Uspeh zagarantovan - Prva Škoda Fabia sišla sa proizvodnih traka
Proizvodni pogoni su opsežno modifikovani kako bi se moglo izgraditi ovo najnovije izdanje popularnog malog automobila, a ostvarene investicije iznose 110 miliona evra
Prva Fabia četvrte generacije juče je sišla s proizvodne linije u glavnom pogonu Škoda Auto u Mlada Boleslav! Proizvodni pogoni su opsežno modifikovani kako bi se moglo izgraditi ovo najnovije izdanje popularnog malog automobila, a ostvarene investicije iznose 110 miliona evra. Fabia se po prvi put bazira na MQB-A0 platformi Volkswagen grupe, omogućavajući joj da bude ne samo najprostraniji automobil u svom segmentu, već i da nudi poboljšane karakteristike udobnosti i bogatstvo novih sistema sigurnosti i asistencije.
Drugi najprodavaniji
automobile brenda
Najnovija Fabia stoga ima sve što je potrebno za nastavak
uspeha svog prethodnika. Od svog debija 1999. godine, Škoda je kupcima
isporučila više od 4,5 miliona jedinica svog malog automobila, što ga čini
drugim najprodavanijim automobilom brenda posle modela Octavia.
Michael Oeljeklaus
-Početak proizvodnje uvek je vrlo poseban trenutak za koji se
detaljno pripremamo. Slavimo zvanični početak proizvodnje nove Fabie. Ukupno
smo uložili 110 miliona evra u opsežnu modernizaciju, kao i u dalju
automatizaciju proizvodnog procesa. Ovo se sada isplatilo, sjajno je videti
kako sve radi bez problema, sa svim mehanizmima koji rade u savršenoj
harmoniji. Zahvaljujem celom timu na izvanrednom radu i oduševljen sam što su
nam svi napori omogućili značajan doprinos nastavku uspešne priče o modelu
FABIA - rekao je Michael Oeljeklaus, član uprave Škoda Auto za proizvodnju i
logistiku.
Škoda Fabia je izgrađena na istoj proizvodnoj liniji kao i Scala
i Kamiq. Uoči pokretanja proizvodnje, češki proizvođač automobila izvršio je
prilagođavanje na liniji za montažu, kao i u pogonima za zavarivanje. Brojne
složene i fizički zahtevne proizvodne korake sada sprovode roboti, što je
omogućilo visok nivo automatizacije u proizvodnim procesima.
Prva generacija modela
Fabia lansirana 1999. godine
Prva generacija modela Fabia, lansirana 1999. godine, bila je
jedan od najprodavanijih malih automobila, s više od 1,7 miliona isporučenih
jedinica. Model druge generacije koji je sledio 2007. godine takođe je premašio
brojku od 1,7 miliona prodanih jedinica. Uključujući treću generaciju koja je
debitovala 2014. godine, kupcima je isporučeno više od 4,5 miliona Fabia širom
sveta.
Emotivan dizajn i nove
proporcije
Emotivan dizajn i nove proporcije čine najnoviju Škoda Fabia
vrlo privlačnom. Model je po prvi put zasnovan na MQB-A0 platformi Volkswagen
grupe, koja je omogućila da automobil ima znatno poboljšane karakteristike
udobnosti i bezbednosti. Sa dužinom od 4.108 mm, model nove generacije prvi put
premašuje dužinu od četiri metra, a sa 1.780 mm širine nudi još više prostora
od svog prethodnika. Prtljažnik, koji je u verziji prethodne generacije već bio
najveći u segmentu, porastao je za 50 litara i sad iznosi čak 380 litara.
Nova Fabia je dostupna sa pogonom na prednje točkove i sa manuelnim ili automatskim 7-stepenim DSG menjačem. Nudi se izbor između pet benzinskih motora iz aktuelne EVO generacije Volkswagen grupe, koji kombinuju male emisije s povećanom efikasnošću i većom dinamikom. Fabia se može pohvaliti koeficijentom otpora vazduha (cd) od 0,28, postavljajući rekord u segmentu malih automobila. U kombinaciji sa opcionim rezervoarom za gorivo od 50 litara, može da pređe kilometražu veću od 900 km u WLTP ciklusu. Ovo najnovije izdanje takođe sadrži niz sistema za asistenciju koji su ranije bili rezervisani za vozila višeg segmenta.
Komentari(0)