Zagarantovano uživanje - Testirali smo električni trotinet Ducati City Cross-E
U Srbiji električni trotineti su sve popularniji i nezamenljiv su deo prevoza. Kod nas je stigao novi model Ducati City Cross-E. Imali smo priliku da ga testiramo i prenosimo utiske
Kao što smo ranije pisali, u Srbiji je prošle godine bila prava pomama za modernim dvotočkašima. Za samo nekoliko meseci u Beogradu je prodato čak 35.000 trotineta, što je rekord za neko prevozno sredstvo. Liste čekanja za kupovinu na kredit su duge i po nekoliko meseci, a kupovina preko interneta nije još evidentirana!
Test vozač novog i modernog električnog skutera Ducati City
Cross-E za Makina.rs bila je Gordana Nikolić, koja je imala tu čast i
zadovoljstvo da među prvima u Srbiji vozi ovu malu ljutu guju od beogradskih
parkova, pijaca, gradskih saobraćajnica, pa sve preko trotoara, staza na Adi
Ciganliji, Miloševog konaka i mnogih gradskih ulica i obeleženih biciklističkih
staza širom Beograda.
Gordana Nikolić
-Jednostavno, električni trotinet je malo prevozno sredstvo
koje može u svakom trenutku da vam donese puno. Pre svega kako bi izbegli
velike gradske gužve u saobraćaju, i to na putu ka poslu ili kući, pa sve do mesta
gde živite, gde možete sa uživanjem i na brz način da odete u kupovinu osnovnih
namirnica. Što se tiče samog električnog trotineta tokom vožnje u svim
“pravcima” gde sam ga vozila bio je izuzetno stabilan, što mislim da je za ovo
“malo” prevozno sredstvo veliki plus, a ovo pre svega zbog nas odraslih kada
vozimo malo brže. Upravljiv je i bez ikakve muke može “poneti” i vozače do 120
kilograma - kaže Gordana Nikolić za Makina.rs.
Odlične dimenzije
Kada je u pitanju dužina novog modela Ducati City Cross-E ona
iznosi 1183 mm, od tla do upravljačke jedinice proteže se na finih 1216 mm, a
kada se preklopi i bude spreman da se odloži u prtljažni prostor automobila ili
na primer terasu, ona iznosi odličnih 498 mm.
Težak 18 kilograma
Ovaj električni trotinet je težak 18 kilograma. Ono što je jako
bitno kod ovog električnog trotineta je njegova nosivost. Maksimalna nosivost
kod modela Ducati City Cross-E je do 120 kilograma, a nivo uspona vožnje je 15
stepeni. Kada je reč o dostizanju najveće brzine, ovaj trotinet omogućava maksimalnih
25 km/h. U zavisnosti od uslova vožnje sa ovim novim Ducatijevim dvotočkašom
možete preći između 40 i 45 kilometara sa jednim punjenjem. Ima dvostruku
kočnicu - prednja je električna, a zadnja je disk. Veličina točkova kod ovog
električnog dvotočkaša su 10 inča.
LCD ekran odlično
vidljiv
Pogoni ga elektro-motor od 350W, a baterija je od 36V,
12.5Ah, 450Wh! Ovaj novi model opremljen je prednjim i zadnjim led svetlom. Za
odličnu i udobnu vožnju zaduženi su prednji i zadnji amortizeri koji znaju da
odlično “prionu” i na malo veće nagibe na asfaltu. Na LCD ekranu mogu se videti
svi neophodni parametri, i to od brzine kojom se kreće ovaj električni
trotinet, pa sve do tehnologije povezivanja s telefonskim uređajem putem
Bluetooth veze.
-Ono što bih izdvojila svakako je položaj stajanja na
skuteru, kao i položaj ruku na “volanu”, koji je izuzetno čvrst i imate utisak
da možete sa njim preći na stotine kilometara. Mali LCD ekran je jasan i u
svakom trenutku vidljiv. Podešavanja su jednostavna i laka za rukovanje! Kod
“dvotočkaša” Ducati City Cross-E ubrzanje je odlično, a kada stisnete kočnicu
ovaj električni trotinet se zaustavlja skoro pa u mestu - objašnjava
Nikolićeva.
Nije za decu ispod 14
godina
Kako proizvođač navodi i upozorava, njihov novi električni
trotinet ne bi smela da voze deca ispod 14 godina. Preporučuje se da se na
njemu voze osobe između 140 i 200 centimetara sa kacigom i kompletnom zaštitnom
opremom. Testirani model Ducati City Cross-E u Srbiji se prodaje po ceni od
84.990 dinara.
Punjenje baterije do
sedam sati
-Novim električnim trotinetom Ducati City Cross-E sa
prosečnom brzinom od 15 km/h može se preći do čak 45 kilometara, što moramo
priznati da je odlična autonomija za jedan ovakav vid prevoza. Njegova brzina
je do 25 km/h. Ukoliko ste maksimalno “navili gas” i tada baterija pruža
odličnu autonomiju - 20 kilometara! Vreme punjenja jedne baterije je između
šest i sedam sati što je sasvim zadovoljavajuće i prihvatljivo - rekla je
Nikolićeva za Makina.rs.
Dragan Stanimirović
Komentari(0)