Za nedelju dana počinje najveći turistički sajam u regionu
Sve je spremno za početak najveće turističke smotre u zemlji i region - 43. Međunarodni beogradski sajam turizma, koji će se održati na Beogradskom sajmu od 24. do 27. marta
Sajam sa dugom tradicijom, jedan od ključnih pokretača privrede Srbije u celini, simbol turističkog predstavljanja za čitavu branšu i omiljena manifestacija posetilaca Beogradskog sajma, ove godine iščekivan je sa posebnim nestrpljenjem. Pod sloganom „Između planina i mora“ od 24. do 27. marta predstoji nam 43. Međunarodni beogradski sajam turizma koji će sveobuhvatnom ponudom zadovoljiti želje i navike ljubitelja putovanja.
Po ekskluzivnim sajamskim cenama, pred posetiocima će
biti first minute ponude i paketi sa mnoštvom pogodnosti za putovanja
prema sopstvenim afinitetima - porodična putovanja, daleke i egzotične
destinacije, putovanja za mlade, city break, odmor i oporavak u banjama, spa
vikendi na planinama, eko i aktivni turizam, kongresna dešavanja... Na sajmu se
predstavljaju Grčka, Turska, Crna Gora, Tunis, Egipat, Bosna i
Hercegovina, Bugarska, Severna Makedonija, Rumunija, Mađarska, Slovačka,
Maldivi, a pojedinačno nastupaju izlagači iz Albanije, Hrvatske i
Slovenije.
Po prvi put ove godine posetiocima će ekskluzivno biti
predstavljene dve nove, i u svetskim okvirima, vrhunske destinacije:
egzotična Malezija i Demokratska Republika Sao Tome i
Principe, koju čine dva ostrva u Gvinejskom zalivu u centralnoj Africi. Preko
40 domaćih i stranih tur-operatora i agencija učestvuje na Sajmu turizma -
Kontiki, Big Blue, Wayout, Astra Travel, Odeon, Allegra
Krstarenja, Belvi, Ponte, Robinson, Plana Tours, Mediteraneo Holidays, Grand,
Euroturs, Fibula, Supernova Travel, Nitravel, Sabra… Pomoćnica ministra za
trgovinu, turizam i telekomunikacije Jelena Milenković Orlić istakla
je da je za ministarstvo ovo dobra prilika za razvoj saradnje sa drugim
zemljama i najavila da će na Sajam turizma doći i sedam ministara turizma iz
regiona i sveta.
Pokrajinski sekretar za privredu i turizam Vojvodine Nenad
Ivanišević je najavio dve važna sadržaja kojima će se predstaviti
Vojvodina. Jedan je verski turizam i organizuje se prvi put, a drugi Tur de
Fruška, koji podrazumeva obilazak Fruške Gore biciklom. Prema
rečima direktorke Turističke organizacije Srbije Marije Labović, ova
organizacija će na Sajmu turizma nastupiti pod sloganom „Srbija.
Doživi“, koji predstavlja i novi brend Srbije kao turističke destinacije. Grad
Beograd će, kako je najavio direktor Turističke organizacije Beograda Miodrag
Popović, organizivati predstavljanje beogradskih opština, a oni koji dođu na
sajam imaće priliku da premijerno pogledaju seriju novih, kratkih turističkih
filmova o najznačajnijim turističkim atrakcijama glavnog grada.
Sajam i ove godine ostaje u znaku koncepta Srbija
stvara, nacionalne platforme koja kreira brend moderne Srbije,
oslanjajući se prvenstveno na međunarodno prepoznate, talentovane i izuzetne
pojedince, koji inspirišu svojim dostignućima, inovacijama i kreativnim
idejama. Beogradski sajam je i na ovogodišnjoj manifestaciji nastavio
sa programom organizovanog dovođenja kupaca. U saradnji sa poslovnim
partnerima Sajma turizma, Privrednom komorom Srbije i Evropskom mrežom
preduzetništva, odvijaće se B2B program i omogućiti veliki broj poslovnih
sastanaka u specijalnom prostoru „B2B Meetings“ (hala 1),
zahvaljujući B2B poslovnom portalu namenjenom registraciji kako izlagača, tako
i poslovnih posetilaca.
Istovremeno će, pored Sajma turizma, tradicionalno biti
održane još dve srodne manifestacije koje rastu svake godine po obimu i
broju učesnika: 17. Međunarodni sajam hotelsko-ugostiteljske opreme
HORECA-OPREMA (24 - 27.mart) i 12. Međunarodni sajam vina BEOWINE (25 - 26.
mart). U okviru programa 17. Međunarodnog sajma hotelsko-ugostiteljske
opreme HORECA-OPREMA, nove trendove u hotelskoj industriji i
ugostiteljstvu u halama 2A i 2C Beogradskog sajma
prikazaće najznačajnije kompanije koje se bave proizvodnjom i
distribucijom najsavremenijih proizvoda i asortimana za opremanje ugostiteljskih
objekata, restorana i hotela, kao i uslužnim delatnostima, novim trendovima
poslovanja, snabdevanja i funkcionisanja ugostiteljskih objekata.
Dvodnevna vinska smotra, 12. Međunarodni sajam vina
BeoWine, održaće se u hali 3 Beogradskog sajma, u petak i subotu, 25.
i 26. marta 2022. god. Pored Srbije, na Sajmu vina ove
godine učestvuju proizvođači vina i opreme iz Italije, Slovenije,
Hrvatske, Republika Srpske, Crne Gore, Bosne i Hercegovine, KiM. Kroz
predstavljanje i ocenu aktuelne izlagačke ponude, edukaciju o novim trendovima
u regionalnom i globalnom vinarstvu, degustaciju aktuelne berbe velikog broja
proizvođača, posetioci će dobiti priliku da uživaju u sinergiji koju BeoWine
godinama uspostavlja.
Najuspešnija po svim kriterijumima – kvalitetu, sadržaju, privlačnosti
za učesnike i posetioce, manifestacija će posle godine pauze na zadovoljstvo
svih učesnika spojiti turizam, biznis i zadovoljstvo i pojačati pozitivnu
klimu u domenu želje za putovanjima. Kroz ponudu omiljenih, ali i premijernih
destinacija, sajam će biti usmeren ka oporavku i obnoviturističkog ambijenta,
kao i promociju trendova i inovacija koje će oblikovati budućnost turističke
industrije. Uz standardno visok profesionalni nivo u organizaciji i poslovanju,
zadovoljavajući potrebe svih učesnika i izlagača, sajam je spreman da privuče i
dočeka svoje verne posetioce i ponudi nezaboravan sajamski
turistički doživljaj.
Radno vreme sajmova
Četvrtak - Subota 24 -
26. mart 10 - 19 sati
Nedelja, 27. mart - 10
- 18 časova
Ulaznice
Cena pojedinačne ulaznice je 400 dinara, grupna ulaznica 300, grupna ulaznica za đake i studente iznosi 300 dinara. Poslovna ulaznica sa paketom pogodnosti prodaje se za 2.000 dinara, a parking po započetom satu je 150 dinara.
Komentari(0)