Uspeh zagarantovan - Prva Škoda Fabia sišla sa proizvodnih traka

Proizvodni pogoni su opsežno modifikovani kako bi se moglo izgraditi ovo najnovije izdanje popularnog malog automobila, a ostvarene investicije iznose 110 miliona evra

    foto: Škoda
    Podeli
  • params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?>




Prva Fabia četvrte generacije juče je sišla s proizvodne linije u glavnom pogonu Škoda Auto u Mlada Boleslav! Proizvodni pogoni su opsežno modifikovani kako bi se moglo izgraditi ovo najnovije izdanje popularnog malog automobila, a ostvarene investicije iznose 110 miliona evra. Fabia se po prvi put bazira na MQB-A0 platformi Volkswagen grupe, omogućavajući joj da bude ne samo najprostraniji automobil u svom segmentu, već i da nudi poboljšane karakteristike udobnosti i bogatstvo novih sistema sigurnosti i asistencije.

Drugi najprodavaniji automobile brenda

Najnovija Fabia stoga ima sve što je potrebno za nastavak uspeha svog prethodnika. Od svog debija 1999. godine, Škoda je kupcima isporučila više od 4,5 miliona jedinica svog malog automobila, što ga čini drugim najprodavanijim automobilom brenda posle modela Octavia.

Michael Oeljeklaus

-Početak proizvodnje uvek je vrlo poseban trenutak za koji se detaljno pripremamo. Slavimo zvanični početak proizvodnje nove Fabie. Ukupno smo uložili 110 miliona evra u opsežnu modernizaciju, kao i u dalju automatizaciju proizvodnog procesa. Ovo se sada isplatilo, sjajno je videti kako sve radi bez problema, sa svim mehanizmima koji rade u savršenoj harmoniji. Zahvaljujem celom timu na izvanrednom radu i oduševljen sam što su nam svi napori omogućili značajan doprinos nastavku uspešne priče o modelu FABIA - rekao je Michael Oeljeklaus, član uprave Škoda Auto za proizvodnju i logistiku.

Škoda Fabia je izgrađena na istoj proizvodnoj liniji kao i Scala i Kamiq. Uoči pokretanja proizvodnje, češki proizvođač automobila izvršio je prilagođavanje na liniji za montažu, kao i u pogonima za zavarivanje. Brojne složene i fizički zahtevne proizvodne korake sada sprovode roboti, što je omogućilo visok nivo automatizacije u proizvodnim procesima.

Prva generacija modela Fabia lansirana 1999. godine

Prva generacija modela Fabia, lansirana 1999. godine, bila je jedan od najprodavanijih malih automobila, s više od 1,7 miliona isporučenih jedinica. Model druge generacije koji je sledio 2007. godine takođe je premašio brojku od 1,7 miliona prodanih jedinica. Uključujući treću generaciju koja je debitovala 2014. godine, kupcima je isporučeno više od 4,5 miliona Fabia širom sveta.

Emotivan dizajn i nove proporcije

Emotivan dizajn i nove proporcije čine najnoviju Škoda Fabia vrlo privlačnom. Model je po prvi put zasnovan na MQB-A0 platformi Volkswagen grupe, koja je omogućila da automobil ima znatno poboljšane karakteristike udobnosti i bezbednosti. Sa dužinom od 4.108 mm, model nove generacije prvi put premašuje dužinu od četiri metra, a sa 1.780 mm širine nudi još više prostora od svog prethodnika. Prtljažnik, koji je u verziji prethodne generacije već bio najveći u segmentu, porastao je za 50 litara i sad iznosi čak 380 litara.

Nova Fabia je dostupna sa pogonom na prednje točkove i sa manuelnim ili automatskim 7-stepenim DSG menjačem. Nudi se izbor između pet benzinskih motora iz aktuelne EVO generacije Volkswagen grupe, koji kombinuju male emisije s povećanom efikasnošću i većom dinamikom. Fabia se može pohvaliti koeficijentom otpora vazduha (cd) od 0,28, postavljajući rekord u segmentu malih automobila. U kombinaciji sa opcionim rezervoarom za gorivo od 50 litara, može da pređe kilometražu veću od 900 km u WLTP ciklusu. Ovo najnovije izdanje takođe sadrži niz sistema za asistenciju koji su ranije bili rezervisani za vozila višeg segmenta.

Komentari(0)

sortiraj