle dve godine paralelnog rada na promeni kupovnih navika vozača, građenju asortimana, formiranju timova za stručnu korisničku podršku i rešavanju brojnih logističkih izazova, dve kompanije su rešile da zajedno nastave poslovanje i kupcima u Srbiji ponude još bolje iskustvo prilikom kupovine i bolju ponudu.
Prodaja delova je postala deo Infostud Grupe, a Nikola Đurović, osnivač i direktor Prodaje delova, će biti direktor novog, objedinjenog projektnog tima i partner suvlasnik u novoj vlasničkoj strukturi. Obe internet prodavnice, i Prodaja delova i AutoHUB, nastaviće da postoje u narednom periodu, s tim da će akcenat u promotivnim aktivnostima na srpskom tržištu biti na brendu prodajadelova.rs dok će brend AutoHUB, pored bazne internet prodavnice u Srbiji, biti korišćen i za izlazak na inostrana tržišta.
Šta ovo spajanje donosi
kupcima
Bolju korisničku podršku zato što će veći broj članova
ovog tima omogućiti duže radno vreme call centra, kraće vreme čekanja prilikom
poziva i veće specijalističko znanje unutar tima koji čine bivši auto-serviseri
i prodavci delova sa višegodišnjim iskustvom. Niže cene jer će ove dve udružene
internet prodavnice kod uvoznika i veletrgovaca moći da dobiju značajno
povoljnije nabavne cene i time ostvare uštede koje će preneti na kupce. Bržu i
fleksibilniju dostavu na osnovu većeg broja ljudi koji radi na prijemu,
pakovanju i sortiranju robe, većeg magacinskog prostora, saradnje sa većim
brojem kurirskih službi i sa mogućnošću ličnog preuzimanja robe na preko 80
lokacija u Srbiji. Veći broj artikala u ponudi zato što će doći do spajanja
baza artikala, mreža dobavljača i zato što će se intenzivno raditi na povećanju
mreže dobavljača u zemlji i u inostranstvu.
Brže i stabilnije
Bolju tehnologiju u smislu da će internet prodavnice
raditi brže i stabilnije, biti jednostavnije za korišćenje i da će na njima
biti razvijeni brojni dodatni servisi koji imaju za cilj da vozačima olakšaju
proces popravke i redovnog održavanja automobila. Prema istraživanju OEBS-a,
nakon pandemije čak 82 odsto ispitanika internet prodavnice smatra jednako važnim
ili važnijim od tradicionalnih kanala prodaje. Glavni ciljevi novog projektnog
tima jesu dalji razvoj poslovanja, edukacija tržišta i uvođenje cenovne
transparentnosti, očuvanje liderske pozicije Prodaje delova na online tržištu
rezervnih delova za putnička i laka komercijalna vozila u Srbiji, kao i širenje
poslovanja na inostrana tržišta u narednom periodu.
Komentari(0)