SYM HD 300 - Gradski skuter s odličnim odnosom kvalitet-cena

Gradske ulice su „omiljeno“ područje za skutere s visokim, 16-inčnim točkovima, a baš takav je model SYM HD 300, koji još nazivaju i „krosoverom“ među skuterima

    foto: EXIMPRESS
    Podeli
  • params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?>




Po navodima uglednih evropskih specijalizovanih časopisa, SYM je u poslednjih nekoliko godina značajno podigao lestvicu performansi i kvaliteta svojih proizvoda, omogućivši mu da se uspešno probija kroz „džunglu“ konkurenata na dva točka, koji se takmiče na ulicama naših i drugih evropskih gradova. Vozač se u „sedlu“ ovog SYM-a sigurno neće požaliti na nedostatak udobnosti: široko je, na pravoj visini (80 centimetara) i gostoljubivo čak i za saputnika koji može računati na ručku prtljažnika za koju će se držati i na preklopive oslonce za noge; kada su preklopljeni ne vide se, jer se savršeno uklapaju u konstrukciju skutera, što je jedan detalj koji hvale svi njegovi dosadašnji kupci ali i oni koji se razumeju u skutere.

Točkovi od 16 inča su napravljeni od aluminijuma i odgovaraju pneumaticima 110-70 i 140-70, kočioni sistem čine diskovi od 287 mm napred i 260 mm pozadi, sa ABS-om (koji odlično funkcioniše na mokroj podlozi). Za stabilnost i udobnost „zaduženi“ su teleskopska viljuška i klasični dvostruki amortizeri, a kada se parkira, može se birati – oslanjanje na bočnu „štaku“ ili na centralno postolje. Kako god, ta operacija je vrlo jednostavna zahvaljujući i „pero“ masi od 179 kilograma u voznom stanju.

SYM HD 300 pokreće jednocilindarski, četvorotaktni, vodom hlađeni agregat sa četiri ventila zapremine 278,3 kubna centimetra, snage 19,9 kW/27 „konja“ pri 8.000 o/min, sa 25,5 Nm maksimalnog obrtnog momenta, koji ispunjava Euro 4 norme. Oprema se CVT prenosom (kontinuirana varijabilna transmisija). Dovoljno snažan agregat omogućava maksimalnu brzinu nešto veću od 129 km/h, a budući da je relativno lagan, potrošnja je mala. Krasi ga izuzetna upravljivost i okretnost u gradskoj vožnji, dok je zbog snage i veličine dobar i na otvorenom drumu, pa ga upravo zbog toga neretko zovu i „krosover“ gradski skuter. U Srbiji se trenutno nudi po ceni od 4.500 evra sa PDV-om.

Komentari(0)

sortiraj