Premijerno predstavljanje čak tri Škoda modela i novi koncept prodajnog salona
U Beogradu su premijerno predstavljena čak tri nova Škoda modela. Tačnije, redizajnirana verzija modela Octavia, najprodavanijeg Škoda modela, kao i nove generacije modela Kodiaq i Superb
Takođe, svečano je otvoren i prvi Škoda salon koji oslikava nove vizuelne elemente brenda Škoda. Digitalni prodajni salon, Autočačak Promet, se nalazi na Novom Beogradu u ulici Milutina Milankovića 9. Pored izloženih automobila i dodatne opreme, klijenti će u prijatnom i modernom ambijentu moći da konfigurišu svoj novi automobil. Ceremonija otvaranja je upriličena za medije i predstavnike velikih flotnih kupaca. Prisutnima se obratio potpredsednik kompanije Autočačak – Dušan Kostić, ali i direktor prodaje kompanije Škoda Auto – Luboš Vlček. Takođe, obratio se i ambasador Češke Republike, Jan Bondy.
Dušan Kostić
-Ovo je trenutak u kom otvramo novo poglavlje u našem
poslovanju. Predstavljamo nove modele i uniformišemo prodajne salone
usklađujući ih sa novim vizuelnim identitetom brenda ŠKODA. Ovo je jedan od
prvih salona koji se pojavljuje u novom ruhu. Njegov primer će ubrzo slediti i
svi ostali saloni u Srbiji. Ključni parametri rasta naše kompanije su stalni.
Liderska pozicija nam se ne menja. Poslujući preko 30 godina, beležeći rast iz
godine u godinu – svesni smo koliku ulogu u tome igra kvalitet Škoda vozila.
Ali, svesni smo još nečega – koliko je važna briga o kupcima. Tu brigu
neprestano unapređujemo, pa tako i sada, otvaranjem ovog salona, za koji smo
uvereni da pruža još prijatniju i još topliju atmosferu - kaže Dušan Kostić, potpredsednik
kompanije Autočačak
Luboš Vlček
„Šta je zapravo Škoda i čemu mi stremimo? Stremimo dugoročnim
partnerstvima, sjajnim proizvodima i orjentisanosti na klijente. Srećan sam što
mogu da kažem da smo u Srbiji našli dugoročnog partnera. Počeli smo pre 28 godina
i za sve ovo vreme izgradili smo dugoročno partnerstvo i dobar biznis uz
orjentisanost na klijente. Ako imate dobru istoriju, to ne znači da ćete imati
dobru budućnost. Klijenti nastavljaju da koriste Škoda vozila. I zato ćemo
investirati u nove proizvode, u električne automobile i trudićemo se da imamo
još više klijenata i da još više budemo orjentisani ka njima – objasnio je Luboš
Vlček, direktor prodaje za Evropu u kompaniji Škoda Auto
Prisutnima se obratila njegova ekselencija, ambasador Češke
Republike u Srbiji, Jan Bondy koji je s ponosom govorio o odličnoj saradnji sa
kompanijom Autočačak i o uspehu češkog automobilskog brenda u Srbiji.
Komentari(0)