Avantura počinje na sajmu turizma
Pod sloganom „Avantura počinje ovde!“ na Beogradskom sajmu će od 22. do 25. februara 2024. godine u halama 1, 1A i 4 biti održan - 45. Međunarodni sajam turizma
Pod sloganom „Avantura počinje ovde!“ na Beogradskom sajmu će od 22. do 25. februara 2024. godine u halama 1, 1A i 4 biti održana najznačajnija turistička manifestacija celog regiona jugoistočne Evrope i drugih delova sveta - 45. Međunarodni sajam turizma. ITF Međunarodni sajam turizma jedan je od poslovnih stubova Beogradskog sajma i celokupne srpske turističke privrede. Turizam ima značajan uticaj na ekonomiju i spada u snažne pokretače privrednog rasta i razvoja, stvarajući sinergiju između srodnih sektora i doprinoseći ukupnom prosperitetu zemlje. Beogradski Sajam turizma, kao najposećeniji sajam turizma regiona i šire kroz veliki broj poslovnih gostiju i B2B aktivnosti, čini značajno tržište od nekoliko desetina miliona potencijalnih turista.
Zbog ekskluzivnih sajamskih cena, first minute ponuda
i paketa sa mnoštvom pogodnosti, Sajam turizma je za posetioce već dugi niz
godina omiljeni godišnji orijentir za odabir aranžmana i destinacija, kao i
sagledavanje svega što turistički sektor ima da ponudi.
Promocije popularnih i dostupnih aranžmana,
privlačenje posetilaca i putnika ka novim destinacijama, ali i podsticanje
ekonomske aktivnosti koje se odvijaju tokom sajamskih dana, reflektuju se potom
na čitavu turističku godinu koja po pravilu biva obeležena aktuelnim Sajmom
turizma.
Zemlja partner Sajma turizma 2024 je
Republika Grčka, a ova saradnja
doprineće daljem unapređenju turističkog prometa između dve zemlje. U paviljonu
Nacionalne turističke organizacije Grčke, ubedljivo najtraženije destinacije za
građane Srbije koji putuju u inostranstvo na letovanje, posetioce očekuju
izlagači iz čitave zemlje, od regionalnih predstavnika, turističkih
organizacija iz najpopularnijih grčkih destinacija, pa sve do profesionalnih
udruženja. Očekuju se jedinstvena tematska iskustva i proizvodi iz Grčke,
obojeni dugom istorijom, gastronomijom,
kao prilika za dodatno umrežavanje tokom sajma sa srodnim srpskim
turističkim predstavnicima. Prvi put na Sajmu turizma nastupaju Kambodža,
Ekvador, Sveta Lucija, Libija, a zemlje koje se vraćaju i ponovo će učestvovati
su Indonezija, Kuba i Sao Tome i Principe. Tradicionalno, na sajmu će učestvovati najznačajnije
turističke agencije, udruženja i organizacije, hoteli, turistički centri,
transportne kompanije i međunarodni tur-operatori.
Srbija će svoje turističke adute predstaviti u hali 4
Beogradskog sajma kroz nastupe Turističke organizacije Srbije (TOS), Turističke
organizacije Beograda (TOB), Turistička organizacija Vojvodine (TOV) kao i
mnogobrojnih lokalnih i regionalnih turističkih organizacija iz svih delova
Srbije. U halama 1a i 1 zapažen nastup imaće Garancijski Fond AP Vojvodine i
Pokrajinski sekretarijat za privredu i turizam. Uz pažljivo planirane i
kreativne nastupe svi izlagači na Sajmu turizma ojačaće svoj brend i efikasno
predstaviti turističku ponudu, što se već godinama pokazuje kao snažan
motivator za odluku posetilaca sajma koji su strastveni putnici i turisti, kao
i poslovne posetioce i učesnike B2B programa koji kupuju grupne aranžmane.
I ove godine svim učesnicima, turističkim agencijama
iz inostranstva i zemlje dostupan je B2B portal namenjen za registracijiu kako
izlagača, tako i poslovnih posetilaca pravnih aktivnih lica. Registracija
omogućava besplatnu poromociju kompanijama i kontakte sa ostalim registrovanim
članovima, kao i zakazivanje sastanaka tokom sajma sa izlagačima i potencijalno
sklapanje dogovora o budućoj saradnji.
Pod sloganom „Poslužite se“ istovremeno uz Sajam
turizma u halama 2A i 2C odvijaće se i 19. Međunarodni sajam hotelsko
ugostiteljske opreme HORECA-OPREMA, koji će okupiti brojne domaće i inostrane
kompanije iz najrazličitijih oblasti u vezi sa ugostiteljskim delatnostima koje
svaku turističku ponudu dižu na viši nivo – proizvodnjom, distribucijom i
prodajom hotelskog i ugostiteljskog nameštaja, opremom za kuhinje, restorane i
barove, kao i uslužnim delatnostima, novim trendovima poslovanja, snabdevanja i
funkcionisanja ugostiteljskih objekata.
Svi ovi aspekti zajedno čine ovu veliku manifestaciju na Beogradskom sajmu najvažnijim godišnjim događajem u promociji, razvoju i unapređenju turističke industrije regiona. Radno vreme Sajma turizma i Sajma HORECA-OPREMA je od četvrtka 22.02. do subote 24.02. od 10 do 19 časova i u nedelju 25.02. od 10 do 18 časova. Cena pojedinačne ulaznice je 500 dinara, a parkinga 200 dinara po satu.
Komentari(0)