Škoda Auto - 21 godina podrške Tour de France-a
Ove godine češki proizvođač automobila organizatorima trke je obezbedio 205 uglavnom električnih i plug-in hibridnih vozila
Škoda Auto obeležava svoju 21. godinu zaredom kao zvanični glavni partner Tour de France-a. 111. izdanje najpoznatije svetske biciklističke trke počelo je 29. juna Grand Départom u Firenci, Italija. Po prvi put, takmičenje se ove godine neće završiti u Parizu, jer Olimpijske igre počinju u glavnom gradu Francuske samo nekoliko dana kasnije. Na većini etapa, potpuno električna Škoda Enyaq služiće direktoru Tour-a Christianu Prudhommeu kao „Crveni automobil“, predvodeći peloton tokom cele trke. Ruta će odvesti 176 vozača i 205 Škoda automobila za podršku kroz 21 etapu i gotovo 3.500 kilometara do Nice 21. jula.
Putem kanala društvenih medija proizvođača automobila i web
stranice WeLoveCycling fanovi će moći da pristupe ekskluzivnim informacijama i
takmiče se za uzbudljive nagrade. U februaru ove godine Škoda Auto je istakla
svoju predanost biciklizmu, produživši svoje partnerstvo s organizatorom
biciklističkog događaja, A.S.O., do 2028. godine. Češki proizvođač automobila
takođe podržava Tour de France Femmes avec Zwift treću godinu zaredom.
Martin Jahn
-Više od 20 godina Škoda je usko povezana s profesionalnim
biciklizmom. Produženjem našeg ugovora do 2028. godine, pokazujemo čvrstu
predanost A.S.O. i globalnoj biciklističkoj zajednici. U narednim nedeljama naš
fokus će biti na Tour de France-u i impresivnim nastupima sportista. Fanove
ćemo uključiti u trkačku akciju putem naše platforme WeLoveCycling pod parolom
„What’s your Tour?“ – nudeći informacije iza kulisa, takmičenja, utiske uživo s
rute i intervjue s fanovima koje vodi bivši britanski profesionalni biciklista
Cameron Jeffers na našim službenim kanalima društvenih mreža - rekao je Martin
Jahn, član uprave Škoda Auto zadužen za prodaju i marketing.
Opsežan vozni park za
organizatore trka
Direktor trke Christiane Prudhomme predvodiće peloton u
„Crvenom automobilu“ opremljenom posebnim karakteristikama poput panoramskog
krova i najsavremenije komunikacione tehnologije. Ove godine, potpuno
električni Enyaq i vodeći model brenda Škoda Superb služiće kao njegov mobilni
komandni centar. Službena flota Tour-a sastoji se od 205 vozila brenda Škoda,
koja će pratiti peloton od 176 biciklista u 22 tima na celih 3.492 kilometra
kroz četiri zemlje: Italiju, San Marino, Monako i Francusku. 21 etapa uključuje
osam ravnih deonica, četiri brdovite etape, sedam planinskih etapa i dva
hronometra, koji prolaze kroz italijanske Apenine, italijanske i francuske
Alpe, Centralni masiv i Pireneje.
Škoda i Tour de France
- 21-godišnje partnerstvo
Od 2004. godine Škoda Auto kontinuirano podržava najveću
svetsku biciklističku manifestaciju kao glavni i vozni partner. Pored toga, po
14. put, Škoda Design Team je odgovoran za izradu trofeja od kristalnog stakla
za pobednika i vodeće u bodovnim, brdskim trkama i mladim vozačima na Tour de
France-u. Češki proizvođač automobila već deset godina sponzoriše i zelenu
majicu za lidera bodovne klasifikacije.
Prilika da osvojite
putovanje na Tour de France 2024
Na web stranici WeLoveCycling obožavaoci
mogu da učestvuju u takmičenjima za osvajanje uzbudljivih nagrada, kao što su
vrhunski bicikli, originalni potpisani zeleni dresovi, biciklistička oprema i
još mnogo toga. Glavna nagrada je trodnevno putovanje u organizaciji Škode na
ovogodišnji Tour de France. Ovo neverovatno iskustvo uključuje pratnju pelotona
u vozilu Škoda, let helikopterom iznad rute i vožnju s legendom biciklizma i
pobednikom Tour de France-a, Andyjem Schleckom.
U sklopu kampanje „What’s Your Tour“, bivši britanski
profesionalni trkač Cameron Jeffers pružiće ekskluzivne informacije, atmosferu
i intervjue direktno s trke. Obožavaoci mogu da pristupe ovom sadržaju pod
oznakom #whatsyourtourde na društvenim mrežama. Uz to, putem mobilne aplikacije
Tour de France koju pokreće Škoda, fanovi mogu da prate akciju uživo na stazi,
primaju najnovija ažuriranja i uživaju u zadivljujućim pričama iza kulisa.
Škodina predanost biciklizmu ukorenjena je u istoriji
kompanije
Istorija češkog proizvođača automobila usko je povezana s biciklima: 1895.
Václav Laurin i Václav Klement osnovali su fabriku bicikala u Mladá Boleslavi,
a bicikli i biciklistički dodaci već su godinama deo proširenog asortimana
kompanije.
Škoda Auto nedavno je obnovila partnerstvo s A.S.O. i tako podržava ukupno 20 međunarodnih profesionalnih i amaterskih sportskih događaja. Osim toga, proizvođač automobila sponzoriše češku etapu nacionalne amaterske trke L’Étape du Tour de France. Od 2022. Škoda Auto takođe podržava trku Tour de France Femmes avec Zwift, koja ove godine počinje 12. avgusta u Roterdamu u Holandiji, a završava nakon osam etapa 18. avgusta u Alpe d’Huez.
Komentari(0)