Vožnja budućnosti - Hyundai Connected Mobility nudi revolucionarna digitalna rešenja mobilnosti
Hyundai koristi napredne tehnologije da poboljša iskustvo vožnje i prihvata upotrebu automobila pokretanjem Hyundai Connected Mobility za redefinisanje digitalnih servisa za kupce u Evropi
Hyundai Motor Europe je najavio Hyundai Connected Mobility, novo preduzeće koje je osnovano u aprilu. Cilj novog preduzeća je da pomogne kompaniji Hyundai da ostvari svoju tranziciju ka softverski definisanim vozilima i rešenjima za pametnu mobilnost. Glavni cilj Hyundai Connected Mobility je da ponudi niz digitalnih usluga u automobilu i servisnim aplikacijama, kao i nove usluge mobilnosti tokom čitavog životnog ciklusa vozila, kako bi se obezbedilo besprekorno korisničko iskustvo.
Marcus Welz
-Mi u
Hyundai kompaniji pružamo usluge najvišeg kvaliteta našim klijentima i vođeni
smo našom neumornom potragom za budućim rešenjima - rekao je Marcus Welz,
generalni direktor Hyundai Connected Mobility. - Hyundai Connected Mobility je
naš strateški odgovor na rastuću potražnju naših kupaca za povezanijim,
pristupačnijim i personalizovanijim uslugama.
Trostruka strategija preduzeća
Hyundai Connected Mobility
Portfolio
preduzeća Hyundai Connected Mobility se sastoji od tri glavna stuba: usluga
mobilnosti, usluga povezanih automobila i servisnih digitalnih podataka. Hyundai
Connected Mobility se bavi sve većom potražnjom kupaca za modelima sa
fleksibilnom upotrebom kroz svoj brend usluga mobilnosti - MOCEAN. Pretplate na
automobile predstavljaju privlačnu alternativu kupovini ili lizingu Hyundai
vozila. Hyundai je prilagodio MOCEAN pretplatu kako bi kupcima omogućio brz i
fleksibilan pristup automobilima putem besprekornog digitalnog korisničkog
iskustva i pri tome sasvim eliminisao papirologiju. Modeli pretplate su ključni
u privlačenju novih kupaca izvan konvencionalnog vlasništva I omogućavaju
korisnicima da istraže našu široku ponudu elektrifikovanih vozila.
Portfolio
preduzeća Hyundai Connected Mobility u domenu tehnologija povezanih automobila
poboljšava iskustvo vozača, a klijenti ostaju povezani sa svojim automobilom i
okolnim ekosistemom. Rešenja obuhvataju ugrađenu platformu Bluelink® u
vozilima, kao i nove usluge koje koriste tehnološku grupu softverski
definisanih vozila (SDV). Hyundai planira da pokrene i tri različita Bluelink® servisna paketa za sve potrebe
korisnika, uključujući Bluelink® Lite koji je dostupan tokom celokupnog
životnog veka vozila i naprednije servisne pretplate sa dodatnim
funkcijama.
Pored toga,
digitalne usluge će igrati važnu ulogu u tome kako kupci doživljavaju prednosti
softverski definisanih vozila. Pored pružanja redovnih ažuriranja infotejnment
softvera Over-the-Air (OTA), ovaj stub će pokrenuti nove usluge usredsređene na
klijente, kao što su Features-on-Demand (FODs), plaćanja u kolima, aplikacije
Vehicle-to-Everything (V2X), uključujići Vehicle-to-Grid (V2G) i
Vehicle-to-Load (V2L). Te usluge nude rešenja vozaču u vezi sa parkiranjem i
pametnim punjenjem. Prihvatajući SDS-ove, Hyundai ima za cilj da pruži
besprekorna personalizovana iskustva koja pružaju prioritet željama kupaca.
Sinergija za zadovoljstvo kupaca
Kako bi podstakao promene kroz tekuću transformaciju automobilske industrije, Hyundai Connected Mobility će iskoristiti ceo Hyundai ekosistem na globalnom nivou. Ovaj strateški pristup softveru i servisima će zahtevati organizacionu promenu. Dok Hyundai Connected Mobility ima koristi od svoje bliskosti sa kupcima i njihovim povratnim informacijama, Hyundai Motor Europe će iskoristiti svoju opsežnu ekspertizu proizvoda. Zajedno će obezbediti poboljšanje korisničkog iskustva, nudeći proizvode prilagođene da ispune korisnička rastuća očekivanja.
Komentari(0)