Novi Peugeot 2008 - Samo je ime ostalo isto

Snažan i prepoznatljiv, novi Peugeot 2008 kreiran da ispuni najviše ambicije i okrene novu stranicu pisanja istorije SUV modela Peugeot Brenda. Ovaj francuski model stigao je i na tržište Srbije

    foto: PEUGEOT
    Podeli
  • params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?>




Izbalansirane linije i dimenzije sada u potpunosti odgovaraju jednom SUV-u. U odnosu na prethodni model, duži je za 14 centimetara, niži za dva i širi za tri centimetara. Sada sa svojih 4,3 metara dužine dobio je za sedam centimetara duže međuosovinsko rastojanje i prtljažnik veći za 10 litara. Znatno veća prostranost zadnje klupe dobijena je sa sadašnjim međuosovinskim rastojanjem od 2,6 metara.

Stilska sloboda

Peugeot 2008 koristi novu EMP1 CMP platformu koja nudi veću stilsku slobodu svim modelima grupacije koji se na njoj proizvode (B, C i SUV segment), smanjuje težinu vozila korišćenjem materijala visokih performansi , samim tim i emisiju CO2, pruža bolju aerodinamiku, čime se smanjila emisija CO2 za 1.5 grama po kilometru i poboljšava akustičnu udobnost efikasnim rešenjima izolacije buke na karoseriji i redukovane vibracije korišćenjem akrilnih materijala u podu.

Dizajn odvaja od konkurencije

Dizajn, kao jedan od dva ključna stuba strategije brenda zahvaljujući kojoj poslednjih godina Peugeot beleži sjajne rezultate, definitivno je karakteristika koja ga odvaja od konkurencije. Robusnog stila, sa velikim točkovima i sa prepoznatljvim LED svetlosnim potpisom, novi 2008 već na prvi pogled ostavlja utisak elegantnog i kvalitenog automobila. Sa idejom da dodatno naglasi potpuno novi dizajn, pored standardne ponude kreirane su i nove boje crvena elixir, plava vertigo troslojna boja i narandžasta fusion, nova boja ekskluzivno napravljena za 2008.

Tehnološke inovacije

Drugi ali ne manje važan stub uspešne strategije jesu tehnološke inovacije. Već dobro poznati i-cockpit je sada obogaćen i jedinstvenom 3D instrument tablom, HD ekranom osetljivim na dodir od 10 inča, bežičnim punjačem mobilnih telefona i sa još mnogo novih opcionala. Sa željom da sigurnost svih učesnika u saobraćaju podignu na najviši nivo, u Peugeot su se pobirnuli da 2008-ica ima aktivne i pasivne sisteme za pomoć u vožnji koji su do sada bili rezervisani za modele višeg segmenta, tako da ih sada u ponudi ima ukupno 11.

Odlični agregati ispod haube

Kada su u pitanju motori dostupni su benzinski
1.2 PureTech od 100 KS uparen sa šestostepenim manuelnim menjačem, 1.2 PureTech i 130 KS (manuelni menjač sa šest brzina) i automatski sa osam stepena prenosa, kao i 1.2 PureTech od 155 KS i automatskim menjačem sa osam brzina. Dizelaši dolaze sa agregatima 1.5 BlueHDi od 102 KS i manuelnim menjačem sa šest brzina, kao i 1.5 BlueHDi sa 130 KS uparen sa osmostepenim automatskim menjačem.

Cena od 17.490 evra

Sa zvaničnim početkom prodaje u Srbiji objavljene su i cene za najnoviji SUV, tako da model sa 1.2 Puretech motorom i 100 konjskih snaga košta 17.490 evra u Active paketu opreme, koji između ostalog sadrži klimu, sedam aktivnih i pasivnih sistema bezbednosti, hill assist, 7-inčni HD ekran osetljiv na dodir, ECO LED prednja svetla i zadnje parking senzore. Za sve one koji su zainteresovani za kupovinu ovog modela putem kredita, mesečna rata iznosi 170 evra, sa učešćem od 30% i periodom otplate od 84 meseca.

Komentari(0)

sortiraj