BMW R18 premijerno predstavljen u Srbiji
BMW Motorrad Srbija predstavio je svojim klijentima i predstavnicima medija dugoočekivani model koji BMW motocikle na pravi način uvodi u segment “kruzera"
BMW R18 je u potpunosti u skladu sa tradicijom čuvenih BMW motocikala - i tehnički i po pitanju stilskog dizajna. Međutim, iako se dizajnom i izgledom ovaj model nastavlja na BMW Motorrad tradiciju i na legendarni BMW R5, model koji se nalazio u proizvodnji pre više od 80 godina i potpuno preusmerava fokus na osnovne motociklističke elemente, jednostavnost i bokser motor kao epicentar uživanja u vožnji, i sve u kombinaciji sa "dobrim vibracijama", on ipak poseduje sve najmodernije tehnologije iz BMW-a.
Lazar Radanov Radičev
-Konceptni model ovog motocikla predstavljen
je prošle godine na čuvenom događaju Concorso D'Eleganza koje se održava na
jezeru Komo u Italiji, a pozitivne reakcije koje je izazvao samo su potvrdile
da je BMW Motorrad na pravom putu. Proletos je predstavljena serijska verzija,
ali nažalost, zbog cele situacije, samo preko interneta, a sada konačno možemo
uživo da vidimo, da čujemo, a uskoro i da probamo ovaj fantastični motocikl -
rekao je Lazar Radanov Radičev, Price&Product menadžer kompanije Delta
Motors, generalnog uvozinka i distributera BMW Motorrad programa.
Težak 345 kilograma
BMW R18 je težak 345 kilograma,
dugačak skoro 2,5 metra i ima međuosovinsko rastojanje od 173 centimetara. Ima
1802cc, po čemu je i dobio naziv R18, a maksimalnu 91 KS imsporučuje pri 4.750
obrtaja u minutu. Važno je istaći njegov ogroman obrtni moment od 158Nm na 3000
obrtaja, pri čemu je u rasponu od dve do četiri hiljade obrtaja, sve vreme na
raspolaganju obrtni moment od preko 150 Nm. Centar pažnje je “Big boxer"
agregat, sa najveći kapacitetom dvocilindričnog bokser agregata ikada
korišćenog u serijskoj proizvodnji. Poseduje kvačilo i menjač sa šest brzina, a
finalni prenos je preko kardana.
Tradicionalno vazdušno hlađenje
Poseduje detalje legendarnih bokser
motora iz 1936. godine kao što su dvostruki cevasti ram, karakterističan oblik
rezervoara i vidljivo kardansko vratilo. Nasledio je i tradicionalno vazdušno
hlađenje. Auspuh je urađen po ugledu na koncept R7 iz tridesetih godina. Iako
minimalističkog izgleda opremljen je najsavremenijom opremom i sistemima. U
standardu poseduje ASC sistem stabilnosti, “Hill start control" sistem za
polazak na uzbrdici, kao i MSR sistem koji kontroliše kočenje motorom. Kočioni
sistem se sastoji od dvostrukih diskova napred i jednostrukih pozadi, oba sa
četvoroklipnim kočionim čeljustima.
Tri različita moda vožnje
Ono što ovaj motocikl dodatno izdvaja
od ostalih modela iz istog segmenta jesu i tri različita moda vožnje Rain, Roll
i Rock koja se mogu prilagođavati individualnim željama vozača. Pozicija
sedenja je uspravna i uslovljena nogostupima koji su postavljeni na sredini,
iza cilindara, što je odlika BMW modela. Novi model će se naći u prodaji kao ekskluzivni First Edition sa mnogo
hromiranih detalja, belih linija na rezervoaru, First Edition oznaka na
motociklu, kao i posebnog poklon paketa koji će dobiti vlasnici ovih
motocikala, uz ovo dostupan je veliki broj opcija individualizacije. Početna
cena modela R18 je 23.300 evra, i to kao kod svih BMW modela sa uključenom
petogodišnjom garancijom, a na početku prodaje i sa uključenim First Edition
paketom.
Novi koncept servisnog prijema
BMW Motorrad predstavio je i potpuno novi koncept servisnog prijema posvećenog samo motociklima, kao i prostor koji klijentima omogućava opuštanje u prijatnoj atmosferi uz kafu i razgovor sa serviserima i prijemnim savetnikom, dok je njihov motor u servisu.
Komentari(0)