Škoda Auto pokreće moderni Centar za simulaciju za napredno testiranje vozila
Škoda Auto je svečano otvorila nove objekte za Emisioni centar i potpuno novi Centar za simulaciju u Mladá Boleslavi
Nakon ulaganja od gotovo 22 miliona evra, laboratorija će ojačati sopstvene razvojne sposobnosti proizvođača automobila unutar sektora za tehnički razvoj. Najsavremenije tehnologije omogućavaju preciznu i tačnu simulaciju širokog raspona klimatskih uslova, omogućavajući sveobuhvatne testove koji oponašaju operacije u stvarnom svetu. U novom Centru za simulaciju nalazi se laboratorija jedinstvena u Češkoj Republici i Volkswagen grupi i među najmodernijim je objektima te vrste u Evropi.
Johannes Neft
-Otvaranje novog Centra za simulaciju predstavlja značajan
korak napred u razvoju automobila i ponovo potvrđuje vodeću poziciju kompanije
Škoda Auta u evoluciji i testiranju termičkih sistema i sistema
upravljanja pogonom. Važnost novog Centra za simulaciju i Centra za emisije
nastaviće da raste, kako u smislu osiguravanja kvaliteta naših proizvodnih
modela, tako i u stvaranju visoko efikasnih pogonskih sklopova i sistema za
budućnost - kaže Johannes Neft, član uprave Škoda Auto za tehnički razvoj.
Jedinstvena kombinacija
najsavremenijih tehnologija
Novi centar za simulaciju omogućava testiranje
funkcionalnosti vozila pod ekstremnim opterećenjem i proveru valjanosti
virtuelnih proračuna u različitim uslovima vožnje, pružajući visok stepen
varijabilnosti ispitivanja u različitim klimatskim okruženjima. Postrojenje
može da izdrži temperature od -7 do +50°C tokom testiranja. Štaviše,
postrojenje može da simulira uslove u rasponu od 10 do 95% relativne vlažnosti
(ključno za regije poput Indije), izloženost sunčevoj svetlosti i planinsku
vožnju na visinama do 5.500 metara nadmorske visine. Laboratorija takođe ima
moderan dinamometar s valjcima za vozila snage do 300 kW, koji može da simulira
otpore vožnje pri brzinama do 265 km/h.
Pored toga, opremljena je sofisticiranim vazdušnim kanalima s
dva ventilatora za simulaciju protoka vazduha, sistemom za analizu emisija i
stanicom za punjenje velike brzine za električna vozila snage do 400 kW.
Sposobnost kombinovanja ovih tehnologija omogućava složene testove koji vrlo
slično ponavljaju operacije u stvarnom svetu s visokom tačnošću i preciznošću u
rezultatima, dok se analiza i procena podataka sprovodi na licu mesta.
Obavljajući do 850 testiranja godišnje, Centar za simulaciju značajno proširuje
mogućnosti razvoja novih tehničkih rešenja.
Izgradnja takođe uključuje proširenje Emisionog centra kao
odgovor na trenutne i nadolazeće zakonske zahteve, kao što je standard emisije
EU7. Nove merne kabine primarno će koristiti Sektor za kvalitet kako bi se
osiguralo da i pretproizvodna i proizvodna vozila budu u skladu s ovim
standardima.
Dodatna potvrda
tehničke kompetencije unutar Volkswagen grupe
Zahtevna testiranja u Centru za simulaciju, čija je izgradnja
započela 2021. uz ulaganja od gotovo 22 miliona evra, sprovode se prema važećim
i budućim zakonskim standardima Evropske unije, Kine, Indije, Brazila i drugih
regija. Otvaranje pogona označava još jedan značajan korak za Škodu u
preuzimanju odgovornosti za razvoj Volkswagenove platforme MQB27, kao i
nadgledanje ukupnog razvoja serije EA211 benzinskih motora i povezanih sistema
kao što su usis vazduha, izduvni sistemi, hlađenje i termičko upravljanje.
Pored toga, češki proizvođač automobila bavi se svim povezanim manuelnim
menjačima i primenom automatskog menjača DQ200.
Ključni podaci o Centru
za simulaciju Škoda Auto:
Vremenski okvir
izgradnje: oktobar 2021. – maj 2024. (890 dana)
Površina objekta: 550
m²
Ožičenje: 35.420 metara
spajanja mernih tehnologija
Volumen rashladnog
sredstva: 45 m³ u rashladnim krugovima
Protok vazduha:
približno 20.000 m³/h kroz ventilacione jedinice
Dinamometrijski valjci:
do 300 kW kapaciteta
Maksimalna simulirana
brzina: 265 km/h
Maksimalna simulirana
nadmorska visina: 5500 metara iznad nivoa mora
Temperaturni raspon: -7
do +50 °C
Raspon relativne
vlažnosti: 10 do 95%
Solarna simulacija: do 1200 W/m²
Komentari(0)