Stigla restilizovana Suzuki Vitara
Dizajnerski restilizovana i tehnički delimično unapređena Suzuki Vitara je u novom izdanju stigla i na naše tržište, po neznatno izmenjenim cenama u odnosu na prethodnu verziju
Sasvim opravdano ovaj model je i dalje zadržao epitet jednog od cenovno najpovoljnijih vozila u svojoj klasi. Ako se ocenjuju dizajn, tehnički detalji i opremljenost, onda je jasno zašto samo cena nije jedina komparativna prednost ovog modela u odnosu na konkurente.
Ispod
haube 1.0 agragat
Vitara u novom ruhu sada se nudi i
s trocilindarskim motorom zapremine 1.0, koji s ručnim petostepenim menjačem i
pogonom na prednje ili sve točkove raspolaže sa 111 KS pri 5.500 obrtaja u
minutu i maksimalnim obrtnim momentom od 170 Nm pri 2.000 do 3.500 o/min. U
verziji s automatskimšestostepenim menjačem i pogonom na prednje točkove isti
pogonski agregat maksimalni obrtni moment od 160 Nmpšostižepri 1.800 do 4.000
o/min. Za one koji preferiraju više snage tu je i 1,4-litarski agregat sa 140
KS do kojih „stiže“ pri 5.500 o/min, dok je maksimalni obrtni moment čak 220 Nm
pri 1.500 do 4.000 o/min.
Prosečna
potrošnja 5,3 litara
Po fabričkim podacima,
najekonomičniji je jednolitarski motor s pogonom na prednje točkove i ručnim
menjačem, čija je prosečna potrošnja 5,3 litara na 100 pređenih kilometara. Inače,
sa slabijim motorom Vitara postiže 180 km/h uz ubrzanje do 100 km/h, zavisno od
vrste pogona i menjača, od 11,5 do 12,5 sekundi, dok je maksimalna brzina sa
1,4-litarskim motorom svih 200 km/h, uz ubrzanje do 100 km/h od 9,5 do 10,3
sekunde. Suzukijev All Grip pogon na sva četiri točka na raspolaganju je u obe
motorske verzije.
Redizajniara Vitara je uočljivo
drugačija od prethodnog modela. Dobila je novu
masku hladnjaka, u prednji branik s kvalitetnijom obradom na novu
poziciju je smešten radarski sistem koji garantuje precizniju podršku pri
kočenju, pouzdanije praćenje saobraćajne trake i pravovremenu detekciju
saobraćajnih znakova. Prednji branik osvežen je i hrom paketom - dekorno/zašitne
lajsne oko dnevnih led svetala i dve hrom lajsne na maski. I zadnji branik ima
novu formu - bolji prikriva lonac izduvnog sistema/asupuha, kvalitetnije je
napravljen, a ugrađena su i nova led stop svetla.
Komforna
unutrašnjost
S dužinom od 4.1, širinom od 1.7, visinom od 1.6 i
međuosovinskim rastojanjem od 2,5 metara, Vitara u novom izdanju garantuje
zavidan komfor. Za respekt je i 375 litara zapremine u prtljažnom prostoru, a
1.120 litara kada se obore zadnja sedišta. Osvežen je i enterijer, a osim
novih, kvalitetnijih materijala, ono što se odmah primećuje je nova instrument
tabla sa LCD ekranom od 4,2 inča u boji sa 3D funkcijama. I putnici i vozač će
se radovati udobnijim sedištima, a vozač i suvozač naslonu za ruku.
Na našem tržištu, Vitarasa 1,0-litarskim motorom se sada nudi s dva paketa opreme - Comfort i Premium. Osnovni Comfort paket dostupan je kod najjeftinije varijante, a između ostalog, čine ga sedam vazdušnih jastuka, ISOFIX sistem pričvršćivanja dečijeg sedišta, bočna ojačanja u vratima, ESP, ABS sa EBD funkcijom, TPMS (sistem kontrole pritiska u pneumaticima), Hill Hold (pomoć pri pokretanju na uzbrdici) BAS (sistem pomoći pri naglom kočenju), sigurnosni alarm, blokada motora, auto stop-start sistem, daljinska centralna brava, klima-uređaj, radio CD/MP3/USB sa četiri zvučnika, audio i Bluetooth komande na upravljaču, multifunkcionalni računar, elektropodizači prednjih prozora, led stop svetla... Nova Suzuki Vitararbiji se prodaje od 13.700 do 23.150 evra.
Komentari(0)