Pobedniku 108-og Tour de France-a uručen pehar od kristalnog stakla
Za svoju drugu ukupnu pobedu na Tour de France-u, Tadej Pogačar je primio pobednički pehar, koji je dizajnirao Škoda Auto i izrađen je od češkog kristalnog stakla
Dvadesetdvogodišnji Slovenac nadmašio je konkurenciju u verovatno najzahtevnijoj svetskoj biciklističkoj trci, prešavši 3.414 kilometara. Potpuno električni Škoda Enzaq iV još je jednom predvodio peloton („Red Car“) u završnoj fazi do Pariza. Škoda Auto podržava biciklizam kao glavni partner događaja od 2004. godine.
Thomas Schafer
-Ovo je 18. godina kako Škoda Auto podržava Tour de France
kao glavni partner, i to sa dobrim razlogom. Istorija naše kompanije započela
je pre više od 125 godina proizvodnjom bicikala. Našim širokim angažmanom, od
osnovnih i pomoćnih vozila do zelenog dresa i pobedničkog trofeja,
predstavljamo svoj brend milionskoj publici tokom najpoznatije biciklističke
trke - rekao je Thomas Schafer, izvršni direktor Škoda Auto.
108. Tour de France
108. Tour de France započeo je Grand Depart-om u Brestu u
Bretanji. Na ruti od 3.414 kilometara u 21 etapi kroz Francusku, kao i
kneževinu Andoru, Tadej Pogačar trijumfovao je kao najbolji vozač i primio svoj
pehar od kristalnog stakla. Peter Olah, rukovodilac sektora za dizajn
enterijera u Škoda Auto, ponovo je bio odgovoran za dizajn upečatljivog
pobedničkog pehara. Za ovogodišnji događaj nadahnut je temama koje su sinonim
za biciklizam - priroda, ekologija i čista energija. Kristal je ukrašen
simboličnim vlasima trave koje se vijugaju. Remek-dela od češkog stakla, visoka
su 60 centimetara i teška četiri kilograma, a proizvedeni su na tradicionalan
način u kompaniji Lasvit iz Novy Bor.
Škoda ustupila 250
vozila
Kao oficijalni generalni sponzor Tour de France-a, Škoda Auto
je ove godine ustupila 250 vozila organizatorima trke. Među njima je bilo i
komandno vozilo Škoda Enyaq iV, koje je direktoru Tour de France-a Christian
Prudhomme služilo kao mobilni kontrolni centar na 15 od 21 etape. Potpuno
električni SUV bio je „Red Car“ na poslednjoj etapi do Jelisejskih polja u
Parizu. U nekim fazama je Enyaq iV zamenjen modelom Škoda Superb iV s plug-in
hibridnim pogonom. Pored toga, flotu je takođe činila i četvrta generacija
najprodavanijeg modela Octavia, gradski SUV Kamiq, kao i veći SUV modeli Karoq
i Kodiaq.
Vozila prešla dva
miliona kilometara
Ukupno su vozila prešla 2.000.000 kilometara tokom Tour de France-a. Škoda Auto je ljubiteljima biciklizma širom sveta pružila priliku da prate akciju na stazi i iza kulisa putem službene Tour de France aplikacije i web stranice www.welovecycling.com.
Komentari(0)