Svečano predstavljen Škoda Enyaq Coupe iV - Najelegantnija elektromobilnost
Nakon uspešnog lansiranja modela Enyaq iV, Škoda sada u ponudu dodaje elegantan kupe. Ponuda će takođe uključivati sportsku RS varijantu
Škoda Enyaq Coupe iV ima još emotivniji dizajn i, uprkos sportskim linijama, nudi prostranost i kapacitet prtljažnika od 570 litara. Na vrednosti od 0,234, njegov koeficijent otpora (cd) je takođe poboljšan u poređenju sa modelom Enyaq iV. U zavisnosti od specifikacije, ovo omogućava domet do 545 kilometara u WLTP ciklusu, što automobil čini savršeno pogodnim za putovanja na velike udaljenosti. Za Enyaq Coupe iV postoji izbor između dve veličine baterija, sa pogonom na zadnje ili na sve točkove, i četiri izlazne snage u rasponu od 132 kW do 220 kW (RS varijanta). Kao i kod modela Enyaq iV, Design Selection opcije zamenjuju klasične nivoe opreme za unutrašnjost.
Thomas Schafer
-Nakon uspešnog lansiranja SUV modela, novi Enyaq Coupe iV
donosi još više emotivnosti, sportskog stila i elegancije u Škoda iV porodicu.
Naši dizajneri i inženjeri su još jednom uspeli da iskombinuju visok stepen
funkcionalnosti sa emotivnim dizajnom. Potpuno novi model vrhunske ponude
ujedno je i prvi potpuno električni Škoda RS. Enyaq Coupe iV savršeno kombinuje
emocije i efikasnost, nudeći za Škoda modele tipičnu prostranost, čak i u
posebno elegantnoj karoseriji - kaže Thomas Schafer, generalni direktor Škoda
Auto.
Novi Škoda Enyaq Coupe iV i Enyaq iV proizvode se u glavnoj Škoda
fabrici u Mlada Boleslav, što ih čini jedinim vozilima Volkswagen Grupe
baziranih na MEB platformi u Evropi koja se proizvode van Nemačke. Zbog svog
sastava i dugog međuosovinskog rastojanja, MEB modularna platforma za
električni automobil omogućava nove mogućnosti u pogledu proporcija karoserije
i dizajna. Kako je visokonaponska baterija za pogonski sistem u potpunosti
ugrađena u donji deo karoserije, a pošto električna vozila nemaju tunel za
prenos, prostor dostupan putnicima na zadnjim sedištima je takođe posebno
izdašan.
Linija krova sa blagim nagibom
unazad
Novi Škoda Enyaq Coupe iV ima još emotivniji dizajn od SUV
varijante i, pored Sportline derivata, dostupan je i kao vrhunski model
sportske ponude, Enyaq Coupe RS iV. Ovaj model ima diskretne sportske elemente
na prednjem braniku, kao i bočne pragove u boji karoserije i opremljen je
aluminijumskim felnama veličine između 19 i 21 inča. Od B-stuba, linija krova
se lagano spušta prema zadnjem delu i spaja se sa vratima prtljažnika koja
imaju oštru zadnju ivicu. Linije vozila dodatno su naglašene zatamnjenim
panoramskim staklenim krovom, što je standardnakarakteristika za kupe.
To je najveći panoramski stakleni krov u Škoda asortimanu,
koji obuhvata ceo krov i neprimetno se spaja sa zadnjim staklom. Tanji je od
standardnog krova, pružajući dovoljno prostora za glavu za putnike u
automobilu. Panoramski stakleni krov propušta više dnevne svetlosti u
unutrašnjost, dajući automobilu osećaj prozračnosti. Njegov premaz pomaže da se
obezbedi da klima u kabini bude prijatna u svakom trenutku. Baš kao i kod Enyaq
iV, kupe je dostupan sa opcionim Crystal Face gde su vertikalna rebra
upečatljive Škoda rešetke osvetljena sa 131 LED diodom, dok horizontalna
svetlosna traka zaokružuje zadivljujući izgled automobila. Enyaq Coupe RS iV
standardno dolazi sa Crystal Face.
Dve veličine baterija i
četiri varijante snage
Novi kupe je dostupan u četiri nivoa performansi. Izlazna
snaga počinje od 132 kW sa Enyaq Coupe iV 60 sa pogonom na zadnje točkove, koji
je opremljen baterijom od 62 kWh (neto: 58 kWh). Škoda Enyaq Coupe iV 80 takođe
ima pogon na zadnje točkove i proizvodi 150 kW iz baterije od 82 kWh (neto: 77
kWh). Pored ove veće baterije, Enyaq Coupe iV 80x i Enyaq Coupe RS iV imaju
drugi motor na prednjoj osovini, što im omogućava pogon na sve točkove.
Enyaq Coupe iV 80x ima sistemsku snagu od 195 kW, dok
vrhunski Enyaq Coupe RS iV isporučuje čak 220 kW i maksimalni obrtni moment od
460 Nm. Ovo je prva potpuno električna Škoda RS. Karakteristike uključuju
posebno dinamične performanse u vožnji, mnoštvo crnih detalja i crvenu
reflektujuću traku celom dužinom na zadnjoj strani koja je tipična za RS modele
brenda. Automobilu Enyaq Coupe RS iV treba samo 6,5 sekundi da ubrza od 0 do
100 km/h i dostiže maksimalnu brzinu od 180 km/h - 20 km/h više od bilo koje
druge varijante novog kupea i dostupan je isključivo u upečatljivoj Mamba
zelenoj boji.
Povećana efikasnost i
domet zahvaljujući odličnoj aerodinamici
Izvanredna aerodinamika potpuno novog potpuno električnog
kupea brenda Škoda, koji se može pohvaliti koeficijentom otpora (cd) od 0,234,
čak je bolji od već odlične vrednosti cd koju je postavio Enyaq iV, doprinosi
visokom nivou efikasnosti automobila. Nizak otpor ima značajan uticaj na
maksimalni domet vozila, koji je do 545 km u WLTP ciklusu za Enyaq Coupe iV 80.
Njegova sposobnost brzog punjenja čini novi kupe savršeno pogodnim za putovanja
na velike udaljenosti. Opremljen opcionom polugom za vuču, Enyaq Coupe iV može
da vuče prikolice težine do 1.400 kilograma na uzbrdici od 8 odsto.
Unutrašnjost sa Design
Selection opcijama
Baš kao i kod SUV modela, unutrašnjost kupea sadrži
holistički koordinisane Design Selection opcije zasnovane na modernom životnom
okruženju i korišćenju prirodnih, održivo obrađenih i recikliranih materijala.
Jasna struktura dostupnih opcija, uključujući deset pametno raspoređenih
tematskih paketa i izbor pojedinačnih opcija, čini konfiguraciju automobila
mnogo lakšom. Standardne karakteristike uključuju centralni infotainment ekran
od 13 inča i Digital Cockpit od 5,3 inča, koji se opciono može dopuniti head-up
ekranom sa augmentativnom realnošću.
Mobilnost bez emisija i
Škoda iV ekosistem
Novi Škoda Enyaq Coupe iV omogućava individualnu mobilnost sa nultom emisijom, a istovremeno nudi niske troškove rada. Škoda iV ekosistem i Powerpass omogućavaju pristup do 260.000 punjača širom Evrope koristeći samo jednu karticu. Škoda Auto podržava praktično punjenje kod kuće tako što nudi sopstvene wall box opcije, koje su dostupne uz opcionu uslugu instalacije. Mnoge evropske zemlje takođe nude nekoliko pogodnosti za posedovanje električnog vozila, kao što su poreske olakšice, podsticaji za kupovinu, korišćenje posebnih autobuskih i ekoloških traka ili besplatno parkiranje, kao i dozvolu za ulazak u gradske centre (u zavisnosti od države).
Komentari(0)