Zvezda Hondinog štanda - Civic Type R

U svom trkačkom stilu, model koji je prvi našao vlasnika na Bg Car Show-u, novi Civic Type R, dizajnerski i konceptualno je potpuno drugačiji od konkurenata

    foto: Honda
    Podeli
  • params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?>




Dizajn ovog modela krajnje je originalan. Oštre linije, centralno postavljene tri izduvne cevi, aerodinamični prednji spliter i zadnji difuzor odlikuju prednji i zadnji deo vozila.

Njegova unutrašnjost, takođe, poseduje trkačku notu. Prisutna je kombinacija štofa i alkantara kože sa dominantnim crvenim i crnim tonovima, ali i elementi koji imaju izgled ugljeničnih vlakana. Sedišta su sportski profilisana, dok upravljač dodatno doprinosi dinamičnom osećaju.

Projektovana za trkačku stazu

Honda Civic Type R projektovana je od početka do kraja tako da pruži najbolji doživljaj u vožnji, kako na putu, tako i na trkačkoj stazi. Ona čuva nasleđe Hondinih hečbek modela visokih performansi, kombinujući pogon na prednjim točkovima, karakterističan dizajn i izuzetnu aerodinamičnost.

Type R je razvijan paralelno sa novim standardnim Civic hečbekom, zato su oba modela usavršena i odlikuju se poboljšanom dinamičnošću. Model Type R poseduje tri režima rada - Comfort, Sport i +R mod, koji u zavisnosti od izabranog, prilagođavaju otpor volana, tvrdoću amortizera i odziv papučice gasa. Prednje MekPherson ogibljenje čini da Civic Type R ostane „prilepljen“ za asfalt u savladavanju krivina pri velikoj brzini.

Do stotke za 5,8 sekundi

Dvolitarska turbo pogonska jedinica naslednik je motora prethodne generacije i sada raspolaže sa ukupno 320 KS i 400 Nm obrtnog momenta, što je dovoljno za ubrzanje iz mirovanja do 100 km/h za 5,8 sekundi, dok maksimalna brzina iznosi 272 km/h.

Na stazi Nurburgring je Civic Type R upisan kao najbrži automobil sa pogonom na prednje točkove, gde je, sa vremenom od 7 minuta i 43,8 sekundi, preuzeo titulu Golfa GTI Clubsport S.

Prtljažnik od 420 litara

Ipak, važno je naglasiti da Honda Civic Type R, pored svih sportskih karakteristika, jeste i praktičan porodični automobile za svaki dan. Njegova kabina nudi dovoljno prostora za putnike i napred i pozadi, a tome doprinosi i veliko međuosovinsko rastojanje od 2699 mm. Prisutan je veliki broj pregrada, a tu je i prtljažnik od 420 litara. Dugačak je 4,55 metara, širok 1,87, u visinu se proteže na 1,43 metara.

Cena 42.990 evra

Međuosovinsko rastojanje je 2,69 metara, a težak je 1305 kilograma. Motor je uparen sa odličnim šestostepenim manuelnim menjačem. Prama fabričkim podacima ova munja na četiri točka potroši u kombinovanoj vožnji 7,7 litara na pređenih 100 kilometara. Cena ovog Hondinog modela je 42.990 evra.

Komentari(0)

sortiraj