Tour de France - Škoda zvanični sponzor šesnaest godina
Škoda podržava Tour de France trku šesnaesti put kao zvanični sponzor i partner. Proizvođač automobila će obezbediti 250 vozila za potrebe organizacije trke
Peloton će predvoditi automobil Škoda Superb koji će služiti kao „Red Car“ za direktora trke Christian Prudhomme-a. Škoda je takođe sponzor nagrade „Green Jersey“, peti put za redom, logo proizvođača automobila će se naći na dresu onoga ko osvoji najveći broj poena u klasifikacijama. Fanovi biciklizma mogu imati sve aktuelne informacije o trci zahvaljujući zvaničnoj Tour de France aplikaciji „powered by ŠKODA“.
-Kao glavni partner Tour de France-a,
predstavljamo brend milionima fanova biciklizma, kao i sportistima tokom jednog
od najatraktivnijih sportskih događaja na svetu. U martu smo produžili saradnju
sa organizatorom Tour de France-a za još pet godina do 2023. godine. Na taj
način smo postavili temelj za kontinuiran zajednički uspeh i naglašavamo
važnost biciklizma i Tour de France-a u segmentu podrške sportskih aktivnosti -
kaže Alain Favey, član uprave Škoda Auto za prodaju i marketing.
Škoda je predstavljena kao zvanični sponzor i partner na prestižnom
biciklističkom događaju. Češki proizvođač automobila podržava ovaj događaj
šesnaesti put za redom. Flota automobila broji 250 vozila, uključujući SUV
modele Kodiaq i Karoq, kao i najprodavaniji model Octavia i top model brenda
Superb. Peloton će i ove godine predvoditi posebno Škoda vozilo. Crveni Superb
će biti mobilni centar direktora trke Christian Prudhomme-a, iz kog će pratiti
trku. Ovaj model je jedino vozilo koje će izvoziti stazu zajedno sa
biciklistima.
Tour de France počinje 6. i trajaće do 28. jula. Za „Grand Départ“ 106-te
tradicionalne biciklističke trke, biciklisti iz celog sveta će se okupiti u
glavnom gradu Belgije, Briselu u čast petostrukom pobedniku Tour-a, Eddy
Merckx-u koji drži svetski rekord u trkama po etapama. Najinteresantniji deo
trke uključuje planinske rute kroz Alpe, gde će profesionalci morati da
savladaju Col de Cars, Col d'Izoard i Col du Galibier. Finalna etapa je
tradicionalno kroz Jelisejska polja u Prizu gde se biciklisti očekuju 28. jula.
Škoda kampanja „Najvećoj porodici: Biciklistima“ - osvojite VIP putovanje
na Tour. Za ovogodišnji najveći biciklistički događaj, Škoda je pokrenula
kampanju koja prenosi strast i duh prijateljstva i dinamičnosti unutar
biciklističke zajednice. Kampanja je aktivna na televiziji i društvenim
mrežama. Za promociju kampanje se koristi i Škoda web stranica WeLoveCycling.com.
Škoda je takođe ekskluzivni partner zvanične Tour de France aplikacije koja
omogućava fanovima biciklizma da budu pravovremeno informisani o Tour-u.
Aplikacija je besplatna i dostupna je za Android i iOS.
Podsetimo da istorija brenda Škoda počinje proizvodnjom bicikala. 1895. godine Vaclav Laurin i Vaclav Klement osnovali su fabriku za proizvodnju bicikala u gradu Mlada Boleslav. Samo deset godina kasnije, prvi automobil je izašao iz proizvodnje - Voiturette A. 1925. godine se Laurin & Klement udružuju sa Škoda. Baš kao što podržava Tour de France i Tour of Spain ('Vuelta'), češki proizvođač podržava mnoge druge međunarodne biciklističke događaje, kao i nacionalne i internacionalne popularne sportske događaje. Dodatna oprema za bicikle je takođe deo originalne dodatne opreme brenda Škoda.
Komentari(0)