Škoda Auto se sprema da ponovi ulazak na tržište Kazahstana
Češki proizvođač automobila angažovao je novog partnera za prodaju i proizvodnju, kompaniju Allur, a kompanije su nedavno potpisale ugovor o partnerstvu
Kompanija Škoda Auto je spremna da ponovo uđe na tržište Kazahstana. Češki proizvođač automobila angažovao je novog partnera za prodaju i proizvodnju, kompaniju Allur, a kompanije su nedavno potpisale ugovor o partnerstvu. Četiri modela će početi da se montiraju lokalno u Kazahstanu početkom 2024. godine.
Klaus Zellmer
-Kazahstan predstavlja uzbudljivu priliku za Škoda Auto dok
se naša internacionalizacija ubrzava. Ovo označava povratak na tržište s
obećavajućim potencijalom, jer trenutno manje od jedne petine stanovnika zemlje
poseduje automobil. Kako bismo iskoristili ovaj potencijal, pronašli smo
snažnog partnera u kompaniji Allur, koja će nas podržati u proizvodnji i
prodaji vozila - kaže Klaus Zellmer, predsednik Uprave Škoda Auto
Martin Jahn
-Sledeće godine planiramo da otvorimo 15 salona u većim gradovima Kazahstana, kao što su Astana, Almaty, Shymkent i Kostanay. Kupcima ćemo ponuditi ne samo naš najprodavaniji model Octavia, već i naše globalno uspešne SUV modele Kodiaq, Kamiq i Karoq. Segment SUV vozila sada je drugi po veličini na tržištu, a mi predstavljamo moderan i atraktivan asortiman modela koji će odjeknuti kod kupaca u region - objasnio je Martin Jahn, član Uprave Škoda Auto za prodaju i marketing.
Ponovno pokretanje
poslovanja Škoda Auto u Kazahstanu
Škoda Auto je poslovala u Kazahstanu između 2005. i 2021. isporučivši preko
23.000 vozila kupcima u zemlji. Kako bi osigurala dosledno visoke standarde
korisničke usluge, kompanija je angažovala novog proizvodnog i prodajnog
partnera za svoje regionalne operacije. Od sledeće godine, vozila proizvedena u
fabrikama u Mladá Boleslavi i Kvasiny će biti sastavljana za kazahstansko
tržište u proizvodnom pogonu kojom upravlja kompanija Allur u Kostanayu i
distribuirana lokalnim zastupnicima. Serija modela dostupna kupcima uključivaće
SUV modele Kodiaq, Kamiq i Karoq uz najprodavaniji model Octavia.
Stabilno tržište s
velikim potencijalom rasta
U Kazahstanu, gde je trenutno registrovano samo 186
automobila na 1000 stanovnika, Škoda Auto vidi značajan potencijal rasta.
Predviđa se da će ukupni obim prodaje premašiti 200.000 jedinica u sledećih pet
godina. Ovim projekcijama proizvođač automobila namerava da iskoristi zamah,
ciljajući na održivi tržišni udeo od 5% između 2024. i 2028. godine. Ponovni
ulazak na kazahstansko tržište u skladu je s tekućom strategijom
internacionalizacije kompanije Škoda Auto. U septembru 2023. brend je proslavio
svoje službeno lansiranje u Vijetnamu. Osim toga, strateški vodi „Brand Group
Core“ Volkswagen grupe u azijskoj regiji, s ciljem povećanja mogućnosti rasta
za Grupu. Štaviše, češki proizvođač automobila strateški nadzire aktivnosti
Volkswagen grupe na dinamično rastućem indijskom tržištu.
Proizvodno-prodajno
partnerstvo sa kompanijom Allur
Škoda Auto sklopila je partnerstvo s ključnim strateškim
partnerom, kompanijom Allur, kako bi ponovo pokrenula poslovanje i proširila se
na kazahstansko tržište. Uključena u proizvodnju i prodaju automobila,
komponenti i rezervnih delova za komercijalna vozila, uz pružanje usluga
servisa za automobile u Kazahstanu, kompanija Allur se može pohvaliti tržišnim
udelom od 44,4% u 2022. godini, čime je etablirana automobilska grupacija
najveća u regionu.
Komentari(0)