Renoviran Škoda izložbeni paviljon u Autostadtu
Mnoštvo interaktivnih elemenata upoznaje posetioce s bogatom baštinom Škode, jednog od najstarijih proizvođača automobila na svetu koji je i danas aktivan
Škoda paviljon u Autostadtu u Wolfsburgu u Nemačkoj potpuno je redizajniran. Mnoštvo interaktivnih elemenata upoznaje posetioce s bogatom baštinom Škode, jednog od najstarijih proizvođača automobila na svetu koji je i danas aktivan. Izložba takođe nudi uvid u evoluciju češkog proizvođača automobila, njegove korake u elektromobilnosti i buduće težnje. Pripreme za novi izložbeni koncept započele su u januaru 2023.
Sveobuhvatno preuređenje Škoda paviljona u Autostadtu sada je
završeno. Sadrži niz novih eksponata i osvežen izgled koji odražava ažurirani
korporativni identitet češkog proizvođača. Ipak, tokom renoviranja, postavka je
ostala verna svom osnovnom konceptu.
Andrea Frydlova
-Od kada je otvoren, Škoda paviljon fokusiran je i na potrebe
porodice i na očekivanja ljubitelja brenda. Zbog toga smo uključili interaktivne
izložbe, kao i takmičenja i zagonetke posebno namenjene našim najmlađim
posetiocima - kaže Andrea Frydlova, rukovodilac Škoda muzeja.
Sportski kutak omogućava posetiocima da se uključe u
takmičenje na sobnom biciklu – bilo protiv računara ili jedni protiv drugih,
koristeći snagu svojih pedala za virtuelno punjenje baterije potpuno električne
Škoda Enyaq. Poseban dečiji deo uključuje zid za penjanje, prostor za slikanje
i takmičenje u rešavanju ukrštenih reči. Ljubitelji brenda Škoda svoje znanje o
brendu i sadržaju izložbe mogu proveriti kroz kviz.
Istraživanje bogatog
nasleđa i najnovijih Škoda modela
Izložba prikazuje istoriju jednog od najstarijih svetskih
proizvođača automobila koji još uvek radi i takođe naglašava dugu i uspešnu
tradiciju brenda Škoda u motosportu. Posetioci će se susresti s novim Škoda
vozilima i nizom mobilnih i digitalnih usluga. Centralni deo obnovljene izložbe
je dizajnerska skulptura budućeg velikog električnog SUV modela, baziranog na
konceptu Vision 7S. Osim toga, trenutno izloženi modeli uključuju modele Fabia,
Scala i gradski SUV Kamiq.
U centru pažnje su
lansiranje proizvoda i sponzorisani sportski događaji
Glavna izložba
dopunjena je kratkoročnim posebnim izložbama i događajima. Na primer, novi
Škoda modeli biće predstavljeni u vreme njihovog lansiranja, dok će sportski
događaji koje sponzoriše Škoda, kao što su Svetsko prvenstvo u hokeju na ledu i
Tour de France, zauzeti centralno mesto u drugim terminima tokom godine. Škoda
paviljon u Autostadtu, koji je u prvih osam meseci ove godine primio oko 70.000
posetilaca, tako je spreman da privuče mnogo više ljutitelja brenda u
budućnosti.
Komentari(0)