Zvezda Hondinog štanda - Civic Type R
U svom trkačkom stilu, model koji je prvi našao vlasnika na Bg Car Show-u, novi Civic Type R, dizajnerski i konceptualno je potpuno drugačiji od konkurenata
Dizajn ovog modela krajnje je originalan. Oštre linije, centralno postavljene tri izduvne cevi, aerodinamični prednji spliter i zadnji difuzor odlikuju prednji i zadnji deo vozila.
Njegova unutrašnjost, takođe, poseduje trkačku notu. Prisutna
je kombinacija štofa i alkantara kože sa dominantnim crvenim i crnim tonovima,
ali i elementi koji imaju izgled ugljeničnih vlakana. Sedišta su sportski
profilisana, dok upravljač dodatno doprinosi dinamičnom osećaju.
Projektovana za trkačku
stazu
Honda Civic Type R projektovana je od početka do kraja tako
da pruži najbolji doživljaj u vožnji, kako na putu, tako i na trkačkoj stazi.
Ona čuva nasleđe Hondinih hečbek modela visokih performansi, kombinujući pogon
na prednjim točkovima, karakterističan dizajn i izuzetnu aerodinamičnost.
Type R je razvijan paralelno sa novim standardnim Civic
hečbekom, zato su oba modela usavršena i odlikuju se poboljšanom dinamičnošću. Model
Type R poseduje tri režima rada - Comfort, Sport i +R mod, koji u zavisnosti od
izabranog, prilagođavaju otpor volana, tvrdoću amortizera i odziv papučice
gasa. Prednje MekPherson ogibljenje čini da Civic Type R ostane „prilepljen“ za
asfalt u savladavanju krivina pri velikoj brzini.
Do stotke za 5,8
sekundi
Dvolitarska turbo pogonska jedinica naslednik je motora
prethodne generacije i sada raspolaže sa ukupno 320 KS i 400 Nm obrtnog
momenta, što je dovoljno za ubrzanje iz mirovanja do 100 km/h za 5,8 sekundi,
dok maksimalna brzina iznosi 272 km/h.
Na stazi Nurburgring je Civic Type R
upisan kao najbrži automobil sa pogonom na prednje točkove, gde je, sa vremenom
od 7 minuta i 43,8 sekundi, preuzeo titulu Golfa GTI Clubsport S.
Prtljažnik od 420
litara
Ipak, važno je naglasiti da Honda Civic Type R, pored svih
sportskih karakteristika, jeste i praktičan porodični automobile za svaki dan. Njegova
kabina nudi dovoljno prostora za putnike i napred i pozadi, a tome doprinosi i
veliko međuosovinsko rastojanje od 2699 mm. Prisutan je veliki broj pregrada, a
tu je i prtljažnik od 420 litara. Dugačak je 4,55 metara, širok 1,87, u visinu
se proteže na 1,43 metara.
Cena 42.990 evra
Međuosovinsko rastojanje je 2,69 metara, a težak je 1305
kilograma. Motor je uparen sa odličnim šestostepenim manuelnim menjačem. Prama
fabričkim podacima ova munja na četiri točka potroši u kombinovanoj vožnji 7,7
litara na pređenih 100 kilometara. Cena ovog Hondinog modela je 42.990 evra.
Komentari(0)