Škoda Enyaq pridružuje se postavci Škoda muzeja nakon što je prešao preko 33.000 km širom Afrike

Jarko žuta, potpuno električna Škoda Enyaq, koja je prešla preko 33.000 kilometara na izazovnoj ekspediciji širom Afrike, postala je deo zbirke Škoda muzeja

    foto: Škoda
    Podeli
  • params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?>




Polaskom u avanturu, holandski istraživači Renske Cox i Maarten van Pel nadali su se da će napraviti pomak u promociji održivijeg putovanja. Nakon što je izdržalo hiljade kilometara u teškim uslovima, modifikovano vozilo uspešno se vratilo u Holandiju. Odvažni putnici ponudili su automobil kompaniji Škoda Auto i dobili novu Škoda Enyaq 85x Laurin & Klement u Centru za korisnike.

Holger Peters

-Renske i Maarten najbolji su primer kako brend Škoda privlači svakodnevne istraživače: aktivni korisnici sa željom za otkrivanjem. Fantastično je da se naše električno vozilo dobro pokazalo u tako zahtevnim uslovima. Svojom domišljatošću i odlučnošću pokazali su nam da kada sledite svoj san, ništa vam ne može stati na put. Izlaganjem vozila u Škoda muzeju možemo sačuvati i podeliti ovu inspirativnu priču - kaže Holger Peters, član uprave Škoda Auto za finansije, informatiku i pravne poslove.

Prelazeći Afriku održivo s minimalno modifikovanim proizvodnim modelom i solarnim pločama, holanđani Renske Cox i Maarten van Pel hteli su da pokažu da avanture mogu biti održive. Za ekspediciju su osnovali neprofitnu organizaciju, udruživši se sa oko trideset i pet partnera kako bi svoj san o istraživanju Afrike u električnom vozilu pretvorili u stvarnost. Izabrali su model Škoda Enyaq 80, opremljen baterijom od 82 kWh (77 kWh neto) i pogonom na zadnje točkove.

Renske Cox

-Primećujemo da se održivost često smatra nečim što moramo da radimo, nečim što nije zabavno i što nikada ne može da se sprovede kako treba. Želimo ovo uverenje da promenimo: učiniti putovanje električnim automobilom zabavnim i pristupačnim kako bi se više ljudi pridružilo. Odabrali smo model Škoda Enyaq jer je to običan porodični automobil, što našu ekspediciju čini pristupačnijom za druge. Osim toga, efikasan je i dovoljno veliki da smestimo sve što nam je potrebno - objašnjava Renske Cox.

Automobil je doživeo osnovne izmene: zadnji deo je rekonfigurisan za maksimalan prostor za odlaganje, dodat je krovni šator, a za bolju trakciju, Enyaq je opremljen terenskim gumama. Ključni deo opreme bio je set za solarno punjenje. Sklopivi paneli koji pokrivaju površinu od 60 m² obezbedili su 54% energije potrebne za 33.360 km putovanja preko afričkog kontinenta.

Unikatno vozilo izloženo u Škoda muzeju

Posle avanture do Južne Afrike i nazad, automobil istraživača vratio se u grad gde je i napravljen. Od 27. juna deo je zbirke Škoda muzeja u Mladá Boleslavi, gde će biti izložen kao eksponat od 10. jula do 30. septembra. Nakon što su svoje vozilo donirali Škoda muzeju, par je u korisničkom centru dobio novu vrhunsku verziju modela Škoda Enyaq 85x Laurin & Klement. Prethodne verzije 80 i 80x zamenjene su varijantama 85 i 85x. One mogu postići maksimalnu brzinu od 180 km/h i imaju novi, optimizovani pogon. Enyaq 85x s pogonom na sve točkove sada ima snagu od 210 kW i novi softver koji podržava predgrejavanje baterije. Snaga punjenja takođe je povećana na do 175 kW, što omogućava punjenje baterije od 82 kWh (77 kWh upotrebljivih) od 10% do 80% za samo 28 minuta.

Komentari(0)

sortiraj