Škoda Auto devetnaesti put zvanični partner Tour de France-a
Škoda Auto će i ove godine podržati Tour de France (1. – 24. jula 2022.) kao zvanični generalni i vozni partner
Ovo je 19. put da kompanija podržava najveći svetski
biciklistički događaj. Čak 250 vozila osiguravaće mobilnost organizatorima i
menadžmentu trke Tour de France ili će se koristiti kao pomoćna i servisna
vozila. Vozni park takođe uključuje potpuno električni model ŠKODA ENYAQ iV
koji će direktor trke Christian Prudhomme koristiti kao komandno vozilo („Rad
Car”) na 16 od 21 etape.
Martin Jahn
-Naša dugogodišnja predanost biciklizmu jedan je od temelja
naših sponzorskih aktivnosti u elitnom međunarodnom i masovnom sportu. U ranim
danima naše kompanije, osnivači Václav Laurin i Václav Klement započeli su sa
dizajniranjem i proizvodnjom bicikala, to čini idealnu vezu sa brendom. Drago
nam je što i ove godine podržavamo ovaj veliki događaj - rekao je Martin Jahn,
član uprave Škoda Auto za prodaju i marketing, naglašava
Klasik među biciklističkim
događajima
Trka koja je klasik među biciklističkim događajima održava se
109. put i počinje 1. jula Grand Départ-om u Kopenhagenu u Danskoj,
najsevernijoj startnoj tački u istoriji trke. 21 etapa, uključujući šest
planinskih deonica, odvešće peloton kroz četiri zemlje na udaljenosti od 3300
kilometara. 24. jula vozači će stići na svoje odredište na Avenue des Champs-Elysees
u Parizu. ŠKODA AUTO 19. put podržava najveći svetski biciklistički događaj.
Kao zvanični generalni i vozni partner, takođe osigurava 250 vozila za
organizatore i vođstvo trke, kao i servisna i pomoćna vozila. Uz ENYAQ iV,
flota uključuje modele OCTAVIA i SUPERB iV s plug-in hibridnim pogonom.
Ispred trkača, direktor trke Christian Prudhomme predvodiće
trku u potpuno električnom ŠKODA ENYAQ iV. On će mahati žutom zastavom kroz
krov automobila „Red Car“ na početku svake etape. Ovo je treći put da SUV model
služi kao njegov mobilni komandni centar. Na nekim etapama, ŠKODA SUPERB iV s
plug-in hibridnim pogonom izlaziće na stazu kao komandno vozilo. Sada je 12.
put da je češki proizvođač automobila dizajnirao kristalni trofej za pobednika
najveće svetske biciklističke trke. ŠKODA AUTO takođe je sponzor zelene majice
za lidera po broju osvojenih bodova od 2015. godine.
Pored toga, ŠKODA AUTO je partner trke Tour de France Femmes
koja počinje 24. jula. Učesnici će preći osam etapa na udaljenosti od 1029
kilometara od Pariza do La Planche des Belles Filles. ŠKODA kampanja „You have
to love it. We do.“ Povodom obeležavanja Tour de France-a, ŠKODA pokreće
kampanju „You have to love it. We do.“ i promovše je kroz TV oglašavanje, na
svojim društvenim mrežama i na web stranici kompanije www.welovecycling.com gde
će ljubitelji biciklizma pronaći uzbudljive priče i informacije o Tour de
France-u kao i takmičenju. Nagrade uključuju ulaznice za Tour de France,
potpisani zeleni dres, bicikle, biciklističku opremu i pretplate na fitness
aplikaciju Strava. Korisnici aplikacije takođe mogu da učestvuju u
biciklističkom izazovu, a pobednik će dobiti svoju zelenu majicu.
Veliki angažman u
sponzorstvu biciklizma
Kao „motor biciklizma“, ŠKODA AUTO podržava Tour de France
kao i brojne nacionalne i međunarodne biciklističke trke i popularne sportske
događaje. Uz špansku trku „Vuelta“, podržava i amatersku trku L’Etape. Pod
okriljem Tour de France-a, svetska trkačka serija omogućava ambicioznim
biciklistima amaterima da prate etapu trke.
Predani održivosti
U saradnji sa svojim partnerima, ŠKODA AUTO dosledno radi na inovativnim konceptima održivosti. Na Tour de France-u, na primer, proizvođač automobila će koristiti gume svog partnera Continental za ENYAQ iV flotu, koje sadrže aditive izrađene od recikliranih materijala. Materijal trupa u potpunosti se sastoji od recikliranih PET boca. Osim sigurnosti, ova inovacija takođe obezbeđuje izuzetne karakteristike rukovanja uz minimalan uticaj na okolinu. Gume za ŠKODA modele izrađene su po narudžbini. Blisko sarađujući s partnerima, proizvođač automobila namerava da koristi gume proizvedene od održivih materijala u serijskoj proizvodnji u budućnosti.
Komentari(0)