SUV karavan - Seat punim gasom kroz Srbiju
Kompanija Porsche SCG organizovala je sjajan Seatov SUV karavan od Beograda do pitomih predela Fruške Gore i na tom putu predstavila svoje nove četvorotočkaše sa kojim raspolaže u Srbiji
Druženje i testiranje SUV velikana iz ove automobilske porodice krenulo je od Seat salona u Radničkoj ulici kod Ade Ciganlije, a krajnja tačka bila je vinarija Deurić na Fruškoj gori. Pored novih modela Cupra, Arona i Ateca, novinarima je od najbržeg rastućeg automobilskog brenda u Evropi kao glavna zvezda predstavljen i novi Seat Tarraco koji izgleda jednostavno dobro od glave do pete.
Beograd -
Fruška gora
Ljute mašine iz Seatove palete
odličnih vozila palimo i put krećemo iz Beograda preko Stare pazove, Golubinca,
Putinca, Žarkovca, Dobrodola (jezero), Šatrinaca, Manastir Grgeteg, Iriga,
Vrdnika, a krajnja stanica bilo je mesto Mala Remeta, gde se nalazi i odlična vinarija
Deurić.
Za volanom
Seat Tarraco
Izdvajamo model Tarraco! Imali smo tu
čast da sednemo u novog Seat Tarraco koji ispod haube krije odlični agregat 2.0
TDI sa 190 KS, proverenim sedmostepenim DSG automatskim menjačem, kao i pogonom
na sva četiri točka. Samo posle nekoliko kilometara vožnje pokazao je svoju
narav! Odličan porodični automobil koji pruža zabavu uvek kada vi to poželite.
Za njega u ovoj kratkotrajnoj vožnji
od 125 kilometara možemo reći da je pravi ekspert kako na asfaltu tako i van
njega. Ovo je najveći SUV u gami ovog španskog proizvođača i dostupan je u
varijanti sa sedam sedišta. Model koji smo vozili do stotke stiže za odličnih
8,5 sekundi i maksimalnu brzinu na cajgeru razvlači na fantastičnih 210 km/h.
Dugačak je 4,73 metra, širok je 1,83,
a u visinu se proteže na 1,65 metara. Međuosovinsko rastojanje je 2,79 metara,
odstojanje od tla je 20 centimetara, a težak je tačno 1.680 kilograma. U Srbiji
se ovaj četvorotočkaš prodaje od 29.980 pa sve do 44.570 evra.
Ispod haube
odlični dizel i benzinski agregati
Što se tiče pogona, kupci će birati
između dva benzinska i dva dizel agregata. Benzinski 1,5-litarski TSI sa 150 KS
i 250 Nm obrtnog momenta, uparen je sa šestostepenim manuelnim menjačem. Ispod
haube se nalazi i odlični 2,0-litarski benzinac sa 190 KS i 320 Nm obrtnog
momenta, sa sedmostepenim DSG menjačem i pogonom na sve točkove.
Prva verzija sa dizel motorom je 2,0
TDI i raspolaže sa 150 KS i 340 Nm obrtnog momenta, uparen sa šestostepenim manuelnim
i sedmostepenim DSG menjačem i pogonom na sva četiri točka. Snažnija verzija
razvija 190 KS i 400 Nm obrtnog momenta, povezan sa sedmostepenim DSG menjačem
i 4Drive pogonom na sva četiri točka.
Dragan
Prljinčević
Dragan Prljinčević, direktor Seata
Srbija, kaže da su na ovom automobilskom karavanu predstavljena SUV gama Seat
vozila koja je doprinela tome da ovaj brend ima značajan rast prodaje u Srbiji.
-Ovom prilikom pozivamo sve naše
klijente da posete Seat salone, jer imamo sve modele na raspolaganju za test. Po
prvi put smo imali priliku da po
putevima Srbije vozimo potpuno novi model Tarreco. Ovo je naš najveći, a
najmanji automobil koji se pravi u Volfsburgu. Seat Tarraco je automobil koji
pruža sve ono što treba jednom vozaču, i to od prostora u kabini, udobnosti,
LED ful svetlima, digitalna instrument tabla, odlični motori snage 150 i 190
KS, sa pogonom na sva četiri točka... Ovo je četvorotočkaš koji može da se koristi
u svim prilikama i služi za razna putovanja. Pored njega, predstavili smo i
novi model Cupra, automobil impozantne snage, novi logo, nova energija, 300 KS,
pogon na svim točkovima, a opet prepoznatljiv Seatov DNK. Imali smo priliku da
probamo i mali gradski SUV Arona u FR paketu opreme, kao i odlični model Ateca
- rekao je Prljinčević.
Predstavljen
i električni trotinet Seat eXS
Pored SUV četvorotočkaša iz Seat
Srbija nam je predstavljen i odličan mali gradski dvotočkaš. Reč je o
električnom trotinetu. Novi Seat eXS powered by Segway je perfektna
mokromobilna solucija za korisnike koji žele da se kreću gradom na efikasan i
održiv način.
Seat eXS se prvi put pojavio na Smart
City Expo Svetskom Kongresu koji je održan u Barseloni. Kao deo Easy Mobility
strategije, zadatak marke je da izgradi i predstavi nova rešenja tržištu u
okviru urbane mobilnosti. Seat je postigao strateški dogovor sa kompanijom
Segway, jednom od vodećih kompanija za individualnu električnu mobilnost.
Težak samo
12,5 kilograma
Seat eXS je opremljen prednjim i
zadnjim LED svetlom i LCD ekranom, "cruise controlom” i zaštitom od krađe,
prednjim i zadnjim amortizerima za udobniju vožnju, kao i tehnologijom
povezivanja s mobilnim uređajem putem Bluetooth veze. Dodatna baterija može da
poveća domet koji u tom slučaju iznosi 45 kilometara, u zavisnosti od uslova. Punjenje
baterije je oko tri sata, a maksimalna nosivost trotineta je 100 kilograma.
-Težak je samo 12,5 kilograma.
Prevozno sredstvo koje ide 25 km/h i ima domet od 25 kilometara. Puni se u roku
od tri sata i ono što je najbitnije bez problema staje u prtljažnik vozila. Ima
Led displej i tri režima vožnje - ekonomk, dinamik i sport. Jedino pravo
prevozno sredstvo u gradu model eXS je već u našim salonima i prodaje se za
75.000 dinara - objasnio je Prljinčević.
Dragan Stanimirović
Komentari(0)