U poslednjoj etapi ovogodišnjeg Tour de France-a nastupila je maskirana Škoda Elroq
Kamuflirana Škoda Elroq, novi električni model brenda koji će biti predstavljen ove jeseni, pridružio se poslednjoj etapi hronometra ovogodišnjeg 111. izdanja Tour de France-a kako bi pratio vozače
Ukupni pobednik, Tadej Pogačar, dobio je trofej od kristalnog stakla koji je izradio Škoda Design tim, a izvršni direktor Škoda Auto, Klaus Zellmer, uručio je trofej od zelenog kristala Biniamu Girmayu, pobedniku u bodovnoj klasifikaciji. Škoda Auto podržava Tour da France već dvadeset i jednu godinu, a ovo partnerstvo, uključujući pružanje službene TdF flote, produženo je do 2028. Škoda je trenutno partner 20 vrhunskih biciklističkih događaja, uključujući Tour de France Femmes avec Zwift od 2022.
Klaus Zellmer
-Završni krugovi su uzbudljivi i činI me ponosnim što je
Škoda Auto ponovo glavni partner Tour de France-a, 21. godinu zaredom. Želim da
čestitam svim sportistima koji su dali sve od sebe tokom gotovo 3500 kilometara.
Čast nam je što smo mogli da podržimo timove s našom flotom i zadovoljstvo je
što smo deo ceremonije dodele nagrada. Naše biciklističko nasleđe čini još
važnijim doprinos inspirisanju biciklista širom sveta podržavanjem Tour de
France-a i rada A.S.O., uključujući Tour de France Femmes avec Zwift - kaže
Klaus Zellmer, Škoda Auto CEO.
Iznenađenje u završnoj
fazi
Kao dugogodišnji glavni partner, Škoda Auto je organizacionom
timu ustupila 205 Škoda vozila, uključujući „crvene automobile“, potpuno električni
Enyaq i novi plug-in hibrid Superb Combi, koje je koristio direktor trke
Christian Prudhomme. Škoda je za poslednju fazu pripremila neočekivano
iznenađenje, kamuflirani Elroq: najnoviji potpuno električni model brenda tako
je debitovao na javnom događaju. Sa svojim istaknutim izgledom, ovaj novi
kompaktni SUV je prvi Škoda model koji je usvojio Modern Solid, novi
dizajnerski jezik brenda koji spoljašnji dizajn celokupnog portfolia
unapređuje. Automobil koji se pridružio trkačima u poslednjoj etapi bio je
kamufliran, jer će njegova službena premijera biti tek ove jeseni. Do sada je
samo nekoliko novinara imalo priliku da vidi i isproba novi model tokom prvih
medijskih test vožnji.
Škoda Auto i Tour de France – 21 godina partnerstva
Škoda Auto podržava najveću svetsku biciklističku manifestaciju kao službeni
glavni partner i dobavljač automobila od 2004. godine. Osim toga, Škoda Design
sektor je odgovoran za proizvodnju kristalnih trofeja za ukupnog pobednika,
pobednike bodovnih i brdskih klasifikacija i najboljeg mladog vozača do 14
godina. Unikatni ručno rađeni trofej visok je 60 cm i težak 5 kg. Osim toga,
Škoda Auto već deset godina sponzoriše zelenu majicu za pobednika u
klasifikaciji bodova.
Vrhunski biciklizam pod pokroviteljstvom Škode
Produživši saradnju sa A.S.O. ove godine, Škoda Auto je trenutno partner na ukupno 20 međunarodnih profesionalnih i amaterskih sportskih takmičenja. Među ostalim događajima, brend sponzoriše L’Étape by Tour de France, lokalnu trku za amatere, a od 2022. i Tour de France Femmes avec Zwift, žensku trku od osam etapa čije izdanje za 2024. treba da počne 12. avgusta u Roterdamu, u Holandiji, a cilj je 18. avgusta u Alpe d’Huez.
Komentari(0)