Škoda Auto redefiniše iskustvo u dilerstvima lansiranjem ažuriranih CI elemenata
Škoda Auto je pokrenula globalno predstavljanje svog novog korporativnog identiteta (CI) u svojoj širokoj mreži od preko 4000 prodajnih mesta
Prvi izložbeni prostori s novim dizajnom su u Vijetnamu, a u Evropi, prvo preuređeno dilerstvo je u Estoniji. Pored Estonije, Beograd, glavni grad Srbije, otvorio je svoj prvi City Store u skladu sa novim korporativnim identitetom još u oktobru. U međuvremenu, najsavremeniji izložbeni prostor u Kuvajtu naglašava predanost kompanije Škoda Auto pružanju holističkog digitalnog korisničkog iskustva i naglašava stalnu strategiju internacionalizacije brenda.
Martin Jahn
-Naš novi identitet odražava naše putovanje prema viziji
mobilnosti i digitalizacije u budućnosti, čineći ga opipljivom stvarnošću za
naše kupce. Usred smo uvođenja našeg najznačajnijeg CI ažuriranja u poslednjih
30 godina, počevši od naših informacionih i komunikacionih materijala, a sada
se proširuje na naše izložbene prostore širom sveta. Oni su ključni u
povezivanju naših kupaca s brendom Škoda, pružajući iskustvo iz prve ruke onoga
što Škoda predstavlja - kaže Martin Jahn, član uprave Škoda Auto za prodaju i
marketing.
Vijetnam je domaćin
prvog izložbenog prostora s novim brend identitetom
Kupci u Vijetnamu
bili su prvi koji su videli novi korporativni dizajn Škoda Auta u izložbenom
prostoru. Poklapajući se sa ulaskom brenda na tržište ove zemlje jugoistočne
Azije 23. septembra, dilerstva su službeno otvorena u Hanoiju, Vinhu, Buôn Ma
Thuộtu i Ho Chi Minh Cityju. U saradnji sa svojim lokalnim partnerom, TC
grupom, Škoda Auto ima za cilj proširenje svoje prodajne mreže na 20 do 2025.
godine i na 30 dilerstava do 2028. godine.
Novi dizajn brenda
debituje u prvom evropskom dilerstvu u Estoniji
Češki proizvođač
automobila takođe napreduje u predstavljanju svog novog CI-ja u evropskim
salonima. Prvi koji je usvojio ovaj novi izgled je dilerstrvo Rohe Auto u
Talinu, Estonija. Zatim će uslediti dodatni izložbeni prostori u Gosseliesu (opština
u Charleroiu, Belgija), u Hamaru, Norveška, u Wroclawu, Poljska, i Pragu, Češka
Republika.
Novootvoreni Škoda City
Store u Srbiji
Nakon prvih modernizovanih dilerstava, prvi Škoda City Store
s novim CI elementima otvorio je svoja vrata u oktobru u tržnom centru Galerija
Beograd, u glavnom gradu Srbije. Osim izloženih Škoda modela, City Store poziva
kupce da iskoriste prostor za rad, uživanje u kafi ili razgledanje Škoda Auto
proizvoda, uključujući odeću i poklone. Novi koncept Škoda salona takođe se
može videti u Sofiji (Bugarska), Briselu (Belgija), Valensiji (Španija) i
Katanji (Italija), s planovima za još otvaranja u narednim godinama.
Inovativno iskustvo
izložbenog prostora u Kuvajtu
Nedavno otvarenje jednog od najvećih Škoda salona u Kuvajtu naglašava
predanost brenda jedinstvenom digitalnom korisničkom iskustvu. Uz novi CI, ovaj
izložbeni prostor opremljen je nizom digitalnih karakteristika, uključujući
videozid, touch screen sto i digitalne info stalke. Pored toga, ovaj razvoj
naglašava predanost kompanije Škoda Auto širenju svoje prisutnosti na Bliskom
istoku, u skladu sa svojom strategijom internacionalizacije.
Nastavak uvođenja novog
identiteta Brenda
Nakon ugradnje novog dizajna u svoje informacione i
komunikacione materijale, Škoda Auto dosledno sprovodi ažuriranje u celoj
svojoj liniji proizvoda. Enyaq L&K bio je prvi model s elementima novog
brend identiteta, koji je naknadno predstavljen u ažuriranim modelima Scala i
Kamiq, poslednjoj generaciji modela Kodiaq u oktobru, a od novembra u novom
Superbu.
Novi CI spaja Škoda
nasleđe i budućnost individualne mobilnosti
Ažurirani identitet brenda Škoda spaja bogatu tradiciju s vizijom mobilnosti u budućnosti. Njegov dvodimenzionalni logo odražava pomak prema digitalizovanijoj komunikaciji, dok upotreba Emerald i Electric zelene boje simboliše predanost ekologiji i održivosti. Ovi su aspekti takođe vidljivi u dizajnu svakog izložbenog prostora. Naime, novi su znakovi dizajnirani tako da budu kompatibilni s postojećim, čineći uvođenje novog CI-ja jednostavnijim i održivijim.
Komentari(0)